Alastonsuomitreffit, onko kokemusta?

Anonyymi-ap

Hei,
Onko joku käyttänyt alastonsuomitreffit.comia?

Tein sinne profiilin ja mietin onko siellä läheskään kaikki aitoja profiileja vai onko suurin osa luotu lypsämään rahaa hölmöiltä ja epätoivoisilta?

34

26885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Idiootti tuonne kuviaan laittaa kuten sinä

      • Anonyymi

        No kiitti! Mikäs siinä idioottimaista on sun mielestäsi? - sivusta nainen -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitti! Mikäs siinä idioottimaista on sun mielestäsi? - sivusta nainen -

        Olen siellä (mies) ja kyllä täytyy sanoa että naiset aika vähän siellä muuta tekee kun lataavat kuvia.Miehistä muutaman kerran pyydetty että saisiko ottaa suihin ja pari kertaa tuo tapaaminen järjestynytkin.mies62v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siellä (mies) ja kyllä täytyy sanoa että naiset aika vähän siellä muuta tekee kun lataavat kuvia.Miehistä muutaman kerran pyydetty että saisiko ottaa suihin ja pari kertaa tuo tapaaminen järjestynytkin.mies62v

        Fossiili vonkaa hehehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitti! Mikäs siinä idioottimaista on sun mielestäsi? - sivusta nainen -

        Kirjoittaa väitetysti - sivusta nainen - .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siellä (mies) ja kyllä täytyy sanoa että naiset aika vähän siellä muuta tekee kun lataavat kuvia.Miehistä muutaman kerran pyydetty että saisiko ottaa suihin ja pari kertaa tuo tapaaminen järjestynytkin.mies62v

        Mistä tiedät että ne ovat naisia jotka niitä kuvia lataavat?


      • Anonyymi00060
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siellä (mies) ja kyllä täytyy sanoa että naiset aika vähän siellä muuta tekee kun lataavat kuvia.Miehistä muutaman kerran pyydetty että saisiko ottaa suihin ja pari kertaa tuo tapaaminen järjestynytkin.mies62v

        Niin turha sivusto ettei tosikaan.Ainoastaan noita OF tyrkkyjä naisista suurin osa.Synttärilistoilla suurin osa käynyt viimeeksi kymmenen,viisitoista vuotta sitten ja ne edelleen esillä siellä.


    • Anonyymi

      En tiedä vielä, itse tein juuri. Mut treffitsuomi24 on ainakin sellanen paikka et ei kannata yrittää! Miehen näkökulmasta, naiset on sielä varmastikkin aitoja ihmisiä, mut niillä ei ole kellään aikomusta nähdä livenä! Sielä voi tulla joku vaikka heti tarjoamaan pikaista "heti" tapaamista jossain, mut myöntyessä tulee jokin valitettava este, joko heti tai parin viestin jälkeen, vain taivas ja maa on rajana mielikuvutukselle mikä on syy. Mut se on varma et sieltä ei ikinä saa livenä seuraa! Toki tämä alastonsuomitreffit on saman tekijän, et varauksella kokeilla, mut epäillykset on suuret et samaa paskaa. Villi veikkaus on et jotain IG tai vastaavia naisia pyydetään rahaa vastaan kirjoittelemaan, provikalla tai muulla.

      • Anonyymi

        Treffit s24 on enemmän normaali treffipalsta kuin pelkkä seksiseuran hakupaikka. Itellä ei ollut siellä aikoinaan mitään ongelmia treffien kanssa. Kukaan ei perunut/kadonnut. Tosin ei kyllä mistään seksitreffeistä edes puhuttu, vaan ihan normaalia tutustumista. Se mikä pisti siellä silmään, kun huvikseen välillä kävi katselemassa, että siellä oli samat naiset etsimässä kumppania vuosien jälkeen ja vielä oikeastaan samoilla kuvilla/teksteillä. Tilit olivat selvästi aktiivikäytössä eli ei sitä, että olisivat jääneet sinne vaan muistoiksi. Suurin osa oli ihan kauniita ja opiskelleita. Sitä miettii, että onko s24 treffien miestaso niin onnetonta, ettei kelpaa näille naisille vai mistä tuulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffit s24 on enemmän normaali treffipalsta kuin pelkkä seksiseuran hakupaikka. Itellä ei ollut siellä aikoinaan mitään ongelmia treffien kanssa. Kukaan ei perunut/kadonnut. Tosin ei kyllä mistään seksitreffeistä edes puhuttu, vaan ihan normaalia tutustumista. Se mikä pisti siellä silmään, kun huvikseen välillä kävi katselemassa, että siellä oli samat naiset etsimässä kumppania vuosien jälkeen ja vielä oikeastaan samoilla kuvilla/teksteillä. Tilit olivat selvästi aktiivikäytössä eli ei sitä, että olisivat jääneet sinne vaan muistoiksi. Suurin osa oli ihan kauniita ja opiskelleita. Sitä miettii, että onko s24 treffien miestaso niin onnetonta, ettei kelpaa näille naisille vai mistä tuulee.

        Voin sanoa et sen verran pyöriin sielä et oikeasti kukaan sielä ei ollut tosissaan! Sä voit kirjotella sielä kuukausia jonkun kans ja laittaa kunnolla rahaa palamaan. Kaikilla on se kalenteri täynnä ja jos sä nyt vahingos saat sovittua jonku kans treffit niin se kyllä 100% varmuudella peruuntu. Ja jos joku halus heti sänkyyn niin kyllä sekin jollain tapaa heti peruuntu. Enkä ollut siis se ruinaaja, vaan yli 50% otti itse yhteyttä eka. Taisinko kerran itse kysyä yhdeltä eka. Ja yhteystietoja ei voinut muka jakaa. Kertaakaan chatis ei ollut itsellä yksikään kohta blurratu tai mitää, mut kaikki väitti et on. Ihan sama kirjottiko lyhenteillä numerot, sama virsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffit s24 on enemmän normaali treffipalsta kuin pelkkä seksiseuran hakupaikka. Itellä ei ollut siellä aikoinaan mitään ongelmia treffien kanssa. Kukaan ei perunut/kadonnut. Tosin ei kyllä mistään seksitreffeistä edes puhuttu, vaan ihan normaalia tutustumista. Se mikä pisti siellä silmään, kun huvikseen välillä kävi katselemassa, että siellä oli samat naiset etsimässä kumppania vuosien jälkeen ja vielä oikeastaan samoilla kuvilla/teksteillä. Tilit olivat selvästi aktiivikäytössä eli ei sitä, että olisivat jääneet sinne vaan muistoiksi. Suurin osa oli ihan kauniita ja opiskelleita. Sitä miettii, että onko s24 treffien miestaso niin onnetonta, ettei kelpaa näille naisille vai mistä tuulee.

        Ja jatkaakseni oudointa oli et ihan sama mikä kellonaika oli kyseessä (pois suljettu yöaika) niin melkein kaikilla tuli alle 2min vastaus, vaikka ei ollut käyneenä paikalla sivusyon mukaan vaikka 2vk. Ja sitten ku oli vissiin sitä kiirettä niin en ymmärrä kuinka silloinkin oli aikaa kirjoitella. Ei kuulosta kovin kiiruiselta silloin minun mielestä!


      • Anonyymi

        oikein


    • Anonyymi

      Seksitrehvit sivuston kautta olemme etsineet ja löytäneet pareja ja miehiä jotka aidosti hakeneet seksi seuraa. Aloittaessa kävimme ostaa uusimman lehden alan liikeestä, nykyään netin kautta helpompaa lukee ilmoitukset. Löydettiin pysyviä ystäviä joiden kanssa tapaamme säännöllisesti jopa ilman seksin harrastamistakin. Pari 55v

      • Anonyymi

        Ja mikäs seksitrehvit sivusto on kyseessä?


      • Anonyymi

        Älä kerro satuja


      • Anonyymi

        Mekin löydettiin kuukausi sitten kiva mies vaimolle. Mökillä vietettiin kaksiviikkoa yhdessä, vaimo sai nauttia kaverin kanssa joka päivä. Kolmansia ollut vaimolla viiden vuoden ajan, aina etsitty seksitrehvit sivustolta. Aina löydetty fiksuja ja pystyviä miehiä, sinkkuja ja varattuja tarjolla. T. Pari 40v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekin löydettiin kuukausi sitten kiva mies vaimolle. Mökillä vietettiin kaksiviikkoa yhdessä, vaimo sai nauttia kaverin kanssa joka päivä. Kolmansia ollut vaimolla viiden vuoden ajan, aina etsitty seksitrehvit sivustolta. Aina löydetty fiksuja ja pystyviä miehiä, sinkkuja ja varattuja tarjolla. T. Pari 40v

        Buhahahahahahaaaa,,,, bullshitt

        Palstat on tehty epätoivoisille urpoille joilta lypsetään rahat. Siellä kirjoittaa 80 v feikki muijat Intiasta tai Kiinasta ( on AI ja on kielenkääntäjää olemassa hei, c'moon )


      • Anonyymi00059

    • Anonyymi

      Laitoin profiilin, en vielä maksanut mitään. Uskon, että siellä on aitoja ihmisi, mutta maksupolitiikka on epäselvä, käyttöehtoja ei ole käännetty suomeksi, firma rekisteröity Bulgariaan, ilmeisesti suomalainen liikemies taustalla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­tsum­­­me sinut kä­­ym­­ään u­­­ude­ssa cha­­­tis­­­sa! Meitä on yl­­i miljo­­ona! 👉 http://allyak.com/H/A3l5L6

    • Anonyymi

      Luulen, että on pelkkä rahastussivusto

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sanon että kyseinen Alaston Suomi Treffit on huijaussivusto. Siellä jonkin verran nyt aikaa viettäneenä nämä pistää silmään:
      1. Kaikki maksaa paljon (profiilin luonti, kirjoittelu, jopa profiilin poistaminen maksaa)
      2. Tapaamisen saaminen käytännössä mahdotonta erinäisten tekosyiden takia mitä tulee milloinkin. Vaikka olisi sovittu joku tietty ajankohta niin se ei sitten kuitenkaan käy.
      3. Naiset vastaa aina samantien kun sivustolle menee tai laittavat viestiä (viimeistään siinä vaiheessa kun sinne laittaa rahaa niin johan alkaa inbox laulamaan). Rahalla siis tarkoitan että ostaa "coineja" kirjoittelua varten.
      4. Näillä perusteilla voin kertoa että kenenkään ei tule sivustoa käyttää ja haksahtaa tuohon huijaukseen - käyttäkää oikeita deitti sovelluksia (Tinder yms) jos seuraa/kumppania olette vailla. Jos seksiä vailla niin siihen löytyy muita ja tulee halvemmaksi kuin kyseinen sivusto.

      Aamen ja nuff said.

    • Anonyymi

      Kannattaa tarkistaa googlella kuvat koska todella paljon profiileja joissa kuvat netistä.lypsätään vaan rahaa mutta koskaan et tule häntä tapaamaan

    • Anonyymi

      On kypsyä.

    • Anonyymi00053

      Feikki profiileja ne on kaikki

    • Anonyymi00054

      Kyylä on pillua löytyny alastomastasuomesta ja 24treffeiltä,eli ihan kaikki ei oo feikkejä👍

    • Anonyymi00055

      Hei nyt menee monella puurot ja vellit sekaisin!
      Alastonsuomitreffit ja Alastonsuomi on kaksi ihan eri sivustoa. Alastonsuomi ei ole mikään rahastus sivusto. Profiilin luonti ei maksa mitään eikä käyttökään maksa jos ei halua ladata Vip-ominaisuuksia. Joitain huijareita sielläkin varmaan pyörii mutta pääsääntöisesti kaikki käyttäjät ovat aitoja.

      • Anonyymi00056

        Treffeistä tässä kyllä kyse kaikilla. Ei sinne kannata naamakuvaa laittaa, eikä virallista s.postia.


    • Anonyymi00057

      Silkkaa kusetusta tuntuu olevan.

    • Anonyymi00058

      Oon nainen ja joskus oli profiili tuolla alastonsuomitreffit.comissa. Yksille treffeille myös pääsin, eikä niistä sen enempää. Sittemmin löysin miehen ihan muuta kautta ja poistuin tuolta. Eli ei kaikki ihan huijausta oo.

    • Anonyymi00062

      Löytyiskös tämän naisen yhteystietoja tuolta alastonsuomitreffit sivustolta, onko joku päässyt tapaamaan tätä naista, olisi nimittäin kiva päästä sopimaan treffit tämän kaunottaren kanssa. On kyllä kaunis nainen, Ihanasti ottaa suhin.
      https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
      https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html
      https://www.xrares.org/album/10396/beautiful-slut-sonja-from-finland-sexmodel-pornstar-and-escort-whore

      • Anonyymi00063

        Tuon Sonjan ilmoituksia näin viime vuonna siellä Seksitreffit sivustolla.


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe