Turkulainen kosketteli luvatta 14 vuotiasta tyttöä

Anonyymi-ap

8

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hui

    • Anonyymi

      Turkulaise toimitus pahoittelee!

    • Anonyymi

      Hyi

    • Anonyymi

      Ilotyttö olisi tullut halvemmaksi ja saanut enemmän vastiketta pienemmällä rahalla.

    • Anonyymi

      spe rmat

    • Anonyymi

      Onneksi ei Aamuset kosketellu, vain täysi-ikäisille.

    • Anonyymi

      Kellepä miehelle ei nuori ja tuore pillu maistuisi...

    • Anonyymi

      Wampyr Magus Daoloth, siviilissä George Zacharopoulos, on yksi kreikkalaisen metalliskenen merkityksellisimmistä hahmoista. Nyt Necromantiasta, Thou Art Lordista ja Yoth Iriasta tuttu mies kokeilee kykyjään The Magus -nimisen projektin kanssa.

      Olet vaikuttanut kreikkalaisissa äärimetallibändeissä 1980-luvun lopulta asti. Mikä mahtaa olla The Magusin merkitys tässä jatkumossa?


      – Tämä bändi merkitsee minulle uutta aikakautta, laulaja-basisti toteaa.

      – Kun Necromantian toiminta loppui Baron Bloodin kuoleman jälkeen vuonna 2021, uuden musiikin luominen tuntui hankalalta. Minulla oli kuitenkin päässäni paljon ideoita, kuvia ja musiikkia, jotka täytyi saada jotenkin ulos. Ensimmäinen levymme on todella uniikkia musiikkia, lusiferiaanista black metalia. Synkkää taidetta sen korkeimmassa muodossa.
      Yhtyeen debyytti Βυσσοδομώντας (Vissodomontas, ”kreikankielinen sana, jota voidaan käyttää kielikuvana syvyyksien salaliitoille”) kuulostaa odotettua moniulotteisemmalta ja vaihtelevammalta. Albumilla kuuluu sekä kreikkalaiselle metallille että Zacharopoulosille tuttu tyyli, mutta myös kokeiluille ja yllätyksille on sijaa.

      Oliko albumin kirjoittaminen sinulle helppo homma?

      – Ei se ollut lopulta mikään iso haaste, koska suurin osa musiikista oli jo valmiina päässäni. Hankalinta oli muokata kaikki ideat kokonaisiksi ja kunnollisiksi kappaleiksi. Onneksi meillä ei ole mitään musiikillisia rajoitteita. Siksi levystä tuli yksilöllinen kokonaisuus, jolta löytyy mahtipontisuutta ja synkkyyttä.

      Debyytin sanoitukset ovat odotetusti saatanallisia. Millaisena hahmona paholainen näyttäytyy kirjoittamissasi teksteissä?

      – Sanoitukset ovat olleet minulle aina erityisen tärkeitä, sillä ne määrittelevät kunkin kappaleen ilmapiirin. Tällä kertaa päällimmäisenä ajatuksena oli Luciferin raivo ihmisyyttä kohtaan.

      – Henkilökohtaisesti pidän Luciferia – kuten Prometheustakin – eräänlaisena hyväntekijänä, joka antoi ihmiskunnalle viisautta ja tietoa. Ihmiset käyttivät kuitenkin tätä tietoa vääriin tarkoituksiin, mikä teki Luciferista raivokkaan Saatanan. Hänen raivonsa on todellinen rangaistus, totaalinen tuho ja käänteinen renessanssi.

      Kuinka paljon ympäröivä maailma ja ajankuva vaikuttavat tekemääsi musiikkiin?

      – Maailma ympärilläni inspiroi kirjoittamaan tämän albumin. Näen joka puolella niin paljon tyhmyyttä, zombeja ja lampaita. Suuri osa ihmisistä on helposti manipuloitavissa, eikä heillä ole omaa tahtoa tai persoonaa.

      Sinulla on takanasi pitkä ura ja ikääkin kunnioitettavat 52 vuotta. Kuinka kauan sinulta vielä löytyy intoa operoida äärimetallin parissa?

      – Teen musiikkia niin kauan kuin teen, ja toivon, että pystyn luomaan yhä kiinnostavaa kamaa. Musiikki on minulle ennen kaikkea tärkeä taidemuoto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe