Painelkaapa uuden Corollan peltejä, se taipuu kuin säilykepurkissa. Katto menee lommolle heti ja puskurit heiluu kanssa kun niitä kädellä työntää. Miten tuossa selvii hengissä kolarissa?
Uusi Corolla tosi ohutpeltinen ja heppoinen
30
417
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa kannattaisi olla tukevarakenteisempi auto.
- Anonyymi
Tyypillinen Toyota, tuollaisia ne on aina olleet. Sen verran osaavat kuitenkin rakentaa korin, että ne saa ihan hyvät tulokset kolaritesteissä, mutta oikeissa arjen kolareissa tilanne on toinen. Ja onhan Toyotan konsernissa käryttä kolaritestin manipuloinnista.
- Anonyymi
Tojotiin pätee sanonta: "moni kakku päältä kaunis, mutta....pask%¤#&&aa sisältä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotiin pätee sanonta: "moni kakku päältä kaunis, mutta....pask%¤#&&aa sisältä".
Mistäpäin se kaunis on?
- Anonyymi
https://www.ts.fi/teemat/4884970
Tämä ahdistaa vuodesta toiseen.
Miten Toyota voikin olla noin ylivoimainen?- Anonyymi
2020 vuoden katsastustilasto maksumuurin takana. Tosin katsastushan ei kerro itse autosta mitään, vain sen onko siinä sillä hetkellä jotain liikenneturvallisuudelle vaarallista ja päästöt hyväksyttävissä rajoissa. Ei tiedetä kuinka paljon on huollettu ja korjattu ja Toyotallahan ajetaan todella vähän, että se siitä "kovasta ajoista", hihii!
- Anonyymi
Sen vuoksihan Tohjolooran korissa on paljon kaikenlaisia pokkauksia ja prässättyjä muotoja, että se joinkin pysyisi ryhdissään. Ja auto näyttää ihan leluautolta.
- Anonyymi
Siksikö ne on kovin meluisiakin
- Anonyymi
Muistakaa että Niuva rulez.
www.niuva.fi- Anonyymi
Eikö tule uni, vai oletko yökkö Niuvassa Terojen seassa?
- Anonyymi
Toyotan pelti muistuttaa enemmän virvoketölkin ohutta materiaalia kuin paksua säilykepurkin peltiä. Älä nojaa!!!
- Anonyymi
Ei Tojossa ole puskureita, vain yli puoli metriä muovia molemmissa päissä.
- Anonyymi
Muovia puskurit nykyään kaikissa, Toyossa vaan ämpärimuovia.
- Anonyymi
Toyotat ovat olleet aina heppoisia koriltaan ja kovia ruostumaan, ei siis mitään uutta.
- Anonyymi
Painelkaapa volkkarin ohuita peltejä, siihen on aikaa kun hinausautoa odottelee.
Aamuyöllä takavalot väreilivät kuin surullisimmat jouluvalot. Näky oli erityinen, sillä tapahtumahetkellä Volkswagen ID.7 oli visusti lukittuna omakotitalon pihassa.
Aamulla Volkswagenin uusi täyssähköauto oli täysin mykkä. Keulapellin alta löytyneen 12 voltin akun jännite oli jotain nollan ja puolentoista voltin välillä.- Anonyymi
Puhe on Toyotan surkean ohuista ja ruostuvista pelleistä.
Ottiko totuus noin koville kun yrität tässäkin ketjussa(neljäs tänään) kääntää juttua toisaalle.
VW toimi juuri niin kuin pitikin ja ohjekirjassa kyseisestä asiasta varoitetaan ja kielletään, mutta testaajat eivät tajunneet lukea ohjekirjaa lainkaan ja myönsivät toimineensa tyhmästi ja väärin.
- Anonyymi
Corollalla kannattaa pysyä kaukana jäisistä lumipenkoista, voi tulla lunastus tai 10000 euron lasku.
- Anonyymi
Tällä ei pääse edes penkkojen väliin!
😁🤣😂Aamuyöllä takavalot väreilivät kuin surullisimmat jouluvalot. Näky oli erityinen, sillä tapahtumahetkellä Volkswagen ID.7 oli visusti lukittuna omakotitalon pihassa.
Aamulla Volkswagenin uusi täyssähköauto oli täysin mykkä. Keulapellin alta löytyneen 12 voltin akun jännite oli jotain nollan ja puolentoista voltin välillä.- Anonyymi
Mites ne käynnistymättömät Tojon hybridit?
- Anonyymi
Onkohan Toyota käyttänyt kolaritesteissä vahvistettuja yksilöitä ja parempia osia, kuten on ollut tapana joissain kohtaa 30 vuoden aikana?
- Anonyymi
Toyotasta on helppo päästä eroon. Onkohan tuossa eka kuvassa peräkkäin keskenään kolaroineet autot?
https://www.copart.fi/lot/50298457- Anonyymi
Harakkakin on parempi suunnittelija kuin 1000 Toyotan insinööriä.
- Anonyymi
Ohutta on myös laatu ja ominaisuudet.
- Anonyymi
Ei tarvii. Kertoo, että kanatat orjatyötä.
- Anonyymi
Ne on katsohan ikäänkuin tuulien kitkoja vaan ohjailemassa. Ei niitä pidä ryhtyä painelemaan. Minkäs näköisellä vehkeellä kulet? Vai ajatko vaan pelkkiä kolareita?
- Anonyymi
Ajakaa vaan niillä patarauta biimereillä , toitsussa ei tartte paksua peltiä kun on laadukkaampaa ja kovempaa materiaalia , tuo kovuus tosin haittaa peltisepän työtä oikomistilanteessa mikäli semmoinen haaveri osuu kohdalle .
- Anonyymi
heh, tojossa tulee vekkejä pienestäkin nojaamisesta esim. kauppakeskuksessa joku pönttö nojaa autoosi ja puhuu puhelimessa, jää lommo, ohutta on pelti.
- Anonyymi
Tojon foliopellin oikominen on vaikeampaa kuin linttaan astutun kaljatölkin.
- Anonyymi
Uudessakin Toyotassa on ollut kyljissä pikku painaumia ja vekkejä, tulleet rahdin aikana. Kaikissa niissä. Hyundaissa ei aiemmin ollut vaikka on aasialainen -tosin tsekeissä tehty.
- Anonyymi
Ei kannata pysäköidä Tojoa mihin sattuu. Voi käydä kuten linkin videossa. Voiko olla edes totta mitä materiaalia niissä käytetään.
https://www.carscoops.com/2016/10/pack-of-stray-dogs-attack-and-destroy/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102830- 1042065
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431554- 2601398
- 70993
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47911Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77880- 55874
- 44785
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93726