Mistä löytäisin

Anonyymi-ap

...miehen, kuka tykkää nuolla pillua ihan ahmimalla. Joensuun alueella!
Olen reilu 40v nainen

29

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi saatana mätisäkki tyrkyllä 🤮🤢

• Anonyymi

No miksi tulit tarjoamaan mätisäkki ittees. 🤮🤢 🤮🤢 🤮🤢

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

❤️ ­N­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18210278

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuullostais ihan mun lempipuuhalta, minkähänmoinen naikkonen kysyy?? m50

• Anonyymi

Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi

Onko aloittaja koskaan ajatellut etsiä seuraa livestä. Itse olen päälle 50v mies ja elänyt elämää ennen nettiä eikä ihmisten kohtaaminen ole muuttunut miksikään 1990 luvun alusta jolloin olin 20. Kannattaa tarttua hetkeen.

• Anonyymi

Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaan olen miettinyt, varmaan sitten tuumasta toimeen..

Niuvanniemen hopi hopi

• Anonyymi

Tykkään imeä ja ahmia puhdasta vulvaa, toteutetaan !. Pillufani

• Anonyymi

Syödä, nuolla, ahmia painaa koko naaman märkään ihanaan namiii..

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi

Ei sun kusiputkea kukaan halua nuolla

• Anonyymi

Kukas sulle mätisäkki pipipäälle edes tarjoais.

• on ihanaa saada nuolla ahmimalla kiimaista pillua se on maailman ihanin asia jos asuisin lähempänä tulisin heti nuolemaan.

• Anonyymi

Hiukan kaukana olen, mutta matkani suuntautui helmikuussa sinne suunnalle.
      -m JKL

• Anonyymi

Pysy kotonas kusikeppi

• Anonyymi

Taitaa olla jo pitkä jono ovellasi.

• Anonyymi

Jos et muualta niin täältä...matkaa tosin jonkun verran, mutta ei ole este, vaan hidaste...ois aivan ihanaa ahmia märkää, turvonnutta pillua ja saattaa sut orkkuun, useampaankin!!! Nuolla edestä ja takaa, kyljellään, 69, ihan kaikkea!! Minkänäköinen oot ulkoisesti, koko, hiusten väri jne?? Saan fantasialle väriä....m50+

• Anonyymi

Muuta päijät-hämeeseen niin järjestyy, taas tekis mieli nuolla oikein kunnolla märkää, paisunutta pillua, pitkään ja hartaasti!! m55

• Anonyymi

Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun olisit unelma!!!!! Niin nautinto kun mies nuolee kauan, saat nesteet kasvoille useaan kertaan, orgasmeja tulee kokoajan.

Niinpä sinäkin, saisin kerrankin lipoa tarpeeks ja saisin sut valumaan...mahdatkohan tykätä pepunkin nuolemisesta...ja muusta kivasta yhtaikaa, sormista, dildosta jne??

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas jopas, peesaajia ilmaantui aika nopeesti ja nää herneaivoiset niuvanniemi-idiootit heräs...jälkiabortti ois aika kovasana, liiterin taakse mahtuis kivasti! Mutta joo, kyllä se autuasta puuhaa olis, ensin edestä, jalat rinnoille nostettuna, auki, lipoisin taipeita, härnäisin häppäreitä, reisien sisäpintoja, sitten piiiiitkä kielen liu'utus alas välilihalle, vähän nuolaisisin peppua, sitten ylööööös, klitalle, värisevää kieltä samalla upottaen sormen pilluun ja toisen käden etusormella levittäisin mehujas pepulle ja hivuttaisin sen kakkoseen, samalla klittaa nuollen....kauan kestäisit ennenkuin tulisit ekan kerran????m55

n.4minuuttia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostetaas taas framille, jos vaikka vastaisit, valuvaa märkää pilluas aattelen....m55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n.4minuuttia!!!

Pitäisköhän tuota kokeilla...m55

• Laita sähköpostia sakari b jarvinen ja protonmail com, niin tutustutaan

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi

Jo vain nuolisin pilluasi aivan ahmimalla! Olen Joensuusta! Onko sinulla karvainen vai posliini tuhero!

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45339
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      36
      1602
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe