Ennustaako Terhi Jansson liian positiivisia asioita?

Anonyymi-ap

Soitin hänelle loppuvuodesta. Kysyin tulevaa. Kaikki asiat, joista haaveilin, toteutuvat hänen mielestään. Suurin osa jo tänä vuonna. Kuulosti uskomattomalta.
Tuli mieleeni, että autoinko häntä liikaa sanavalinnoilla vai olisiko pitänyt antaa itse ensin kertoa, mitä näkee? Ennen omia kysymyksiä.
Miten hän on teille onnistunut ennustamisessa? Vai onko liian positiivinen tulevaisuuden suhteen?

7

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole hänestä kokemusta ennustajana. Itseäni kiinnostaa vain meedioistunnot ja selvänäköistunnot jossa on tarkoitus saada näkemyksiä ja ajatuksia tämänhetkiseen tilanteeseen ja sen käsittelyyn. Sellaisen istunnon laadun ja paikkansa pitävyyden voin todeta heti. Usein ne ovat asioita mitkä tiedänkin mutta se auttaa pääsemään eteenpäin kun joku ulkopuolinen sanoittaa niitä. Yleensä ennustukset menee ainakin osaksi pieleen. Kauan sitten kävin näkijällä joka kertoi paljon tulevaisuudesta. Monet asiat toteutuivat ihme kyllä mutta ne eivät ole mitään isoja tai haaveiltuja asioita. Moni jäi toteutumattakin. Ennustuksiin liittyy aina niin iso epävarmuus etten enää pyydä niitä.

    • Anonyymi

      Tuli mieleeni, että autoinko häntä liikaa sanavalinnoilla vai olisiko pitänyt antaa itse ensin kertoa, mitä näkee?

      Kyllä. Luotan itse tähän tyyliin enemmän. Yleensä pyydän avoimen istunnon ja otan vastaan sen mitä tulee. Korkeintaan aihepiirin saatan antaa alun jälkeen.

    • Anonyymi

      Juur sellane ennustelija joka kertoo vaa mita asiakas haluu kuulla.

    • Anonyymi

      Kokemukseni on hyvä.
      Ei ole lupaillut mitään, mikä ei olisi kohdallani toteutunut. Hyvä näkijä.
      Turhaan olet huolissasi.

    • Anonyymi

      Olen käynyt.
      Ei kysellyt eikä johdatellut.
      Päinvastoin.
      Selkeä ja hyvin tuo asiat.
      Anna ajan kulua ja odota niin näet.
      Turhaa stressiä otat, se voi päinvastoin muuttaa jo positiivisina nähdyt kohdallasi negatiiviseksi.
      Silloin valinta on sinun.
      Anna asioille aikaa ja nauti elämästäsi.
      Näe se hyvä minkä hänkin näki.

      • Anonyymi

        Terhille thanks! Hyvä esittely. Thänks, thanks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terhille thanks! Hyvä esittely. Thänks, thanks.

        Olisiko sinulla antaa suosituksia?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1345
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1142
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe