Mistä Sarin tavoittaa nykyään?

Anonyymi-ap

Ennustaja-Sari (se joka oli aiemmin Unililla, tietääkö joku sukunimen), oli vielä viime kesänä ennustukset.comilla kun soitin. Nyt ei näyttäisi enää olevan siellä. Hän oli ainoa, joka näki tilanteeni kokonaisvaltaisesti ja myös asiaan liittyvän viivästyksen ja nyt olisi aika kysyä jatkosta. Tietääköhän joku, missä hän nykyään vaikuttaa. Jotkut kotisivut löytyvät, mutta vaikea sanoa, onko sama henkilö. Ennustajat voisivat kyllä avoimuuden nimissä kertoa aiemmat toimintapaikkansa niin olisi varmempaa soittajien kannalta.

80

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakaan se omilla sivuillaan oleva numero ei ole enää käytössä, tai mun puhelin herjasi sitä numeroa virheelliseksi. Olisiko joku vanha prepaid-numero. Jos sivut vielä käytössä, olisi kyllä asiallista päivittää ne tai poistaa kokonaan, jos ei sitä kautta hommia tee. Näitä samalla etunimellä toimivia tai toimineita on kai useampia, eipä näistä ota selvää kuka on kuka.

    • Anonyymi

      Ennustajat.fi löytyy. Täältä on näköjään poistettu eilinen vastaukseni. Itse olen löytänyt kotisivut missä on hänen tiedot,puh nro on väärin ja numeron eilen tänne pistin niin se poistettiin. Joten on turha pistää uusiksi.

      Eräät saa täällä mainostaa mutta jos puhuukin jostain toisesta tai kaipaa jotain näkijää jolle itse on nähnyt hyvin niin ne kaikki poistetaan samantien.

      • Anonyymi

        Osaatko sanoa, onko sivuilla oleva s-posti oikea? Ei kyllä siihenkään ole vastannut. Ilmeisesti kuitenkin toimii aktiivisesti edelleen. Tuo ennustajat.fi on niin kallis, etten halua rahojani laittaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, onko sivuilla oleva s-posti oikea? Ei kyllä siihenkään ole vastannut. Ilmeisesti kuitenkin toimii aktiivisesti edelleen. Tuo ennustajat.fi on niin kallis, etten halua rahojani laittaa siihen.

        On oikea.


    • Anonyymi

      Aika epämääräiseltä vaikuttaa. Toimii tai ei, sivuja tai ei, ihmeen lottoamista. Ei vakuuta ainakaan minua.

      • Anonyymi

        Mulla on ainakin siitä yhdestä Sarista suorastaan veemäset kokemyukset! Ei kiitos ikinä enää!


      • Anonyymi

        Kieltämättä outoa. Sama näkijä on moittinut täällä aiemmin (ihan omalla nimellään ottanut osaa keskusteluihin) palveluiden kalliutta ja että tekee itse halvemmalla. Mainostanut tuota 1 e/minuutti ja tainnut toimia jopa siten, että ottanut maksun vasta jälkikäteen ja osa jättänyt maksamatta isojakin summia (tuo on täysin omaa tyhmyyttä mahdollistaa tuollainen toiminta). Sitten nämä omat sivut ovat todella epämääräiset eikä niitä ole päivitetty aikoihin ja tekee firmassa, jonka minuuttitaksa on jotain 3 e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä outoa. Sama näkijä on moittinut täällä aiemmin (ihan omalla nimellään ottanut osaa keskusteluihin) palveluiden kalliutta ja että tekee itse halvemmalla. Mainostanut tuota 1 e/minuutti ja tainnut toimia jopa siten, että ottanut maksun vasta jälkikäteen ja osa jättänyt maksamatta isojakin summia (tuo on täysin omaa tyhmyyttä mahdollistaa tuollainen toiminta). Sitten nämä omat sivut ovat todella epämääräiset eikä niitä ole päivitetty aikoihin ja tekee firmassa, jonka minuuttitaksa on jotain 3 e.

        Kukaan ei käy muutenkaan näkijöillä mitenkään päivittäin eikä varmaan edes viikottain että ainakin itse olen valmis maksamaan kunnon taksan, kunhan saan vastinetta rahoilleni.

        Mihinkään epämääräisiltä vaikuttavia palveluja tarjoileviin tai muuten halpishintoja tarjoaviin katsojiin en halua rahojani haaskata. Laatu maksaa ja määrä ei korvaa laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei käy muutenkaan näkijöillä mitenkään päivittäin eikä varmaan edes viikottain että ainakin itse olen valmis maksamaan kunnon taksan, kunhan saan vastinetta rahoilleni.

        Mihinkään epämääräisiltä vaikuttavia palveluja tarjoileviin tai muuten halpishintoja tarjoaviin katsojiin en halua rahojani haaskata. Laatu maksaa ja määrä ei korvaa laatua.

        Tässä olikin kyse siitä, että jos saman näkijän palveluja saa 1e/min vs. 3 e/min jonkun firman alaisuudessa, varmaankin jokainen valitsisi tuon halvemman. Jos siis olisi varmuus siitä, että kyseessä on sama näkijä ja jos sivut olisivat ammattimaiset. Tässä tapauksessa ne eivät sitä kyllä ole. Ihmettelen, miksi asioista ei voi viestiä selkeästi ja asiakasystävällisesti jos kerran näkijäpalveluita tarjoaa.

        Ei se kallis hinta takaa minkäänlaista laatua välttämättä. Se on tullut nähtyä näissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olikin kyse siitä, että jos saman näkijän palveluja saa 1e/min vs. 3 e/min jonkun firman alaisuudessa, varmaankin jokainen valitsisi tuon halvemman. Jos siis olisi varmuus siitä, että kyseessä on sama näkijä ja jos sivut olisivat ammattimaiset. Tässä tapauksessa ne eivät sitä kyllä ole. Ihmettelen, miksi asioista ei voi viestiä selkeästi ja asiakasystävällisesti jos kerran näkijäpalveluita tarjoaa.

        Ei se kallis hinta takaa minkäänlaista laatua välttämättä. Se on tullut nähtyä näissä.

        Riippuu mihin sen kalliin hinnan maksaa. Olen tossa kyllä aiemman kanssa samaa mieltä, kyllä aidot ja oikeet näkijät tietää arvonsa ei ne ilmatteeksi tee eikä mihinkään hupihintaan.

        Nähtyä on kyllä tullut. monen monilla halpahintaan tekevällä olen käynyt ja yhtä tyhjän kanssa on ollut, pelkkää arvailua ja joutavaa lätinää.
        Aidolla kun käy ja ne tunnistaa siittä ensimmätteksi että ottavat palvelustaan maksun, niin tietää olevansa näkijän luana eikä missään tarinatuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olikin kyse siitä, että jos saman näkijän palveluja saa 1e/min vs. 3 e/min jonkun firman alaisuudessa, varmaankin jokainen valitsisi tuon halvemman. Jos siis olisi varmuus siitä, että kyseessä on sama näkijä ja jos sivut olisivat ammattimaiset. Tässä tapauksessa ne eivät sitä kyllä ole. Ihmettelen, miksi asioista ei voi viestiä selkeästi ja asiakasystävällisesti jos kerran näkijäpalveluita tarjoaa.

        Ei se kallis hinta takaa minkäänlaista laatua välttämättä. Se on tullut nähtyä näissä.

        Onko se näkemisen mittari mitkä on kotisivut? Minulle se kertoo enemmän siitä ettei ehdi niitä muokkailemaan. eipä hän muutenkaan itseään täällä mainosta,eikä mainosta facebookissakaan vaikka siellä joskus kommentoi. Ja miksi ei saisi olla jossakin firmassa töissä? moni tekee työtä kahdessa paikassa? ei se mikään rikos ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se näkemisen mittari mitkä on kotisivut? Minulle se kertoo enemmän siitä ettei ehdi niitä muokkailemaan. eipä hän muutenkaan itseään täällä mainosta,eikä mainosta facebookissakaan vaikka siellä joskus kommentoi. Ja miksi ei saisi olla jossakin firmassa töissä? moni tekee työtä kahdessa paikassa? ei se mikään rikos ole

        Laitas ne sivusi kuntoon ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitas ne sivusi kuntoon ;)

        Hih! Justiinsa nii! turhaan täällä käy selittään :) Kuka ikinä nyt niistä monista Sareista onkaan joitten sivuista ja henkilöistä ei ota mitään selkoo ja missä monissa firmoissa millonki koittaa säätää.. Siellä ja täällä ja mikä on toimiva sähköposti ja mikä ei. Voi hitot mitä touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ainakin siitä yhdestä Sarista suorastaan veemäset kokemyukset! Ei kiitos ikinä enää!

        Ai vaan yhdestä? Mulla kahdestakin. Eli juuri koska en tiennyt kuka on kuka ja missä ottaa vastaan, ja kumppikin aivan yhtä surkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ainakin siitä yhdestä Sarista suorastaan veemäset kokemyukset! Ei kiitos ikinä enää!

        Hänellä voi olla samanmoiset kokemukset myös sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vaan yhdestä? Mulla kahdestakin. Eli juuri koska en tiennyt kuka on kuka ja missä ottaa vastaan, ja kumppikin aivan yhtä surkeita.

        No sitten ei ole kyseessä tämä "Unilin" työntekijä,hän ei nimittäin ota vastaan kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei ole kyseessä tämä "Unilin" työntekijä,hän ei nimittäin ota vastaan kasvotusten.

        Tarkotin kyllä että missä firmassa ja numerossa ottaa vastaan. Voi v''tu näitä pilkunviilaajia! Mulla ole edes autoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi olla samanmoiset kokemukset myös sinusta

        Oho! Ottipa Sari itteensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitas ne sivusi kuntoon ;)

        No tietenkin 😅🙈


      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan. Vai onko jääny koulut kesken? Vai onko korkki auennut jo? Onneksi näkijöillä on oikeus valita asiakkaansa. Niinkuin monella muullakin alalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan. Vai onko jääny koulut kesken? Vai onko korkki auennut jo? Onneksi näkijöillä on oikeus valita asiakkaansa. Niinkuin monella muullakin alalla.

        Kyllä tosta selvän sain, yhtään ei tullu tunne olis jollain korkki auennut mutta vastauksesta kävi ilmi että jollain on varmaan kohta aukeemassa. Se koira älähtää johon jne.......


      • Anonyymi

        Millainen on "takakireä"? Jos "esittää" vaan näkijää,niin tuskin olisi ollut kymmeniä vuosia asiakkaita.

        Itse olen häneltä tulkinnan ottanut ensimmäisen kerran noin 15vuotta sitten ja hyvin hän on minulle nähnyt. Enkä aijo vaihtaa kehenkään toiseen.


      • Anonyymi

        Anonyyminä haukkuminen kertoo sen ihmisen pahasta olosta.
        Vaikkei tunne saatikka olisi koskaan edes nähnyt henkilöä.

        Pitäisi miettiä että sanoisi saman asian
        kasvotusten,eli saman mitä täällä anonyyminä
        kirjoittelee.

        Se on netissä niin helppoa esitellä sormeaan
        ja muistakaa,että neljä sormea osoittaa aina itseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä haukkuminen kertoo sen ihmisen pahasta olosta.
        Vaikkei tunne saatikka olisi koskaan edes nähnyt henkilöä.

        Pitäisi miettiä että sanoisi saman asian
        kasvotusten,eli saman mitä täällä anonyyminä
        kirjoittelee.

        Se on netissä niin helppoa esitellä sormeaan
        ja muistakaa,että neljä sormea osoittaa aina itseä.

        Jah, minun mielestä tuosta sai kyllä käsityksen, että nimen omaan tuntee tai on jopa tavannut.
        Varmaan jos niin kokee, sen voisi sanoa myös kasvotusten. Täällä nyt aika harvat kai itseään esittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä haukkuminen kertoo sen ihmisen pahasta olosta.
        Vaikkei tunne saatikka olisi koskaan edes nähnyt henkilöä.

        Pitäisi miettiä että sanoisi saman asian
        kasvotusten,eli saman mitä täällä anonyyminä
        kirjoittelee.

        Se on netissä niin helppoa esitellä sormeaan
        ja muistakaa,että neljä sormea osoittaa aina itseä.

        Mutta jos hän kerran koki sinut tuolaisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jah, minun mielestä tuosta sai kyllä käsityksen, että nimen omaan tuntee tai on jopa tavannut.
        Varmaan jos niin kokee, sen voisi sanoa myös kasvotusten. Täällä nyt aika harvat kai itseään esittelee.

        Eihän hän edes ota asiakkaita vastaan vaan tekee työnsä puhelimella,
        sekä kirjallisena.

        Minua hän halusi auttaa eräässä asiassa, kun omalla heilurilla kysyin eräästä
        asiasta.
        Hän kuvasi sen oman heilurinsa, ja siinä näkyi käsi koko ajan että hän ei sitä
        liikutellut. Ja näin miten se heiluri alkoi täristä ennen kun antoi vastauksen. Oma heiluri
        ei ole koskaan tehnyt niin.

        Ja kyllä se asia toteutui parin vuoden aikana. Se oli minulle todella tärkeä.
        Ja hän halusi näyttää sen,että oma heilurini ei tehnyt vaan liikettä siksi,että asia oli
        niin minun mielessäni koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hän edes ota asiakkaita vastaan vaan tekee työnsä puhelimella,
        sekä kirjallisena.

        Minua hän halusi auttaa eräässä asiassa, kun omalla heilurilla kysyin eräästä
        asiasta.
        Hän kuvasi sen oman heilurinsa, ja siinä näkyi käsi koko ajan että hän ei sitä
        liikutellut. Ja näin miten se heiluri alkoi täristä ennen kun antoi vastauksen. Oma heiluri
        ei ole koskaan tehnyt niin.

        Ja kyllä se asia toteutui parin vuoden aikana. Se oli minulle todella tärkeä.
        Ja hän halusi näyttää sen,että oma heilurini ei tehnyt vaan liikettä siksi,että asia oli
        niin minun mielessäni koko ajan.

        Jaaaaa, se onkii sitten joku heilurin heilutaajako, onpa hupaisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaaaa, se onkii sitten joku heilurin heilutaajako, onpa hupaisaa.

        Niin kyllä 99%lla näkijöillä on heilureita ja muita asioista. Jos se on sinusta hupaisaa niin sehän on mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vaan yhdestä? Mulla kahdestakin. Eli juuri koska en tiennyt kuka on kuka ja missä ottaa vastaan, ja kumppikin aivan yhtä surkeita.

        Ei joku muukin tekee Sari nimellä,jos on joku muukin. Sittenhän et voi tietää että oletko soittanut tälle joka unililla oli töissä vai jollekkin muulle. Pitääkin tästä lähtien kysyä,että onko se Sari joka unililla oli.

        Hänellä oli todella usein linja varattuna ja muistan päivän kun oli ääni käheänä ja pyyteli anteeksi,että ääni on paisuksissa puhumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joku muukin tekee Sari nimellä,jos on joku muukin. Sittenhän et voi tietää että oletko soittanut tälle joka unililla oli töissä vai jollekkin muulle. Pitääkin tästä lähtien kysyä,että onko se Sari joka unililla oli.

        Hänellä oli todella usein linja varattuna ja muistan päivän kun oli ääni käheänä ja pyyteli anteeksi,että ääni on paisuksissa puhumisesta.

        Hahahahahaha :) hahahahah :)


    • Anonyymi

      Oma pyyntöni oli mennyt roskapostiin. Kyllä hän aika nopeasti vastasi ja kertoi,että oli mennyt sinne. Ja sain jo samalle päivälle soitto ajan.

      Messenger on myös sellainen,ettei aina ilmoita uusista viesteistä.

    • Anonyymi

      Itse sain hänet eilen kiinni. Pidän hänen tavasta sanoa asiat suoraan eikä maalailla vaaleanpunaisten lasien läpi. Siitä hetken juttelimme ja hän sanoi,että kertoo suoraan mitä näkyy ja sanoin hälle,että siitä pidän kun sanoo suoraan.

      Vaikuttaa hyvin paljon siltä,että moni ei kestä sitä että sanoo asiat niinkuin näkee. Vaan pitäisi sanoa kauniita asioita ainoastaan. Elämä kun aina ei mee niin...

      • Anonyymi

        Hianoo että sait ittesi kiinni! Olikko oikein lujaakin juossut itteesi karkuun? Millain muuton maalaillaan vaaleenpunasten lasien läpi.? Maalasin keittiön seinää viime kesänä mutta jos siinnä olis ollu vaaleenpunanen lasi välisä nii ei olisi tainnu onnistua.
        Kannattaa muuten ehkä olla vähän hualissaan siinä kohtaa kun alkaa ittensä kanssa jutella, taikka toisaalta, siinähän saa kuyllä ne haluamansa vastaukset. Mukavaa että pystyt ittellesi sanomaan suoraan! moni ei pystysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hianoo että sait ittesi kiinni! Olikko oikein lujaakin juossut itteesi karkuun? Millain muuton maalaillaan vaaleenpunasten lasien läpi.? Maalasin keittiön seinää viime kesänä mutta jos siinnä olis ollu vaaleenpunanen lasi välisä nii ei olisi tainnu onnistua.
        Kannattaa muuten ehkä olla vähän hualissaan siinä kohtaa kun alkaa ittensä kanssa jutella, taikka toisaalta, siinähän saa kuyllä ne haluamansa vastaukset. Mukavaa että pystyt ittellesi sanomaan suoraan! moni ei pystysi.

        Mikäs sun ongelmas oikein on? Suosittelen sulle psykoterapiaa ja mahdollisimman nopeasti,ehkä jo käytkin siellä,Toivottavasti alat toipumaan tuosta. Sulla on aika suuri ongelma korvienvälissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sun ongelmas oikein on? Suosittelen sulle psykoterapiaa ja mahdollisimman nopeasti,ehkä jo käytkin siellä,Toivottavasti alat toipumaan tuosta. Sulla on aika suuri ongelma korvienvälissä.

        Elähän ny hermostu Sari. Hauskastihan tuon on joku sanaillut ja näköjään osunut oikeaan.


    • Anonyymi

      Otin Sarilta puhelintulkinnan ja hän näki minulle puolison. Asia tapahtuikin sitten nopeasti,ei mennyt montaa päivää kun tämän miehen kohtasin. Annoin hänelle kyllä palautetta että tämä mies elämääni tuli. Ja kaikki ne merkit joita hän minulle näki miehestä piti täysin paikkansa. En ole muilta ennustajilta saanut näin tarkkaa kuvausta,mitä tässä vuoden aikana olen tulkintoja ottanut.

      • Anonyymi

        Kerkesi tänne jo itteensä kehumaan ja mainostamaan kun ensinnä käyty näkijöitä haukkumassa. On vakuuttavaa, on.
        Valitettavasti ei vaan paini samassa sarjassa. On näkijöitä ja sitten on feikkejä. Että tutrhaan näkijöitten ketjuissa kirmaa kyyläämässä. Täällä pitäsi olla ihan omat ketjut feikkejä varten. Ai niin, mutta täähän on. Eikun kehu vaan Sari itteesi täällä lisää. Kyllä me uskotaaan. Uskotaan, uskotaan.


    • Anonyymi

      Eikai sama tapaus mikä käy noissa selvännäkijä Naomia kehuvissa ketjuissa esittäytymässä häirikköpaskaksi? Oikein pienen kiukkuisen naamankuvansa kanssa?

      Vai kuinka monia samannimisiä on? Siellä saa sen käsituksen että joku senniminen olisi koko ajan Naomi -ketjuissa kyttäämässä ja sellaista olen itsekin havainnut, kun olen Naomin pitkäaikainen asiakas ja käyn aina lukemassa mitä hänestä kirjoitetaan.

      • Anonyymi

        Hihihihahaha! Jep jep!
        Jostain luin ainaskii että joku tekis puoli-ilmatteeks taikka jopa ilmatteeks mutta ketään ei kiinnosta kun ne haluu mennä vaan Naomille.
        Kässäähän sen että jos on vaihtiksena mennä viihdelinjojen tarinoita kuunteleen tai ilmaisarvailuja saati mennä sitten saamaan oikee ennustus aidolta, tunnetulta ja luotettavalta näkijältä, että mihin mennään.


      • Anonyymi

        Tuli se Naomikin sieltä..anorektisen sairaan näköinen...sen pitäisi hieman syödä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli se Naomikin sieltä..anorektisen sairaan näköinen...sen pitäisi hieman syödä

        Naomi...???? tuli mistä????? Mitä toi vetää????


    • Anonyymi

      Mä soitin tuonne ennustajat.fi ja hain haulla Saria. Löytyi.
      Mutta niitä on siellä 4kpl. Soitin sille jossa oli vaan Sari,Ei ollut hän joka Unililla oli,mutta tämä Sarimaria oli tämä joka oli Unilillakin.

      Sanoin hälle,että ihanaa,tuttu ääni. Viimeinkin löytyi.
      Moni varmaan menee siihen lankaan,että soittaa tuolle jonka nimi on pelkästään Sari, niinkuin hän Unililla oli. Ja ihmettelin,jossain keskustelussa oli,että on monia Sareja,että kuka niistä tietää mikä kukin on.

      Ja mielenkiinnosta aloin katselemaan ennustusfirmojen sivuja,joista tosiaan löytyy Sari nimisiä.

      Silloin kun hän oli Unililla niin monesti kun koitti soittaa, niin hänellä oli puhelin usein varattuna,koska oli niin suosittu.

      Mietin,että onko näiden eri yritysten omistajat kaavailleet sitä,että hänellä kun on hyvä maine ja moni kysellyt perään,että joku käyttää sitten Sari nimeä,niinkuin minäkin ajattelin,että nyt onneksi löytyi,koska on harva joka käyttää ainoastaan omaa nimeään ja hän käyttää.

      Kirjoitan tämän siksi,että moni hänen perään kyselee. Joten kiitos ei mitään haukkuma viestejä,

      • Anonyymi

        Mistäs mahdoit päätellä,että on Sari tuo kirjoittaja?
        Ehkä ihan hyvä,ettet soita,tuskin hän sinun narinaasi jaksaa kuunnella.

        Ja tässä ketjussa kysyttiin,että mistä hänet löytää,eikö vaan? Miksi siihen ei saa vastata?

        Ihan yhtälailla kuin muistakin näkijöistä kysellään. Joten koita kestää...ota pari rennietä jos kovin närästää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs mahdoit päätellä,että on Sari tuo kirjoittaja?
        Ehkä ihan hyvä,ettet soita,tuskin hän sinun narinaasi jaksaa kuunnella.

        Ja tässä ketjussa kysyttiin,että mistä hänet löytää,eikö vaan? Miksi siihen ei saa vastata?

        Ihan yhtälailla kuin muistakin näkijöistä kysellään. Joten koita kestää...ota pari rennietä jos kovin närästää

        Kysymys kuuluuki että ketä ihmeessä kiinnostaa mistä löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluuki että ketä ihmeessä kiinnostaa mistä löytää.

        Aika montakin tuntuu kiinnostavan. Eikä se ole keneltäkään muulta pois.

        Eiköhän tällä maapallolla kaikilla on tilaa?

        Ja jos nyt miettii esim tätä keskustelupalstaa. Jos jotakin muuta etsitään kuin Naomia niin siitä syttyy kauhea paskamyrsky.

        Ja yhtälailla hänellä on täällä tilaa. Ei ole häneltä pois jos jonkun muun perään kysytään.
        Mutta nämä Naomin asiakkaat kyllä pitävät huolen,että kaikkia muita haukutaan ja mollataan. Aika lapsellista aikuisilta ihmisiltä.

