Ihanaa huomenta

Anonyymi-ap

kaikille mitenkäs on lähtenyt päivä käyntiin onko kahvit jo juotu? :)

17

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Justiinsa ryystönalaisena. Entä siellä?

    • Ihanaa huomenta sinne myös! 👋

      Kyllähän se tästä lähtee, sängyssä vielä makoilua ja puolseisokki päällä. Kahvin keittoon ihan just seuraavaks. Sitten tupakka ja wowia.

      Mitenkäs aloittajalla aamu alkanut?

      • Anonyymi

        Sä oot uskomaton piristäjä <3

        Ei alkanut aamu mitenkään iloisasti,
        kahvikupposen kanssa selailin täällä ja alkoi vaa piipittää lisää,
        kunnes tämä tuli vastaan.

        terkuin kauris joka voisi kaipailla
        no joitain juttuja mitä ei tähän sano.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot uskomaton piristäjä <3

        Ei alkanut aamu mitenkään iloisasti,
        kahvikupposen kanssa selailin täällä ja alkoi vaa piipittää lisää,
        kunnes tämä tuli vastaan.

        terkuin kauris joka voisi kaipailla
        no joitain juttuja mitä ei tähän sano.

        Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊

        Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗

        Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.

        Mukavaa päivää ja viikonloppua!


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kiitos kaunis, oi sinä kauris. 😊

        Ah, voi ei. Harmillista. Ota random hali aamuun. 🤗

        Toivottavasti murheet pian väistyy ja kuvaannollinen aurinko paistaa jälkeenpäin.

        Mukavaa päivää ja viikonloppua!

        Oi kiitos sulle 🤍

        Hali on aina tervetullut 🤗 takaisin tästä sinnekin.
        On kyllä todellakin harmillista murheet ja muu.
        Voi kunpa joskus voisi saada edes jotain onnen murusia ja jotain..

        Toivottavasti se aurinko paistaa vielä ihan kaikkialle ja kaikille!

        Mukavaa päivää ja viikonloppua sullekin.
        Muistathan pestä kätösiä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi kiitos sulle 🤍

        Hali on aina tervetullut 🤗 takaisin tästä sinnekin.
        On kyllä todellakin harmillista murheet ja muu.
        Voi kunpa joskus voisi saada edes jotain onnen murusia ja jotain..

        Toivottavasti se aurinko paistaa vielä ihan kaikkialle ja kaikille!

        Mukavaa päivää ja viikonloppua sullekin.
        Muistathan pestä kätösiä 😉

        Kiitos vastahalista. 😊

        En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.

        🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉


      • Anonyymi
        MunNimiOnJK kirjoitti:

        Kiitos vastahalista. 😊

        En tiedä mitä sanoa, mutta eiköhän se onni vielä tule kukoistamaan sinulle. Toivotaan ainakin niin. 🙃 Sateen jälkeen osaa arvostaa taas auringonpaistetta. Ja ennemmin tai myöhemmin se aurinko aina paistaa.

        🤭 Pesen ja rasvaan. En ehkä aina siinä järjestyksessä. 😉

        No toivottavasti onni löytää sinnekin 🤗

        Rasvaus ja voitelu on myös tärkeää. 😉


    • Anonyymi

      En juonut tänään kahvia. En usein juo.

    • Anonyymi

      Huomenta!

      Kyllähän se on hyvin lähtenyt. Tässä on ehtinyt touhuta jo kaikenlaista.

      Mukavaa päivää sinullekin! 😊

    • Anonyymi

      Ihanaa...tuli herättyä tähänkin päivään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä. Mutta maistui jotenkin homeelle. Vaikka uusi paketti. 😩

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rekka miehen kahvit

    • Anonyymi

      Aamiainen nautittu.
      Kaksi kuppia kahvia 👌

    • Anonyymi

      Hyvin kiitos. Kahvia on mennyt litrakaupalla tänään. Ruokaa vähemmän, yritän laihtua vähän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe