Mervi Suomi avasi sammonkadulle kotileipomonja sen yhteyteen pienen lounaskahvilan. Toivottavasti tämä menestyy nyt paremmin kuin kahvila-konditoria enni-
Käydään nyt sit siellä kahvilla ja syömässä ja testataan leipomukset ja ruoat👍
Sammonkadun kotileipomo
8
3032
Vastaukset
- Anonyymi
Jes, toivotaan 👍Ihan rohkea veto, kun ajat aika haastavat tuollaiselle liiketoiminnalle, mutta se sentään helpottaa, että tekee kotoa käsin.
Pikkusen ahdasta parkkeerata, ellei sitten ole sopivan lähellä urheilukeskusta....
lajijasuris - Anonyymi
No parkkipaikkoja ei muuten, mut pysäköi kadun reunaan. Toivottavasti menestyy. Sitkee on ainakin yrittää, mut yrittäjäsukuun syntynyt
- Anonyymi
Mervin tarttis mainostaa enemmän, mut sekin on tietysti kallista .. Mut on siinä autojakin aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Kuka on tämä mystinen Enni, jos yrittäjä on Mervi?
- Anonyymi
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasurisJoissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
Ei kun se oli kahvila- konditoria nimi silloin kun se oli tossa vesikoskenkadulla.olikin hyvällä paikalla kun siellä kävi paljon porukkaa
- Anonyymi
On maistuva lounas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892