        Miksi näkijöiden asiakkaat tappelee ja haukkuu täällä kun näkijät ei keskenäänkään tappele? Hyvin sulassa sovussa ovat esim facen selvännäkö palstoilla.

        Mutta tietysti joillakin on tarve joka ikinen päivä päästellä höyryjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika montakin tuntuu kiinnostavan. Eikä se ole keneltäkään muulta pois.

        Eiköhän tällä maapallolla kaikilla on tilaa?

        Ja jos nyt miettii esim tätä keskustelupalstaa. Jos jotakin muuta etsitään kuin Naomia niin siitä syttyy kauhea paskamyrsky.

        Ja yhtälailla hänellä on täällä tilaa. Ei ole häneltä pois jos jonkun muun perään kysytään.
        Mutta nämä Naomin asiakkaat kyllä pitävät huolen,että kaikkia muita haukutaan ja mollataan. Aika lapsellista aikuisilta ihmisiltä.

        Miksi näkijöiden asiakkaat tappelee ja haukkuu täällä kun näkijät ei keskenäänkään tappele? Hyvin sulassa sovussa ovat esim facen selvännäkö palstoilla.

        Mutta tietysti joillakin on tarve joka ikinen päivä päästellä höyryjä.

        Mistä ton NAOMIN tohon TAAS vetelit ja MIKSI??!!? Voi herraisä että joka palstalla jaksat vedellä hänet kommentteihisi, joista ei negatiivisuutta ainakaan puutu!
        Lässytät aina noita samoja lässytyksiäs että kaikille on tilaa ja aina muistat vetää senperään kehille NAOMIN nimen.

        Mikä HELVETIN ongelma sulla on hänestä? Mee oikein peilin etee ja kysyu itteltäis!

        Toinen mitä vetelet joka sössötyksees on noi fasen ryhmät. Mikset herraisä pysy siellä?
        Mikä IHMEEN PAKKOMIELLE sulla on siittä Sastamalan näkijästä? ottaako niin koville, että hän nyt sattuu olemaan, ainakin minun, ja monen muun mielestä, se Suomen paras ja AITO näkijä.
        Kyllä ton nyt jokanen tajuaa, että olet sama, joka tään ketjun alotti, ja koita kovin tehdä ittees ttykö, mutta kun ei taida isompaa kiinnostusta porukoilla olla. Ite käyn ainakin Naomilla, niinko olen jo vuosii käynny, vaikka miten paljon koittasit hänestä piilovittuilla ja vetää lokaan. Eikä toi negatiibvinen sössötykses niin piilostakaan. Hyvin on läpinäkyvää.


      • Anonyymi

        "Mä soitin tuonne ennustajat.fi ja hain haulla Saria. Löytyi.
        Mutta niitä on siellä 4kpl. Soitin sille jossa oli vaan Sari,Ei ollut hän joka Unililla oli,mutta tämä Sarimaria oli tämä joka oli Unilillakin.

        Sanoin hälle,että ihanaa,tuttu ääni. Viimeinkin löytyi."

        tota meinaten tarkotan. Haaaahhhhaahahahhaha!! :) :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ton NAOMIN tohon TAAS vetelit ja MIKSI??!!? Voi herraisä että joka palstalla jaksat vedellä hänet kommentteihisi, joista ei negatiivisuutta ainakaan puutu!
        Lässytät aina noita samoja lässytyksiäs että kaikille on tilaa ja aina muistat vetää senperään kehille NAOMIN nimen.

        Mikä HELVETIN ongelma sulla on hänestä? Mee oikein peilin etee ja kysyu itteltäis!

        Toinen mitä vetelet joka sössötyksees on noi fasen ryhmät. Mikset herraisä pysy siellä?
        Mikä IHMEEN PAKKOMIELLE sulla on siittä Sastamalan näkijästä? ottaako niin koville, että hän nyt sattuu olemaan, ainakin minun, ja monen muun mielestä, se Suomen paras ja AITO näkijä.
        Kyllä ton nyt jokanen tajuaa, että olet sama, joka tään ketjun alotti, ja koita kovin tehdä ittees ttykö, mutta kun ei taida isompaa kiinnostusta porukoilla olla. Ite käyn ainakin Naomilla, niinko olen jo vuosii käynny, vaikka miten paljon koittasit hänestä piilovittuilla ja vetää lokaan. Eikä toi negatiibvinen sössötykses niin piilostakaan. Hyvin on läpinäkyvää.

        Ei minulla on mitään pakkomielettä Naomista vaikka sulla näyttää kovasti olevan.
        Mistä päättelet että aloittaja on sama kuin tuon kirjoittaja.

        Tuskin on. Eikö se nyt ole ihan totta,että kaikille on tilaa. Ja miksi puhutaan facen ryhmistä? siksi että sinne on mennyt suurin osa näkijöistä.

