Kerro mulle jo aidot tunteesi mua kohtaan

Anonyymi-ap

Pyydän ihana E. Jos näet tämän, niin haluan, että tiedät, että mä ihan oikeasti toivon sun kertovan mulle, jos oot ihastunut muhun tai vielä enemmän. Ole rohkea, mä pyydän. Mä seison sun rinnalla siinäkin. Mä olen odottanut sitä jo pitkään, odottanut ja toivonut, antanut aikaa sulle ja yrittänyt olla sun elämässä, jos oot vain halunnut. Sinä tiedät mun suuntauksen jo ja sen, että voisin olla sulle myös enemmän. Minä en ihan 100% ole uskonut sitä, että olisit täysin hetero tai että sinusta ei tuntuisi miltään, kun nähdään tai kosketetaan toisiamme. Mikäli näin on, niin sitten olen erehtynyt täysin. Mutta oli miten oli, mä pysyn sun elämässä ystävinä tai halutessasi myös rakkaudellisena kumppanina, en halua painostaa sinua mihinkään ja haluan rohkaista sua siinä, että kaikki tulee kyllä menemään omalla painollaan, kunhan vain uskaltaa ottaa ensin sen ensimmäisen hyppäyksen sinne tuntemattomaan. -H

13

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miks et voi sanoa tälle ihastuksen kohteelle suoraan vaan kirjoitat tänne palstalle?

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No tässä tapauksessa se ei nyt ole vain mahdollista. Jos olisi niin tekisin varmasti juuri näin. 😊 Kuten kirjoitin, niin en halua painostaa. Ja jos hän käy täällä kirjoittamassa tai lukemassa, niin sitten toivon hänen näkevän tämän tekstin. Toivon, että hänellä olisi turvallinen olo avautua mulle, jos hänellä epäselviäkin tunteita olisi. Ymmärrän, että ne voi hämmentää.

    • Anonyymi

      Oi voi kun kuulostaisi ihan sellaiselta, että tämä olisi minulle, mutta väärä kirjain nimessä 😔

      • Anonyymi

        Mitkä kirjaimet olisi sulla?


    • Anonyymi

      Tällainen suoruus on niin ihailtavan rohkeaa! Täällä jos jossain se ensimmäinen askal kannattaa olla jos mitään ikinä tahtoo. Loikatkaa muutkin ihastuneet ja rakastuneet mukaan esimerkkiin! :)

      • Anonyymi

        Niin jos se ihastuksen kohde sattuu lukemaan tätä palstaa.


      • Anonyymi

        Toi tais nyt olla sarkasmia, mutta avaudun silti. Mä en ymmärrä mikä tässä on suoraa. Huudellaan anonyyminä jollekin random keskustelupalstalle, eikä ole mitään takeita a) lukeeko kohde tätä palstaa tai b) tajuaako että tää on kohdistettu hänelle.

        Ihan oikeesti nyt. Ottakaa suoraan yhteyttä niihin ihmisiin, joita kohtaan teillä on tunteita. Elämä on lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos se ihastuksen kohde sattuu lukemaan tätä palstaa.

        Mistäs sen tietää lukeeko vaiko ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi tais nyt olla sarkasmia, mutta avaudun silti. Mä en ymmärrä mikä tässä on suoraa. Huudellaan anonyyminä jollekin random keskustelupalstalle, eikä ole mitään takeita a) lukeeko kohde tätä palstaa tai b) tajuaako että tää on kohdistettu hänelle.

        Ihan oikeesti nyt. Ottakaa suoraan yhteyttä niihin ihmisiin, joita kohtaan teillä on tunteita. Elämä on lyhyt.

        Random keskustelupalsta tämä ei ole, vaan täällä olettaa olevan naisista kiinnostuneita naisia. Suomen kokoisessa paikassa täällä voi hyvinkin kohdata kaipaamansa henkilön. Tässä valossa avauksessa oli rohkeaa ainakin tuo nimikirjainten käyttö, mikä oli poikkeavaa. Ideaalissa maailmassa kaikki ottaisi kaikkiin heti suoraan yhteyttä ja tunnustaisi vuotavan rakkautensa, mutta aikuisten maailmassa sellainen saattaa olla hieman naivia, kun elämä ei ole aina niin simppeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Random keskustelupalsta tämä ei ole, vaan täällä olettaa olevan naisista kiinnostuneita naisia. Suomen kokoisessa paikassa täällä voi hyvinkin kohdata kaipaamansa henkilön. Tässä valossa avauksessa oli rohkeaa ainakin tuo nimikirjainten käyttö, mikä oli poikkeavaa. Ideaalissa maailmassa kaikki ottaisi kaikkiin heti suoraan yhteyttä ja tunnustaisi vuotavan rakkautensa, mutta aikuisten maailmassa sellainen saattaa olla hieman naivia, kun elämä ei ole aina niin simppeliä.

        No kyllähän se on niin, että tällaista ”vuotavaa” rakkautta, mitä ikinä se tarkoittaakaan, varmaankin pystyy tuntemaan vasta seurustelun edetessä, joten jos suhde ei ole vielä alkanutkaan ja nyt jo tuntuu siltä, ettei pysty ottamaan suoraan yhteyttä, niin eiköhän se ole paras vaan siirtyä eteenpäin ja pyytää treffeille jotain vapaata naista.

        Minusta on päinvastoin naivia kirjoitella summittaisia toivotaan toivotaan viestejä. Aikuiset pystyvät kyllä ilmaisemaan tunteensa ja myös kestämään mahdolliset pettymykset. Elämä on ihan niin vaikeaa kuin millaiseksi sen haluaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän se on niin, että tällaista ”vuotavaa” rakkautta, mitä ikinä se tarkoittaakaan, varmaankin pystyy tuntemaan vasta seurustelun edetessä, joten jos suhde ei ole vielä alkanutkaan ja nyt jo tuntuu siltä, ettei pysty ottamaan suoraan yhteyttä, niin eiköhän se ole paras vaan siirtyä eteenpäin ja pyytää treffeille jotain vapaata naista.

        Minusta on päinvastoin naivia kirjoitella summittaisia toivotaan toivotaan viestejä. Aikuiset pystyvät kyllä ilmaisemaan tunteensa ja myös kestämään mahdolliset pettymykset. Elämä on ihan niin vaikeaa kuin millaiseksi sen haluaa tehdä.

        Kerro että empatiasi on tasoa heikko kertomatta että empatiasi on tasoa heikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro että empatiasi on tasoa heikko kertomatta että empatiasi on tasoa heikko.

        Empatiaa? Kai minulta sitäkin löytyy, mutta ymmärrystä tällaiseen haikailuun ei juuri. Kun eihän siinä mitään menetä, jos on avoin tunteistaan. Olemalla niistä hiljaa tai huutamalla tuuleen, kuten kirjoittamalla anonyymejä avauksia, menettää kaiken, ei saa mitään.

        Täällä ei tosiaan pyöri kuin muutama 10 lesboa. Tehokkaampia kanavia löytää omansa olisi keski-ikäisille Facebook tai sitten vaikka Tinder tai Her.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe