Mikä on se juttu suihin ottajalla

Anonyymi-ap

Te jotka otatte toisilta miehiltä suihin, mikä on se juttu? Halu saada spermaa suuhun, kullin maku vai mikä?
Entä te jotka otatte kortsun kanssa suihin? Siinähän ei saa muuta kuin kortsun maun.
Tämä kysymys lähinnä miehille, mutta toki naisetkin saa vastata.

48

1619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse suosin kondomia tautivaaran vuoksi ja en toisaalta pidä kalusta paljaana suussa.

      Toisekseen en pidä spermasta ja mieluummin käsillä se saa tulla.

      • Anonyymi

        Pidätkö sitten yleensäkään suihin ottamisesta, vai teetkö sitä jostain muusta syystä kuin halusta?


      • Anonyymi

        taitaa olla heikot löylyt jos poikittain mahtuu tai sitten revennyt perse makaa aloillas kait apua tulossa


      • Mulla se oli paljaana...pehmeä jäykkä ei suonikas...päässä hyvin hieno terska...se tuntui ihanalta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö sitten yleensäkään suihin ottamisesta, vai teetkö sitä jostain muusta syystä kuin halusta?

        En ole saanut edes suuhun ...kun ei ole antanut...


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itse imen poikaystävää koska hän tykkää siitä mutta kyllä sekin itseä kiihottaa ja saa kosteaksi.
      Monesti hyväilen itseäni samalla.
      Otan paljaalla mutta en ota mällejä suuhun.
      T:Marita 16

      • Anonyymi

        Eiköhän se riitä kun sinä olet siellä niuvanniemellä speden seurana pipipää.


      • Anonyymi

        Ooohoo siinäpä se taas vajakki pipipään ulosanti niuvanniemeltä.


      • Anonyymi

        Et kai sä tosissasi hae spedelle seuraa. Siinähän voi käydä niin jäät toiseksi. Kukas muu sut reppanan kainaloon huolis.


    • Anonyymi

      Kun otan toisilta miehiltä suihin, niin minulla on tarve alistua miehen käytettäväksi ja tuottaa nautintoa miehelle.
      alistettuna imemään munaa on hienoa kun mies tyhjentää spermansa suuhuni ja nielen lastin kiitollisena.

      • Anonyymi

        Näin minäkin ajattelen ja tunnen. Onkohan minua käytetty hyväksi lapsena, sitä en tiedä tai muista.


      • Anonyymi

        Huvittava vajakki pelle sä olet.


      • Anonyymi

        se alistumisen tunne on jotainn vielä jos kaverini takaraivosta pakottaa ottamaan kurkkuun laskee sinne lastinsa koska tietää osaan syväkurkun kuitenkin joka kerta yhtä ihanaa


      • Anonyymi

        siinä se onkin joskus jatkanut nuoleskelua ja tuntenut värähdyksen äkkiä huulet tiukaks ja imut puoli kovana saan koko kullin helposti syvälle kovana vaikeempaa mutta onnistuu kyllä kunkun perä tuntee hyvin ruiskaukset nieleskelen onnessani


    • Anonyymi

      En ottaisi koskaan paljasta. Vain kumin kaa.

      • Anonyymi

        ime dildoo ei oo tauti vaaraa


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa miehekkyys ja lihakset ja karvoitus ja parta. Ja miehen tuoksut. Se on miehekästä. Munan imeminen kiihottaa. Sperman nieleminen kiihottaa. Ei siinä mitään muuta selitystä ole.

      • Anonyymi

        on myös ihanaa kun loput saat syvälle ja karvat ovat nenääsi vasten


    • Se tunne kun toisen hengitys kiihtyy, alkaa kullin ja koko kropan liikkeet kiihtyä, Kyrpä se alkaakin sykkimään ja sitten aletaan kunnolla ahmimaan munaa suuhuni ja spermat ovat jo matkalla kohti suuta. Yritän saada nieltyä kaiken.

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsas röh röh

        Tekikö possus kaa touhuaminen meisseliä.


      • Anonyymi

        nieleskelyn jälkeen pehmenevä kalu on ihana nuoltava imeskeltävä joskus kovenee heti uusintaan eiku jatkan


    • Anonyymi

      Kaikki siinä. Ensin ulkonäkö, mittava penis näyttää kiihottavalta. Seuraavaksi tuoksu, ei pesemättömiä kaluja. Maku on niin parasta mitä olla voi. Lopuksi sperman suuhun purkautuminen. Nieltävä on minkä ehtii. Mitä suurempi lasti sen parempi. Tulemisen jälkeen kielellä leivotaan loputkin tipat.

    • Anonyymi

      suihin oton hienoin hetki tuntea sykähdykset huulilla ja antaa lastin tulla monesti orkku myös huomaamatta itsellä sama naisen kanssa kyllä se on se nautinnon tuottaminen toiselle

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Ne sykäykset kullissa ovat huippuja


    • Anonyymi

      Jos on aika pieni penis, ja spermaakin tulee vähän, haluaako kukaan sellaista ottaa?

    • Anonyymi

      Kun minä otan mieheltäni suihin niin tuntuu hyvältä kun kulli paisuu suussa. Kun tuntuu, että lasti alkaa tulla, niin otan sen tisseilleni.

    • Anonyymi

      Mä haluisin ottaa joltakulta..
      Tiia 14

      • Anonyymi

        Ei tämä ole mikään lasten osasto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään lasten osasto

        Tiedän mikä sivusto tämä o..
        Tiia14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mikä sivusto tämä o..
        Tiia14

        Voit sitten vain leikkiä ikäisesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit sitten vain leikkiä ikäisesi kanssa.

        Ei tässä iässä enää leikitä:D Haluun panna ja tehä kaikkee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä iässä enää leikitä:D Haluun panna ja tehä kaikkee!

        Siitä vaan sitten jos siltä tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan sitten jos siltä tuntuu

        Haluaisin maistaa miltä sperma maistuu,,

        Tiia14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin maistaa miltä sperma maistuu,,

        Tiia14

        Keltä sais?
        Tiia 14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltä sais?
        Tiia 14

        Varmasti saat joltain pedofiili sedältä.
        Laitat vaan tietosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti saat joltain pedofiili sedältä.
        Laitat vaan tietosi.

        Etkä ymmärrä että pedofiilit ovat vain kiinnostuneita esimurrosikäisistä?


    • Muista sen maun se oli hyvää...Jopa muistan neilaiseeni spermaa alas...Se tuntui ihanalta...

    • Anonyymi

      Mulla oli aikanaan mua nuorempi naiskaveri jonka kanssa oltiin siis pelkkiä kavereita. EI koskettu toisiimme kahta halausta enempää ja elettiin vähän erilaisissa maailmoissa.

      Hän vastasi kysymykseen kahdella sanalla. " toisen nautinto".

      Mä vähän mietin sitä yleisemminkin miten asioita tehdään vaan toisen nautinnon puolesta.

      Saattahan tietenkin olla kyseessä jotain muutakin. Mistä minä tiedän mitä nainen saa oikeasti kun tekee asioita. Hänkin on ihan tavallinen nainen.

    • Anonyymi

      kyllä se on se tunne ja kun tuntee sykkeen ja näkee katseen samoin naisen kanssa tuntee vartalon liikkeet näkee silmät ja kasvot pillun sykkeen siinä on vaan jotain

    • Anonyymi

      Vapaaehtoisesti suihin otossa ei ole mitään järkeä. Mutta jos tykkää olla alistettuna ja käytettynä, niin silloin se on kiihottavaa, kun pakolla saa suihin ja spermat nieluun.

      • Anonyymi

        Mielestäni sairasta pakottaa jotakuta ottaa suihin tai muuhun seksiin.


    • Anonyymi

      nykyään juttuna se että kuinka monta kertaa saa miehen laukeemaan uudestaan olen siis oppinut jotain bi-seksin ajoilta

    • Anonyymi

      ei missään tapauksessa kortsua sama kun dildoo imis oikeeta lihaa pitää olla ja kunnon satsit suuhun

      • Anonyymi

        Ei kortsun kanssa kyllä täytyy tuntee aito kalu suussa, puhumattakaan kun laukee spermat nieluun.


    • Anonyymi

      Kyllä se tunne kun spermat roiskuu kurkkuun on mahtava elämys

    • Anonyymi

      Hei! Ku­­­tsum­­me sinut kä­­­ym­­ään u­­­ude­ssa chatis­­sa! Mei­­tä on yli miljo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/D7i9C0

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe