🤔👔☕ maalaiskoulussa ei noita säätyarvoja opetettu, joten tietokilpailussa vastasin väärin. Vapaaherra (ruots. friherre) onkin epäviralliselta nimitykseltään paroni. Suomessa on ollut 63 paroni sukua, joista elossa on enää 29. Ei kai tuolla tittelillä nykyisin suurta merkitystä ole. Samat verot ja ALVit nekin joutuvat maksamaan.
Ihan vaan näytiksi miten paljon maailmassa on asioita, joista ei mitään tiedä! Jotkut tiedot ovat tärkeämpiä kuin toiset ja jäävät muistiin ilman erityistä mieleenpainamista. Opiskellessa mulla oli tapana kirjoittaa kohokohdat vastenmielisestä tekstistä suttupperille. Sen paperin pystyi aamulla lukaisemaan nopsasti läpi.
Kaipauksesta jäi käsitellyt asiat muistiin joulutähtiä myöten ilman erityistä opettelemista. Lisäkään ei olisi pahitteeksi. Esimerkiksi lempiruoka, lempiväri, onko muita harrstuksia kuin kolikot❤
Minä luulin vapaaherraa eläkeläiseksi
1
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584