Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihastukselle tunteiden tunnustaminen

Anonyymi-ap

Moi, olen tänä vuonna täyttämässä 14-vuotias tyttö ja mulla tuli tänään yks nolo tilanne vastaan enkä tiiä mitä teen. Tää on vähän pitkä toivon et lukisit loppuun. Mä siis oon tykänny yhestä pojasta mun koulusta joka on 8lk ja se on myös mun naapuri. Se on kattonu mua tosi usein ja aattelin et seki vois tykätä musta mut kun sain sen snapin ja mun kaveri kerto sille ku en ite uskaltanu niin se sano että sen mielestä ei oo kivaa että mä tykkään siitä ja se sano et miks se ois ihastunu muhun ja että se on kattonu mua koska mä oon muka kattonut sitä koko ajan. Oon joskus kattonu mutta en todellakaan koko ajan. Mun kaks kaverii tietää tästä mutta en pysty puhumaan mun vanhemmille ne ei ymmärtäis enkä oo ikinä pystyny hyvin kertoo mun ihastuksista. Mua stressaa ja nolottaa mennä kouluun koska sillä pojalla on kavereita mun luokalla. Ja mun kaveri sano sille pojalle joku 3 kertaa ettei se sais kertoo sen kavereille mut se ei vastannu. Auttakaa mua pliis ois kiva saada erilaisilta ihmisiltä apua.

13

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ainakin pitäisin vähän etäisyyttä tähän tyypiin , jos se ei kerran susta tykkää.

      • Anonyymi

        Kannattaakin pitää, kun 14 v ei kirjoita noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaakin pitää, kun 14 v ei kirjoita noin.

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaakin pitää, kun 14 v ei kirjoita noin.

        Ja jos kirjoittaisi eikä olis esim keski-ikäinen gubbe ni ni?🤔😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        Mein gott


    • Anonyymi

      Mikä se nolo tilanne sitten oli...

      • Anonyymi

        Se oli noloa että luulin et se tykkää musta mut ilmeisesti ei yhtään ja se että se vielä on mun naapuri ja tuun näkee sitä usein koulussa.


      • Anonyymi

        Yritätkö aina siitä tarinallisuuksissasimistä aita on matalin? Sivusta buupääl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli noloa että luulin et se tykkää musta mut ilmeisesti ei yhtään ja se että se vielä on mun naapuri ja tuun näkee sitä usein koulussa.

        Paska homma nähä naapureita jos ei niistä niin ”jostakin” syystä diggaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska homma nähä naapureita jos ei niistä niin ”jostakin” syystä diggaa

        Ei saa nauttia tilanteesta, toista se OLI toisinpäin, bigger person eventually


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa nauttia tilanteesta, toista se OLI toisinpäin, bigger person eventually

        Mutta et tällaistakin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe