Onko keskustapoliitikko Petri Honkosella

Anonyymi-ap

Tietoa kuinka kauan Kepun entinen kansanedustaja ja ministeri Anu Vehviläinen aikoo nostaa sopeutumisrahaa?

"Kansanedustajana, ministerinä ja puhemiehenä toimineella Anu Vehviläisellä (kesk) on muhkea sopeutumisraha. Vehviläinen voi nostaa sitä 65-vuotispäiväänsä saakka, johon on 1 795 päivää. !

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0a621ab2-e93c-48bf-904f-5acd4ac47708

30

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaan Petrin puolesta kun se on just nyt kampaajalla: Reilut 2000 päivää, tämä mahdollistetaan seuraavan vaalikauden lakimuutoksilla.

      • Anonyymi

        Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan

        Minnes ajattelit mennä pilipalistasi satuilemaan?


      • Anonyymi

        Kyllä orpo taittaa kepun kamelin selän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä orpo taittaa kepun kamelin selän.

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi

        Kepulaiset ovat itsekkäitä, narsistisia loisia ja yrittävät aina jymäyttää toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulaiset ovat itsekkäitä, narsistisia loisia ja yrittävät aina jymäyttää toisia.

        Onpa kauniisti kirjoitettu pelkkää faktaa runon muotoon🌹


    • Anonyymi

      Eihän Honkonen hyväksy mitään tukiaisiakaan, paitsi kun itse niitä kepulaisten kanssa saa.

      • Anonyymi

        Sossu pummi kilahti


      • Anonyymi

        Että kehtaa tuo kepulainen Petri Honkonen kitistä Sampo lehdessä erään opiskelijan tukiaisista. Itse keskustalaisena on jatkuvasti tukiaisten piirissä. Lisäksi kirjoittaa " Esim. kaikkien niiden heikompiosaisten vuoksi, jotka joutuvat jo nyt tyytymään heikkoon terveydenhuoltoon". Häpeä ja tarkistahan tietosi. Eikös se ollut vasemistolainen keskustapuolue, joka halusi väkisin vääntää nyt tämän epäonnistuneen soten, josta nyt koko suomi saa kärsiä. Kepu järjesti kallispalkkaisia virkoja itselleen kepulaisille. Hommaahan nyt kaimallesi työpaikka jostain sieltä, kun kaimasi kotiutuu Brysselistä. Ja kepulaisena marisee omista töppäyksistään. Hävetkää, hävetkää....


    • Anonyymi

      Keput jakaa mulle, mulle, mulle, mulle, mulle..

      • Anonyymi

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et

        Sossu pummi kilahti


    • Anonyymi

      Kepu pettää AINA.

      • Anonyymi

        Ja ikuisesti.


    • Anonyymi

      Vieläkös Neittaanmäen Petri nostaa sopeutumisrahoja?

      • Anonyymi

        Niin vieläkö hän nostaa sopeutumisrahoja? Onko tehnyt koskaan oikeita töitä.


      • Anonyymi

        Nyt Petri Honkonen professorin tukemana menee eu kansanedustajaksi, jos pääsee. Siksi isä hyyssää honkosta, että kohta työyyömäksi jäävä oma poika saisi edes jonkinlaisia töitä eli honkosen sihteeriksi.


    • Anonyymi

      Kepulaiset on venäläisten ystäviä

      • Anonyymi

        Joo, nii on, joillakin naisia sieltä on. Miten lie nyt morsiamet pääsevät ku rajat kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nii on, joillakin naisia sieltä on. Miten lie nyt morsiamet pääsevät ku rajat kiinni.

        Jos ne morsiamet ovat muuttaneet Saarijärvellä. Siellähän on tyhjiä taloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne morsiamet ovat muuttaneet Saarijärvellä. Siellähän on tyhjiä taloja.

        Osa morsiamista on Helsingissä. Siksi "työkäyntejä"siellä. Ja oma eukko pahanen uskoo.


    • Anonyymi

      Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

    • Anonyymi

      Eikai tämä Honkonen vaan ole nostanut mitään tukiaisia?

      • Anonyymi

        Petri Neittaanmäki sitäkin enemmän, Honkosenkin puolesta. Mutta eihän Petri Neittaanmäestä voi tulla puheenjohtaja, kun Neittaanmäen isä on tukenut ja tukee Honkosen Petriä, vaalimainokset netissä. Kepulainen takinkääntäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Neittaanmäki sitäkin enemmän, Honkosenkin puolesta. Mutta eihän Petri Neittaanmäestä voi tulla puheenjohtaja, kun Neittaanmäen isä on tukenut ja tukee Honkosen Petriä, vaalimainokset netissä. Kepulainen takinkääntäjä.

        Julkisesti "isä " tukeekin toista petriä...
        https://www.petrihonkonen.fi/petria-tukemassa/
        että höläkyn kölökyn


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepun apila logo on lehmän ruokaa, muuttuu paikaksi.

        Paskaksi....tietenkin


    • Anonyymi

      Kepuopiskelijat haluavat leikata eläkeläisiltä. Niiltä ihmisiltä, jotka aikanaan opuskellessaan eivät saaneet mitään apuja ja tukia vaan itse maksoivat opiskelunsa. Nykykepuopiskelijat voisivat vähentää bilettämistä ja kaljanjuontia valtion varoin. Hävetkää kepusiat.

      • Anonyymi

        Kyllähän tukiaiset toisilta leikkaisivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2395
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2172
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe