Vaalisalaliitto tulee

Anonyymi-ap

Varautukaa henkisesti esittämään jo salaliittoja pressanvaaleista.
Sen jälkeen kun Haavisto on valittu presidentiksi alkaa luonnollisesti salaliittoepäilyt jenkkityyliin.
Esimerkiksi kun Halla-Ahoa ei valittu presidentiksi, voi alkaa väittämään, että äänestyslippuihin kirjoitettu numero 2 onkin 5. Tällä salaliittoväittämällä saa kummasti lisää ääniä.
Muistakaa myös mainita NATOn ja NASAn tai Venäjän vaikutus vaaleihin.

14

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Andersson on Suomen seuraava presidentti.

      Tulossa mielenkiintoisia aikoja, ääriporvarit hallituksessa ja vasemmistolainen presidentti.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18210346

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kivoja pressaehdokkaita millä on.
      Kaikki ovat globalisteja.
      Yksi haluaa lakkauttaa maamme itsenäisyyden, toinen kiljuu että tappakaa venäläisiä, kolmas lahjoitti 50 miljardia, neljäs ja viides ovat Bilderbergin jäseniä kuten Salekin ja kuudes on tulipunainen kommunisti, seitsemäs on ällö julkihomo, kahdeksas on umpikiero liikemies ja yhdeksäs EU:n komissaari joka paskat välittää Suomen eduista.

      Minä en aio äänestää ketään noisto roistoista.

    • Vaalivoitto varastettiin jo Paavo Väyryseltä kun posti hukkasi tuhansia kannattajakortteja.
      Nyt kannattaa jättää äänestämättä, jos äänestysprosentti jää alle 30% se olisi jo vakava viesti päättäjille ettemme hyväksy manipuloituja vaaleja.

      Myös veteraanikansanedustaja Ano Turtiainen kehottaa jättämään äänestämättä tulevissa vaaleissa.

      https://www.youtube.com/watch?v=fle6qgurq8w

      • Anonyymi

        Ehdottomasti, jättäkää äänestämättä jos ette aio äänestää Alexia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, jättäkää äänestämättä jos ette aio äänestää Alexia.

        Stubbille ei saa esittää kysymyksiä mutta selfieitä saa ottaa sanoo tämä liero:

        https://www.youtube.com/watch?v=JIAD_YJkGuU


      • Anonyymi

        Tuo Väyrys-case on luultavasti käsikirjoitettu juttu trutherseja varten. Että meillä ikään kuin on se joku aito ja oikea ja korrutoitumaton tyyppi siihen virkaan mutta jolla ei ole kuitenkaan mitään mahdollisuutta. Samaan kategoriaan menee tämä Turtiainen joka edustaa trutherseja jotka "tietää asioiden todellisen laidan" muttei kuitenkaan pysty tarjoamaan mitään todellista ratkaisua. Etta se ratkaisu olisi siis ollut se joku "väyrynen" mutta siitä ei kuitenkaan tullut edes todellista vaihtoehtoa.


      • Anonyymi

        Turtiainen on päästään vajaa hullu 🤪 Yhtäkään älykästä ajatusta ei ole mahtunut tuohon päähän.


      • Anonyymi

        Eipä olisi Paavo pärjännyt vaikka olisi kuinka ollut kortteja.


    • Anonyymi

      Hyvävelimafia touhuaa jo täyttä vauhtia saadakseen mieleisensä tuloksen.

    • Anonyymi

      Innolla odotan sitä parkua, joka syntyy kun Suomella onkin ensimmäinen (ainakin julkisesti) homo presidentti.

      • Anonyymi

        Sitä saa odotella vielä kauan.


    • Anonyymi

      Sitten kun meillä on äärioikeisto hallituksessa ja vasuri pressana, voidaan kaivaa popparit ja colat esiin ja nauttia esityksestä.

      Kyllä Suomi ansaitsee ensimmäisen vasuripressan.

      Kaikki jotka haluatte säpinää Suomen ummehtuneeseen poliittiseen ilmapiiriin äänestäkää Anderssomia.

      Älkää jättäkö tätä tilaisuutta käyttämättä.

    • Anonyymi

      Huvittavast Haavisto ois jo valittu :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe