Mervi Suomi avasi sammonkadulle kotileipomonja sen yhteyteen pienen lounaskahvilan. Toivottavasti tämä menestyy nyt paremmin kuin kahvila-konditoria enni-
Käydään nyt sit siellä kahvilla ja syömässä ja testataan leipomukset ja ruoat👍
Sammonkadun kotileipomo
8
3673
Vastaukset
- Anonyymi
Jes, toivotaan 👍Ihan rohkea veto, kun ajat aika haastavat tuollaiselle liiketoiminnalle, mutta se sentään helpottaa, että tekee kotoa käsin.
Pikkusen ahdasta parkkeerata, ellei sitten ole sopivan lähellä urheilukeskusta....
lajijasuris - Anonyymi
No parkkipaikkoja ei muuten, mut pysäköi kadun reunaan. Toivottavasti menestyy. Sitkee on ainakin yrittää, mut yrittäjäsukuun syntynyt
- Anonyymi
Mervin tarttis mainostaa enemmän, mut sekin on tietysti kallista .. Mut on siinä autojakin aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Kuka on tämä mystinen Enni, jos yrittäjä on Mervi?
- Anonyymi
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasurisJoissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
Ei kun se oli kahvila- konditoria nimi silloin kun se oli tossa vesikoskenkadulla.olikin hyvällä paikalla kun siellä kävi paljon porukkaa
- Anonyymi
On maistuva lounas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514549Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983969Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks111809Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1191597Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321