Mitäpä tuota kiertelemään!

Anonyymi-ap

Olen ihan normi perheellinen 45v mies ja kyllä olen jakanut persettä noin 20 äijälle ja suihin otto ja tuplaten!Entä sitten?mitä väliä?kait ihminen saa tehdä sitä mikä tuntuu hyvälle ja kyllä annan edelleen jos joku terve fiksu haluaa!!Kuopio45v bi!

26

912

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mukavaa että muitakin eka kerran jälkeen pyysin kaveriani kertomaan muillekkin että minulta saa kivasti on miehiä riittänyt vaimo tykkää kun olen tyytyväinen toki nussimme myös keskenämme tämä vain mun haluni

      • Anonyymi

        Tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta skitso


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sulla paikka pikasille herra 45v bi???t 67 bi

      • Anonyymi

        Moi 67bi!On toki 👍 rauhallinen ja saa olla ihan oma itsensä siellä!!Sänkyä ei ole mut hyvä paikka esim anonyymisesti panna takaa tai suu sex!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi 67bi!On toki 👍 rauhallinen ja saa olla ihan oma itsensä siellä!!Sänkyä ei ole mut hyvä paikka esim anonyymisesti panna takaa tai suu sex!

        Hienoo olisi kiva tavata!!T67bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo olisi kiva tavata!!T67bi

        Hienoo Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Onko se nyt noin hienoo kun saat spedeltä kuivana kakkoseen ja vielä niuvanniemellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Mahtaa se olla sitten hienoo kun jaksat kehua spedeäsi päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo olisi kiva tavata!!T67bi

        Juu olisi ja tänäänkin olis aikaa!!Kaikki olis valmista pikasille!!löytyy myös vähän villiä ja sex vaatetusta😜45bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olisi ja tänäänkin olis aikaa!!Kaikki olis valmista pikasille!!löytyy myös vähän villiä ja sex vaatetusta😜45bi

        Moi 45bi!!Missä päin Kuopiota?Voisin tulla tänään tai huomenna!!T67bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi 45bi!!Missä päin Kuopiota?Voisin tulla tänään tai huomenna!!T67bi

        Moi t67!Sopii huomenna kyllä ja kyllä tänäänkin viel!?Toki kohta tulee käymään yks tyyppi tuolta 897 sivulta!!Halusi heti tavata niin jutskaan sen kans ku saapuu!!t 45bi Kuopio!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi t67!Sopii huomenna kyllä ja kyllä tänäänkin viel!?Toki kohta tulee käymään yks tyyppi tuolta 897 sivulta!!Halusi heti tavata niin jutskaan sen kans ku saapuu!!t 45bi Kuopio!!

        Moe 45Bi .Vau olis kivaa päästä jälkiliukkailleT67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moe 45Bi .Vau olis kivaa päästä jälkiliukkailleT67

        Moi 67v!Öö tota on paikat liukkaan🤭Jessus sentään miten joltain voi tulla niin valtavasti vain 14cm varresta?!meinas lauveta jo suuhun mutta onnes viime hetkellä päästin suusta irti😜sitten eiku nopeasti latex leggingsit laskemaan hieman alemmas niin pääsi tulemaan sisääni punaisten sex stringien välistä takaa kun pyllistin!!Ei kestänyt kyllä montaa työntöä kun laukesi!!!


    • Anonyymi

      Niuvanniemen suljetulta löytyy spede joka tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

      • Anonyymi

        Jaahas oikein tuplana laitoit. Kyllä se spede mahtaa huippu tyyppi kun buaahaa jaksaa mainostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas oikein tuplana laitoit. Kyllä se spede mahtaa huippu tyyppi kun buaahaa jaksaa mainostaa.

        Sää mää ja bää laittaa tuplana buaahaa


    • Anonyymi

      Ihanaahan se on saada munaa suuhun ja pyllyyn. ;P

      • Anonyymi

        Niinpä🤭😜t 45bi


      • Anonyymi

        Niinhän ne porsaat tekee röh röh


    • Anonyymi

      Minulla samoin kuin aloittajalla,kerran annoin peppua niin koukkuun jäin siihenkin ja nyt pari kaveria aika säännöllisesti käy tyhjäämässä minuun.Olen jklstä jos kiinostusta.

    • Anonyymi

      Pitää tulla Kuopioon kunhan kerkeen tästä.

      • Anonyymi

        Huomenta ja terve tuloa!t 45bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ja terve tuloa!t 45bi

        Tervemenoa niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


    • Anonyymi

      Itse käyn säännöllisesti imettämässä kulliani miehillä muutaman päivän välein, kun saan täyden lastin antaa. Aina on löytynyt levareilta ottaja, yleensä runkkaavat samalla omaansa imiessä. Näin molemmat saa hyvää.

    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­eksi­tea­­tteri avautu­­­u Su­­­ome­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­i. Ilmo­ittau­tum­­inen ry­hmä­­ämme tääll­ä 👉 http://aram-us.com/H/T6r1W7

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1633
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      917
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      741
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe