Hei ystävät hyvät.
Onko kellään kokemuksia Karhulan koskilla sijaitsevasta Villa Munkholmasta?
Onko minkälainen paikka ja mitä on tarjolla?
Perus paistopistehöttöä ja nakkikeittoa vai jotain laadukkaampaa ja eksoottista?
Vähän olen kuullut semmoista että palvelu ei olisi hirveän ystävällistä ja tilauksi joutuu odotella välillä lähes tunninkin?
Ilmeisesti siellä on vain jostain syystä yksi henkilö töissä?
Villa Munkholma kokemuksia?
25
1559
Vastaukset
- Anonyymi
Pirun kylmä siellä on. Toppatakki ja karvahattu päällä piti sisällä kahvi juoda.
Ei ilmeisesti omistaja raaski lämmittää torppaa- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18209308
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kehotan kiertämään kaukaa.
Palvelu on kuin Pitkäjussin majatalo tv sarjassa.
Kohtaatte tiskillä naispuolisen Basilin.
Mihinkään ei saa koskea ja ole tarkkana mistä aukosta tai ovesta kuljet.
Kaikki tuodaan pöytään tunnin sisällä vaikka tilaisit pelkän kahvin tai oluen. - Anonyymi
Siellä suunnilleen pakotetaan ostamaan heidän "maankuuluja" lihapiirakoita.
Ovat ihan hirveitä. Todella pistävän makuinen mauste eikä voi edes verrata maistuviin Leistin ja Turkian leipomoiden maistuviin lihapiirakoihin.
Munkholman lohikeitto on myös hirveän makuista. Siellä tehdään lohisoppa johonkin Pirkka tomaattisoseeseen..
Lohikeitto kuuluu olla kirkas tai kermaan tehty eikä mitään tomaattisosekeittoa. - Anonyymi
Olisin mennyt viikonloppuna mutta heti kahvilan salissa ja tiskillä oli niin monta erilaista kieltolappua, mitä ei saa tehdä tai mihin ei saa koskea, joten käännyin ja ajoin kaupunkiin Sapokkaan kahville.
- Anonyymi
Jussi-Pekat remontoivat aikanaan Munkkisaaren majasta Kotkan hienoimman ja viihtyisimmän kahvilan. Kahvila oli keväästä syksyyn aina täynnä ja jonoa riitti.
Oli yhteislaulua ja iloisia tapahtumia sisäpihalla.
Kuumat munkit olivat kuuluisia koko etelä Suomessa puhumattakaan heidän kermaisesta lohikeitostaan. Mahtava paikk ja iloinen tunnelma. Talvisin oli myös mukava käydä lämpimillä munkeilla ja kuumalla lohikeitolla ulkoilun lomassa. Harmi kun tämä nykyinen omistaja on tehnyt Munkkisaaren majasta apaattisen ja tympeän paikan.
Väkeäkin käy enään ihan satunnaisesti.
Paikalliset eivät enään tykkää käydä tympeän palvelun vuoksi. Kukaan ei myöskään ymmärrä miksi yksi kqhvi tai limskapullokin pitää tuoda pöytiintarjoiluna kun siinäkin kestää ikuisuus vaikka voisit ottaa sen suoraan mukaasi kun olet maksanut. - Anonyymi
Siellä on semmoinen outo ja pelottava tunnelma.
Kieltolappuja joka paikassa. Hiljaista kun ei ole asikkaita eikä mitään taustamusiikkia salissa. Tulee todella spooky fiilis kun tuntuu että sinua kytätään henkilökunnan puolelta. - Anonyymi
Annan teille yhden neuvon: Kiertäkää paikka kaukaa.
- Anonyymi
Miksi siellä ei ole ketään muita töissä yrittäjän lisäksi?
- Anonyymi
Kuka tuon omistaa nykyään
- Anonyymi
Joku junan tuoma. Ei Kotkalainen. Ilneisesti Helsingistä on omistaja.
Huhua liikkuu että ei siellä kukaan kauaa viihdy.....
- Anonyymi
Toista kertaa en kyllä mene. Oli semmoinen kokemus kahbin ja kakkupalan tilaaminen.
- Anonyymi
Omiastaja o n sen verran sekaisin että en sinne enään mene.
- Anonyymi
Vedittekö yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedittekö yhdessä?
Vedettiin yhdessä isääsi ja äitiäsi. Huutivat perkeleesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedettiin yhdessä isääsi ja äitiäsi. Huutivat perkeleesti.
Melko sekaisin olitkin, minun vanhempani ovat ollet kuollena jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko sekaisin olitkin, minun vanhempani ovat ollet kuollena jo vuosia.
Uskon että kuolivat häpeään, nähtyään mitä sinusta tuli.
- Anonyymi
Olen tulossa Kotkaan lomalla ja huomasin että vappuna viimeksi päivittäneet naamakirjaa. Onko paikka sulkenut ovensa?
- Anonyymi
Kyllä se auki on, mutta niinkuin noissa ylläolevissa kommenteissa lukee niin se ilmapiiri siellä on vähän erikoinen, ei mitenkään viihtyisä. Mikä on todella sääli sillä itse rakennus ja koskipuisto sen ympärillä ovat ihan huippuluokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se auki on, mutta niinkuin noissa ylläolevissa kommenteissa lukee niin se ilmapiiri siellä on vähän erikoinen, ei mitenkään viihtyisä. Mikä on todella sääli sillä itse rakennus ja koskipuisto sen ympärillä ovat ihan huippuluokkaa.
Sama huomio. Olen kuullut että sinne on myös vaikea saada enään kesäksi lisäkäsiä kun työntekijöitä kohdellaan myös huonosti. Oli hyvä paikka silloin kun herttainen vanha pariskunta omisti paikan. Enään ei viitsi käydä kun nykyään niin huono palvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se omistajanainen Kotkalainen? Luulisi itse yrittäjän panostavan asiakaspalveluun, mutta ei tämä. Tunnen kymmeniä ihmisiä ketkä ovat vain kerran käyneet siellä ja vannoneet etteivät toista kertaa mene. Meilläkin on iso työpaikka tässä Kotkansaarella ja kyllä kahvi ja ruokataukokeskusteluissa tulee paljon negatiivisia kokemuksia kun puhutaan paikallisista kahviloista. Lukekaa vaikka vaikka Facebook arvosteluja. Omilla nimillään ja kasvoillaan siellä ihmiset rehellisesti moittivat paikkaa huonosta asiakaspalvelusta.
- Anonyymi
Olin tuossa reilu viikko sitten Munkoholmassa kun edelläni olevat 2 mummoa raottivat kakkukupua tiskillä jotta näkisivät minkälainen kakku on? Omistaja nappasi koko kakun tiskiltä ja huusi mummoille että kakku on nyt pilalla eikä sitä voi enään myydä.
Siis mitä ihmettä? Kakut ovat tiskillä kupujen alla ja ihan normaali köytäntö katsoa miltä kakku näyttää. Omistaja sai hirveät kilarit. Järkyttyneet mummot poistuivat kahvilasta ja niin teimme myös minä, vaimoni ja lapsemme heidän takanaan.
Lukekaa Munkholman Facebook sivujen arvosteluja. Jatkuvaa huonoa palvelua ja käytöstä siellä. - Anonyymi
Siellähän on disustusku kuin Manselaisessa lätkäbaarissa. Ilves mattoa sekä viirejä ja tuoppeja sekä Tapparan releitä myös ympäri baaria.
Eikös tuolla Perä-Kymissä pitäisi olla Titaanien tavaroilla sisustettuna. - Anonyymi
Missään en ole saanut yhtä huonoa asiakaspalvelua kuin tuolla Munkholmassa.
Omistajalle kun huomauttaa asuasra niin hän käy syyllistään asiakkaita sekä horiseensekavia joistain osakkeenomistajista ja että heidän läsnäollessa pitäisi palaute antaa ja keskustella.
Ihan uskomatonta. Kyseessä kuitenkin pelkkä peruskahvila missä ei ole mitään muuta erikoista kuin omistajan asenne asiakkaita kohtaan. - Anonyymi
Ehdottomasti Suomen huonoin palvelu.
Palvelu on ala arvoista ja töykeää.
Annoksia joutuu odottelemaan todella kauan jopa hiljaisena aikana.
Yrittähä yksin töussä jopa keaällä.
Ei kuulemma saa enään kesätyöntekijöutä kun kohtelee työväkeäänkin huonosti eikä kukaan sinne halua töihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569