Pyydän ihana E. Jos näet tämän, niin haluan, että tiedät, että mä ihan oikeasti toivon sun kertovan mulle, jos oot ihastunut muhun tai vielä enemmän. Ole rohkea, mä pyydän. Mä seison sun rinnalla siinäkin. Mä olen odottanut sitä jo pitkään, odottanut ja toivonut, antanut aikaa sulle ja yrittänyt olla sun elämässä, jos oot vain halunnut. Sinä tiedät mun suuntauksen jo ja sen, että voisin olla sulle myös enemmän. Minä en ihan 100% ole uskonut sitä, että olisit täysin hetero tai että sinusta ei tuntuisi miltään, kun nähdään tai kosketetaan toisiamme. Mikäli näin on, niin sitten olen erehtynyt täysin. Mutta oli miten oli, mä pysyn sun elämässä ystävinä tai halutessasi myös rakkaudellisena kumppanina, en halua painostaa sinua mihinkään ja haluan rohkaista sua siinä, että kaikki tulee kyllä menemään omalla painollaan, kunhan vain uskaltaa ottaa ensin sen ensimmäisen hyppäyksen sinne tuntemattomaan. -H
Kerro mulle jo aidot tunteesi mua kohtaan
13
424
Vastaukset
- Anonyymi
Miks et voi sanoa tälle ihastuksen kohteelle suoraan vaan kirjoitat tänne palstalle?
- Anonyymi
No tässä tapauksessa se ei nyt ole vain mahdollista. Jos olisi niin tekisin varmasti juuri näin. 😊 Kuten kirjoitin, niin en halua painostaa. Ja jos hän käy täällä kirjoittamassa tai lukemassa, niin sitten toivon hänen näkevän tämän tekstin. Toivon, että hänellä olisi turvallinen olo avautua mulle, jos hänellä epäselviäkin tunteita olisi. Ymmärrän, että ne voi hämmentää.
- Anonyymi
Oi voi kun kuulostaisi ihan sellaiselta, että tämä olisi minulle, mutta väärä kirjain nimessä 😔
- Anonyymi
Mitkä kirjaimet olisi sulla?
- Anonyymi
Tällainen suoruus on niin ihailtavan rohkeaa! Täällä jos jossain se ensimmäinen askal kannattaa olla jos mitään ikinä tahtoo. Loikatkaa muutkin ihastuneet ja rakastuneet mukaan esimerkkiin! :)
- Anonyymi
Niin jos se ihastuksen kohde sattuu lukemaan tätä palstaa.
- Anonyymi
Toi tais nyt olla sarkasmia, mutta avaudun silti. Mä en ymmärrä mikä tässä on suoraa. Huudellaan anonyyminä jollekin random keskustelupalstalle, eikä ole mitään takeita a) lukeeko kohde tätä palstaa tai b) tajuaako että tää on kohdistettu hänelle.
Ihan oikeesti nyt. Ottakaa suoraan yhteyttä niihin ihmisiin, joita kohtaan teillä on tunteita. Elämä on lyhyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos se ihastuksen kohde sattuu lukemaan tätä palstaa.
Mistäs sen tietää lukeeko vaiko ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi tais nyt olla sarkasmia, mutta avaudun silti. Mä en ymmärrä mikä tässä on suoraa. Huudellaan anonyyminä jollekin random keskustelupalstalle, eikä ole mitään takeita a) lukeeko kohde tätä palstaa tai b) tajuaako että tää on kohdistettu hänelle.
Ihan oikeesti nyt. Ottakaa suoraan yhteyttä niihin ihmisiin, joita kohtaan teillä on tunteita. Elämä on lyhyt.Random keskustelupalsta tämä ei ole, vaan täällä olettaa olevan naisista kiinnostuneita naisia. Suomen kokoisessa paikassa täällä voi hyvinkin kohdata kaipaamansa henkilön. Tässä valossa avauksessa oli rohkeaa ainakin tuo nimikirjainten käyttö, mikä oli poikkeavaa. Ideaalissa maailmassa kaikki ottaisi kaikkiin heti suoraan yhteyttä ja tunnustaisi vuotavan rakkautensa, mutta aikuisten maailmassa sellainen saattaa olla hieman naivia, kun elämä ei ole aina niin simppeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Random keskustelupalsta tämä ei ole, vaan täällä olettaa olevan naisista kiinnostuneita naisia. Suomen kokoisessa paikassa täällä voi hyvinkin kohdata kaipaamansa henkilön. Tässä valossa avauksessa oli rohkeaa ainakin tuo nimikirjainten käyttö, mikä oli poikkeavaa. Ideaalissa maailmassa kaikki ottaisi kaikkiin heti suoraan yhteyttä ja tunnustaisi vuotavan rakkautensa, mutta aikuisten maailmassa sellainen saattaa olla hieman naivia, kun elämä ei ole aina niin simppeliä.
No kyllähän se on niin, että tällaista ”vuotavaa” rakkautta, mitä ikinä se tarkoittaakaan, varmaankin pystyy tuntemaan vasta seurustelun edetessä, joten jos suhde ei ole vielä alkanutkaan ja nyt jo tuntuu siltä, ettei pysty ottamaan suoraan yhteyttä, niin eiköhän se ole paras vaan siirtyä eteenpäin ja pyytää treffeille jotain vapaata naista.
Minusta on päinvastoin naivia kirjoitella summittaisia toivotaan toivotaan viestejä. Aikuiset pystyvät kyllä ilmaisemaan tunteensa ja myös kestämään mahdolliset pettymykset. Elämä on ihan niin vaikeaa kuin millaiseksi sen haluaa tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän se on niin, että tällaista ”vuotavaa” rakkautta, mitä ikinä se tarkoittaakaan, varmaankin pystyy tuntemaan vasta seurustelun edetessä, joten jos suhde ei ole vielä alkanutkaan ja nyt jo tuntuu siltä, ettei pysty ottamaan suoraan yhteyttä, niin eiköhän se ole paras vaan siirtyä eteenpäin ja pyytää treffeille jotain vapaata naista.
Minusta on päinvastoin naivia kirjoitella summittaisia toivotaan toivotaan viestejä. Aikuiset pystyvät kyllä ilmaisemaan tunteensa ja myös kestämään mahdolliset pettymykset. Elämä on ihan niin vaikeaa kuin millaiseksi sen haluaa tehdä.Kerro että empatiasi on tasoa heikko kertomatta että empatiasi on tasoa heikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro että empatiasi on tasoa heikko kertomatta että empatiasi on tasoa heikko.
Empatiaa? Kai minulta sitäkin löytyy, mutta ymmärrystä tällaiseen haikailuun ei juuri. Kun eihän siinä mitään menetä, jos on avoin tunteistaan. Olemalla niistä hiljaa tai huutamalla tuuleen, kuten kirjoittamalla anonyymejä avauksia, menettää kaiken, ei saa mitään.
Täällä ei tosiaan pyöri kuin muutama 10 lesboa. Tehokkaampia kanavia löytää omansa olisi keski-ikäisille Facebook tai sitten vaikka Tinder tai Her.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812