Mistä löytäisin

Anonyymi-ap

...miehen, kuka tykkää nuolla pillua ihan ahmimalla. Joensuun alueella!
Olen reilu 40v nainen

29

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi saatana mätisäkki tyrkyllä 🤮🤢

• Anonyymi

No miksi tulit tarjoamaan mätisäkki ittees. 🤮🤢 🤮🤢 🤮🤢

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18210278

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuullostais ihan mun lempipuuhalta, minkähänmoinen naikkonen kysyy?? m50

• Anonyymi

Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi

Onko aloittaja koskaan ajatellut etsiä seuraa livestä. Itse olen päälle 50v mies ja elänyt elämää ennen nettiä eikä ihmisten kohtaaminen ole muuttunut miksikään 1990 luvun alusta jolloin olin 20. Kannattaa tarttua hetkeen.

• Anonyymi

Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..

Niuvanniemen hopi hopi

• Anonyymi

Tykkään imeä ja ahmia puhdasta vulvaa, toteutetaan !. Pillufani

• Anonyymi

Syödä, nuolla, ahmia painaa koko naaman märkään ihanaan namiii..

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Ei sun kusiputkea kukaan halua nuolla

• Anonyymi

Kukas sulle mätisäkki pipipäälle edes tarjoais.

• on ihanaa saada nuolla ahmimalla kiimaista pillua se on maailman ihanin asia jos asuisin lähempänä tulisin heti nuolemaan.

• Anonyymi

Hiukan kaukana olen, mutta matkani suuntautui helmikuussa sinne suunnalle.
      -m JKL

• Anonyymi

Pysy kotonas kusikeppi

• Anonyymi

Taitaa olla jo pitkä jono ovellasi.

• Anonyymi

Jos et muualta niin täältä...matkaa tosin jonkun verran, mutta ei ole este, vaan hidaste...ois aivan ihanaa ahmia märkää, turvonnutta pillua ja saattaa sut orkkuun, useampaankin!!! Nuolla edestä ja takaa, kyljellään, 69, ihan kaikkea!! Minkänäköinen oot ulkoisesti, koko, hiusten väri jne?? Saan fantasialle väriä....m50+

• Anonyymi

Muuta päijät-hämeeseen niin järjestyy, taas tekis mieli nuolla oikein kunnolla märkää, paisunutta pillua, pitkään ja hartaasti!! m55

• Anonyymi

Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.

Niinpä sinäkin, saisin kerrankin lipoa tarpeeks ja saisin sut valumaan...mahdatkohan tykätä pepunkin nuolemisesta...ja muusta kivasta yhtaikaa, sormista, dildosta jne??

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55

n.4minuuttia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostetaas taas framille, jos vaikka vastaisit, valuvaa märkää pilluas aattelen....m55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n.4minuuttia!!!

Pitäisköhän tuota kokeilla...m55

• Laita sähköpostia sakari b jarvinen ja protonmail com, niin tutustutaan

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi

Jo vain nuolisin pilluasi aivan ahmimalla! Olen Joensuusta! Onko sinulla karvainen vai posliini tuhero!

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe