Käytin noin 13-14 vuotta erittäin voimakasta psykoosilääkettä eli neuroleptiä. Olo oli kuin raihnaisella raadolla. Sitten vihdoinkin se vaihdettiin keskivahvaan psykoosilääkkeeseen. Ihmiset näyttivät puhuvan merkillisellä tavalla. Ajattelin, että mistä he puhuivat. Aloin tajuta vähitellen, että olin ollut kuolleena 12-14 vuotta. Olin saanut osittaisen ylösnousemuksen. Siksi osittaisen, että lääkettä ei lopetettu kokonaan, vaan vaihdettiin keskivahvaan. Psykoosilääkkeet lobotoivat aivot. On julmaa pitää ihmisiä vuosikausia sellaisessa lääkkeessä. Jos psykiatrit ja lääkkeiden kehittäjät tajuaisivat, miten he tappavat lääkkeillään ihmisiä, he häpeäisivät itseään, eivätkä kehtaisi katsoa itseään peiliin.
Psykoosilääkkeet lobotoivat aivot
4
260
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoksi laitan vielä, että olen ollut psykoosissa 18-vuotiaasta asti.
- Anonyymi
Nyt on jo ikää. Kun lääkkeistä pääsee irti, sieltä alta paljastuu ihan normaali ihminen.
- Anonyymi
Ap on vähällä päässyt, jos käytti vain yhtä psykoosilääkettä.
Omalla kohdallani meni lääkkeiden kanssa suunnilleen yhtä monia vuosia, mutta lääkkeitä oli useampia eri valmisteita aina samanaikaisesti.
Ainakin kahta, joskus kolmeakin neuroleptiä, yhtä tai kahta masennuslääkettä, päälle entisiä epilepsialääkkeitä, ajoittain litoa, jne. Kaikkea päällekkäin, ei muka yksi riittänyt, ja aina jonkun lääkkeen haittoja alettiin hoitaa toisella, ja kolmannella lääkkeellä, jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275175Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_151288Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.491201Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231114PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht141982Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43919- 116885
- 37834
- 142763