🙄👎⛔ oikeiden ihmisten nimillä. Olishan se kiva, että olisin upea ja hymyni vastustamaton. Kirjoitettuna google kääntäjällä virheineen. Mun profiilista ei edes näe juuri mitään muutakuin facebook kaverit. Yksikin kaukaisen sukulaisen klooni kirjoitti lähettäneensä ihastuksissaan salaisia viestejä mulle. Ihan niinkuin työssä käyvä esiintyvä taiteilija ja pitkän matkan juoksua harrastava nuori mies ehtisi salaviesteillä mulle. Poistan aina tuollaiset kaveripyynnöt.
Mietin vaan kuinka monelta naiselta tyhjenee pankkitilit eivätkä kehtaa kertoa kenellekään.
Hyvää Yötä lukijalle!
Facebookissa on feikkiprofiileja
3
250
Vastaukset 3
Jäi mainitsematta että tänään tuli ulkomaalainen kaveripyyntö facebookkiin jossa profiilikuva oli otettu hammaalääkärin vastaanottohuoneessa. Tyyppi oli varmaan siivoilemassa siellä 😅
- Anonyymi
Se oli varmaan mr Bean.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 130792
- 58656
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?71620Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha76571Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55541Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26513- 152444
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40438- 41415
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414