Mervi Suomi avasi sammonkadulle kotileipomonja sen yhteyteen pienen lounaskahvilan. Toivottavasti tämä menestyy nyt paremmin kuin kahvila-konditoria enni-
Käydään nyt sit siellä kahvilla ja syömässä ja testataan leipomukset ja ruoat👍
Sammonkadun kotileipomo
8
3357
Vastaukset
- Anonyymi
Jes, toivotaan 👍Ihan rohkea veto, kun ajat aika haastavat tuollaiselle liiketoiminnalle, mutta se sentään helpottaa, että tekee kotoa käsin.
Pikkusen ahdasta parkkeerata, ellei sitten ole sopivan lähellä urheilukeskusta....
lajijasuris - Anonyymi
No parkkipaikkoja ei muuten, mut pysäköi kadun reunaan. Toivottavasti menestyy. Sitkee on ainakin yrittää, mut yrittäjäsukuun syntynyt
- Anonyymi
Mervin tarttis mainostaa enemmän, mut sekin on tietysti kallista .. Mut on siinä autojakin aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Kuka on tämä mystinen Enni, jos yrittäjä on Mervi?
- Anonyymi
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla vaan keksitty yritysnimikin.
Pari kertaa käyny ja kyl mä oon tykännyt 😋
Iso miinus tosiaan parkkitilojen vähyys, varsinkin jos paljo lunta
lajijasurisJoissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissain julkaisuissa puhutaan Ennistä niin kuin hän olisi ihminen leipomusten takana.
Ei kun se oli kahvila- konditoria nimi silloin kun se oli tossa vesikoskenkadulla.olikin hyvällä paikalla kun siellä kävi paljon porukkaa
- Anonyymi
On maistuva lounas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256659MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.854467NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1394161Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841486- 3791368
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291298- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411064