        Käy ihmeessä Naomilla. Naomi tuossa eräs kerta puhui siitä että hän näkee ihmisen raadollisenkin puolen,niinkuin jokainen näkijä.
        Joten ihmettelen,että miten sinulla on pokkaa käydä hänellä esittämässä niin kilttiä ja ihanaa ihmistä,kun kuitenkin olet tuollainen. Eikö sinua yhtään hävetä? Syytä nimittäin olisi.

        terveisin: Laura


    • Anonyymi

      Mulle ei ole nähnyt kukaan tällä palstalla kehutuista.

      • Anonyymi

        No ensin niillä pitäs käydä vai eikö vai.

        Kauhiaa kyllä tommottiitkin kun on tusina samannimistä ja yhdestäkään kuullu mitään hyvää mainintaa ja pelleilyähän ne onnii kaiken maailman palvelulinjat, ei niin paljon kannata tuuriin luottaa että sieltä ainakaan mitää oikeeta ennustusta saisi.
        Jos on rahaa laittaa hupailuun niin mikä ettei.

        Sitten pitävät tuommottista ernomaista selittelyä fasen ryhmistä ja ties mistä ja koittavat pitkän linjan näkijöistä keksiä huonoo sanottavaa kuneivat saa immeisiä asiakkaaksi juksattua. No ei sunkasteen, kyllähän ne nyt joka hommassa on ne osaajat ja oikeat ammattilaiset, missä sitten pitkässäjuoksussa käyään. Palvelulinjat ja niitten ennustajat! Pah! Hölynpölyt, etten sanoisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ensin niillä pitäs käydä vai eikö vai.

        Kauhiaa kyllä tommottiitkin kun on tusina samannimistä ja yhdestäkään kuullu mitään hyvää mainintaa ja pelleilyähän ne onnii kaiken maailman palvelulinjat, ei niin paljon kannata tuuriin luottaa että sieltä ainakaan mitää oikeeta ennustusta saisi.
        Jos on rahaa laittaa hupailuun niin mikä ettei.

        Sitten pitävät tuommottista ernomaista selittelyä fasen ryhmistä ja ties mistä ja koittavat pitkän linjan näkijöistä keksiä huonoo sanottavaa kuneivat saa immeisiä asiakkaaksi juksattua. No ei sunkasteen, kyllähän ne nyt joka hommassa on ne osaajat ja oikeat ammattilaiset, missä sitten pitkässäjuoksussa käyään. Palvelulinjat ja niitten ennustajat! Pah! Hölynpölyt, etten sanoisi!

        Facen ryhmissä,ei kyllä haukuta ketään näkijää,ei yhdessäkään niissä.

        Tämä keskustelupalsta kyllä senkin edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facen ryhmissä,ei kyllä haukuta ketään näkijää,ei yhdessäkään niissä.

        Tämä keskustelupalsta kyllä senkin edestä.

        Mitä ihmettä tääl sitte kouhotat viellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä tääl sitte kouhotat viellä?

        Mitä se sulle kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä tääl sitte kouhotat viellä?

        Niin juuri. Aika huolissaan kai tarvisi olla jos joku kyselee mistä itteensä tavoittaa ja levy jääny muutonkin päälle noista fase ryhmistänsä.
        Määkin ihmettelen että jos siellä kerran kaikki hyvin ja näissä vaan haukutaan niin miksi ihmeessä tänne sitten tunkee? Eihän tämä mikjäöän faseryhmä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri. Aika huolissaan kai tarvisi olla jos joku kyselee mistä itteensä tavoittaa ja levy jääny muutonkin päälle noista fase ryhmistänsä.
        Määkin ihmettelen että jos siellä kerran kaikki hyvin ja näissä vaan haukutaan niin miksi ihmeessä tänne sitten tunkee? Eihän tämä mikjäöän faseryhmä ole?

        Se on Facebook eikä mikään fase...toisella nimellä Face kirjoitetaan C.llä ei S.llä opi kirjoittamaan


      • Anonyymi

        Eikö edes Naomi?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sari on todella hyvä näkijä.

      Sanoo myös ne asiat suoraan mikä ei niin hyvältä näytä. Eikä maalaile mitään pilvilinnoja,niinkuin moni tekee.

      • Anonyymi

        Sari uskotaan uskotaan, tarviiko koko ajan itteä mainostaa. Kyyyyyyylllähän vähemmälläki uskotaan.


      • Anonyymi

        Minulle kyllä veteli hatusta juttuja, jo oli kerrottaessakin niin oudosti tarkkoihin yksityiskohtiin meneviä tarinoita, että epäilykset heräsi.


    • Anonyymi

      Oikeestikko uskotte noihin rahastajiin?

      • Anonyymi

        Rahastajiin ei mutta aitoihin näkijöihin kyllä.
        Suomes vaan aika vähän, oman kokemuksen pohjalta paras ja ainakin itselle se ainoa ja oikea, näkijöiten aatelia oleva "Sastamalan noita"- - - ja siis ihaln hyvälä ton laitan, onhan häntä lehdissäkin noidaksi mainittu - - - Naomi M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahastajiin ei mutta aitoihin näkijöihin kyllä.
        Suomes vaan aika vähän, oman kokemuksen pohjalta paras ja ainakin itselle se ainoa ja oikea, näkijöiten aatelia oleva "Sastamalan noita"- - - ja siis ihaln hyvälä ton laitan, onhan häntä lehdissäkin noidaksi mainittu - - - Naomi M.

        Naomi se vasta rahastaja on,ei mitkään halvat hinnat sillä naisella.
        Ja ihan Naomi itse käynyt kirjoittamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi se vasta rahastaja on,ei mitkään halvat hinnat sillä naisella.
        Ja ihan Naomi itse käynyt kirjoittamassa.

        Mitä horisepie tuo, taasko ehti S -täti itte käydä kirjottamassa, kun kekkasi ketä kehuttiin.

        Aijaijaijai tuota kateuten määrää!

        Kamalan negatiivisen olonen on tuo S-täti,,,,,, saahan tuon lukea ihan satutaäti,,,,, mutta nehän usein on jotka koittaa esiintyä näkijöinä mutta ei sitten minkäällaisia lahjoja ole suotuna.

        Sitten alkavat häijyillä ja kiukutella kun pahaset tenavat.

        Naomilla on varmaan pian sen kymmenkunta vuotta ollu samat hinnat, mitä olen vastaanototllansa käynyt, en mitään korotukia muista olisi tehny vaikka monilla muilla on kuulemani mukaan noussu aika paljonki.

        Mielellänsä maksan mitä ottaa kun joka kerran olen rahalle saanu vastinetta, kutinsa on pitänyt mitä noussu. Ei ole kauaa, kun hänelle sanoin, että liian halvalla tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi se vasta rahastaja on,ei mitkään halvat hinnat sillä naisella.
        Ja ihan Naomi itse käynyt kirjoittamassa.

        Et sitten vieläkään saannu tNaomille aikaa vaikka varmaan kovasti olet yrittäny? Itkupotkuraivaria kehiin, ja haukkumista.
        Oikeat näkijät kun tietää, ketkä on feikkejä tai muuten vaan kateuksissaan koettaa onkia tietoja, niinkun vaikka hintoja, että pääsisi niistä sitten tänne rääkkymään.

        Naoimin hinnat on kyllä kaikki esillä siellä Facebookin sivuilla, kun eräs nimeä mainitematon S atuilija sitä Faceaan täällä aina hehkuttaa, että kuinka siellä näkee heti, kuka on kyseessä, vaikka itse käykin sitten täällä nimettömänä haukkumassa Naomia.. Sieltäkö hintojaan käynny urkkimassa vai laitoitko hällle oikein kyselyä? Etkä sitten saannu aikaa kuiteskaan?

        Ne ottaa työstään hinnan jotka on ammattilaisia. Ne jotka leikkii olevansa, joutuu tekemään ilman, eikä silti ketään ovilla kolkuta. Onpa sääli, varmaan kovin toivoisit sullakin olisi lahja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä horisepie tuo, taasko ehti S -täti itte käydä kirjottamassa, kun kekkasi ketä kehuttiin.

        Aijaijaijai tuota kateuten määrää!

        Kamalan negatiivisen olonen on tuo S-täti,,,,,, saahan tuon lukea ihan satutaäti,,,,, mutta nehän usein on jotka koittaa esiintyä näkijöinä mutta ei sitten minkäällaisia lahjoja ole suotuna.

        Sitten alkavat häijyillä ja kiukutella kun pahaset tenavat.

        Naomilla on varmaan pian sen kymmenkunta vuotta ollu samat hinnat, mitä olen vastaanototllansa käynyt, en mitään korotukia muista olisi tehny vaikka monilla muilla on kuulemani mukaan noussu aika paljonki.

        Mielellänsä maksan mitä ottaa kun joka kerran olen rahalle saanu vastinetta, kutinsa on pitänyt mitä noussu. Ei ole kauaa, kun hänelle sanoin, että liian halvalla tekee.

        Samaa hälle sanonut. Maksaisin vaikka tuplasti, on ainoo josta uskon että on oikeasti selvänäkijä.
        Monilla olen aiemmin käynyt ja aina saanut pettyä,
        Naomista saan aina muutenkin sellaista hyvää energiaa.

        Aloittaja täällä selvästi itse kirjoittelee, tuommottilla käy enää ollenkaan, sanonkin vallan tusinasuhinoiksi kun vaikka kuinka jka monta saman nimistäkin, mikä niistä selvän edes ottaa.
        Naomeja on vain yksi, ja hänellepä olen taas ensikuulla menossa kun loma alkaa.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe