Toivomuksena olisi rapea reunainen pepperoni-tonnikala-amanas pitsa! Tämän jos nainen osaa tehdä niin voin ottaa luokseni asumaan kunhan maksaa vuokraa mulle ja pese minun pyykit ja siivoaa.
Etsin Kuopiosta naista joka osaa tehdä pitsaa.
20
1034
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä sulle pitsan teen mutta pyykkärix en ala?
Neiti X - Anonyymi
En minä halua yhteen asumaan kenenkään kanssa,pizzaa osaan tehdä kyllä. Enkä parisuhteeseen lähde myöskään.
- Anonyymi
Onko tämä ihmiskauppa, seuranhaku työhön haku vai mikä palsta tämä on?
Voi olla tasa-arvoa loukkaava tietyissä tilanteissa. Uusavuttomuutta jos
ei osaa pyykkiä pestä mutta pitsaa kyllä tehdä kylläkin. - Anonyymi
Pitserioista on pitsoille annettu nimiä, mutta löytyykö mistään pitsaa joka on nimeltään Kuopio?
Mitä Kuopio-pitsaan tulisi täytteitä, muikkujako vai ahvenkukon siivuja ja ananasta? - Anonyymi
Pitsanainen on kyllä huippujuttu
- Anonyymi
Kyllä on naiset kranttuja. Eivät viitsi vaivaa nähdä parisuhteen eteen.
Pelkkä pitsan teko ei riitä, tarvitaan muutakin. - Anonyymi
Pitsaa
- Anonyymi
Jossain paikassa pizzaa ja jos myydään, niin missä on parasta pizzaa?
- Anonyymi
Ehdotan kalakukkojen sun muiden supikkaiden korvaamista pitsalla, jossa ei ole täytteitä.
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Hyvä pizza paikka Kuopiossa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi
Pitsa sunnuntai.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748