Laroza.Helsinki

Anonyymi-ap

Varokaa ihmiset tätä nettifirmaa. Tuotekuvaukset virheellisiä. Toimittavat vääriä tuotteita ja 30 päivän palautus tehty mahdottomaksi. Palautusosoitetta saa pyytää useita kertoja. Lopulta, kun saat sen niin palautus on omakustanteinen Kiinaan ja maksaa maltaita. Huijauksen makua......

33

1805

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä ketään, joka tilaisi tavaraa pienistä tuntemattomista "nettikaupoista", joten syytä huoleen ei ole.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Totta! Ei kannata missään nimessä tilata tältä firmalta yhtään mitään! Sain aivan vääränlaisen mekon enkä tiedä, mihin palauttaa. Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, niin sieltä vaadittiin laittamaan videoa ja kuvia mekosta eikä haluttukaan ymmärtää, miksi haluan palauttaa mekon. Aina sama vastaus. Kammottava firma!

      • Anonyymi

        Sain myös itse täysin erilsisen mekon. Oli onneksi klarnsn kautta ja otin klarnaan yhteyttä. En aijo maksaa hirveetä mekkoa minkä sain. Törkeää huijausta 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain myös itse täysin erilsisen mekon. Oli onneksi klarnsn kautta ja otin klarnaan yhteyttä. En aijo maksaa hirveetä mekkoa minkä sain. Törkeää huijausta 😡

        Palautitko tuotteen? Minulla samanlainen tilanne.


    • Anonyymi

      Samat kokemukset, en koskaan saanut tilausta ja onneksi Klarnan kautta peruin myös maksun! Älkää tilaatko täältä mitään, asiakaspalvelusta sain aluksi vastauksia viivytyksestä mutta lopulta en saanut mitään vastauksia kyselyihin missä tuote viipyy! Välttäkää tätä firmaa!

    • Anonyymi

      Kyllä. Tavallista taistelua. Yksikään tuote, ei edes lähellekään sitä tuotetta mitä tilaa

    • Anonyymi

      Sama kokemus! Täysin huijjausfirma tämä Laroza! Tilasin kauniin mekon ja sain yks löysä ”kangaspala”, ja on mahdotonta palauttaa! Nyt olen ottanut yhteyttä Klarnaan ja toivottavasti en tarvitse maksaa mitään…

      • Anonyymi

        Tilasin tammikuulla puseron ja maksoin. Mutta tuotetta ei olekaan tullut?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tammikuulla puseron ja maksoin. Mutta tuotetta ei olekaan tullut?!?

        Sama juttu! Ja s-postikin muuttunut, viestit eivät mene perille. Tuote ei tule varmaan milloinkaan!!


    • Anonyymi

      Tilasin uimapuvun, joka ei koskaan tullut perille. Rahoja ei myöskään palautettu. Huijausta koko Laroza! Älkää vaan tilatko mitään.

    • Anonyymi

      Sama täällä..täysin huijaus firma.Piti tulla kaunis mekko niin aivan järkyttävän kamala mekko tuli mikä ei vastannut likimainkaan sitä mitä piti. Älkää ihmiset tilatko mitään tästä firmasta.

    • Anonyymi

      Miten saitte peruutettua tilauksen, maksu nyt jäissä klarnalla?

      • Anonyymi

        Jäädytin myös suorituksen Klarnalle, kun tilaamani tuote ei ole edes tullut. Mielenkiinnolla odotan, miten tämä case lopulta päättyy.


    • Anonyymi

      Tuotetta ei koskaan tullut.

    • Anonyymi

      HUIJAUSTA! Osoite on myös VÄÄRÄ.
      Lähetin heidän antamaanssa osoitteeseen. Postin jakelija ilmoitti, ettei kyseistä firmaa (eikä mitään muutakaan firmaa) ole tuossa osoitteessa, toimisto on tyhjä.

      • Anonyymi

        Laroza 😡🤬


    • Anonyymi

      Varoitus!
      Tilaamani tuote ei saapunut koskaan perille. Kun otin yhteyttä tilausvahvistuksessa olevaan sähköpostiosoitteeseen, ilmoittivat etteivät voi tehdä asialle mitään; tarjosivat vain 50 % alennuksen seuraavaan tilaamaani tuotteeseen. Juu, ei kiitos. Sinne jäi rahat. Meni täysin luottamus! Varokaa!

    • Anonyymi

      Samat kokemukset. Ihan eri mekko mikä esittelyvideossa. Surkea, huonolaatuinen, eri malli. Tuli Kiinasta Turun kautta. Pyysin rahojani takaisin, mutta ei tullut. Venkoiltiin koko ajan. Huiputusfirma. Olen tehnyt ilmoituksen Klarnalle.
      Ilmoittakaa kaikki muutkin, että huijari saadaan pois huiputtamasta lisää.
      Nm Kiukkuinen

      • Anonyymi

        Sama huijaus mekko tilattiin ei tullut seuranta nolla eli tilauspäivällä kuukauden !!! Otettu yhteyttä kaupan purku 5 eri selitystä tullut ja nyt seurannat + LAROZAN sivut näyttävät erroria !!! Rikosilmoitus tekeillä ! Törkeää huijausta !


      • Anonyymi

        Klarnaa ei kiinnosta yhtään, vaikka teetkin ilmoituksen huijauksesta. Lasku oli maksettava, kun joku lähetys oli tullut - vaikkei ollutkaan tilattu tuote.


    • Anonyymi

      Älkää vain tilatko Laronzolta mitään,,huijausta koko firma

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta koko laroza. Kengät eivät koskaan tulleet minulle. Kuljetusfirma kuulemma kadotti. Just, joo.
      Tilauksen seuranta jämähti kuukaudeksi ja lopulta näytti wain erroria.
      Wälttäkää, kuin ruttoa!

    • Anonyymi

      Tilaus ei koskaan tullut ja rahoja ei palautettu. Aion tehdä rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Olen maksanut tilauksen tammikuulla ja tuotetta ei ole tänäpäivänäkään tullut.

    • Anonyymi

      Scammers! Do not buy from this company! The money was not returned, the goods are not available and they do not respond.

    • Anonyymi

      Itse myös tilasin joulukuussa ei ole koskaan tullut ...

    • Anonyymi

      Nyt ei sähköpostiosoitekaan enää toimi huijausfirma.

    • Anonyymi

      Huijarifirma. Tilasin puseron ennen joulua 34€. Eka lähetys muka katosi ja oisivat hyvittäneet 10 % uudesta tilauksesta. Kun uhkasin tehdä rikosilmoituksen, lähettivät muka tilauksen uudelleen. Kun kyselin uuden tilauksen perään kun "seuraa tilausta "toiminto ei toiminut, oli koko domainosoite hävinnyt netistä. Että silleen, ....

    • Anonyymi

      Sain lopulta jonkun ratin minäkin - en todellakaan kuvan mukaista mekkoa! Nyt Klarna ilmoitti, että asia on loppuunkäsitelty, koska toimitus on tapahtunut! Lasku on siis ilmeisesti pakko maksaa. Tuotteesta en pysty Larozaa reklamoimaan, sähköposti ei mene läpi. Hain nettisivuja, eikä niitäkään enää ole! Aivan hirvittävä huijaus! Klarnaa tässä ihmettelen myös, että tekevät yhteistyötä tällaisen huijarifirman kanssa. En varmaankaan ole ainoa, joka tästä Larozan toiminnasta ole heille kertonut.

    • Anonyymi

      Ei ole tullut tilausta,vaikka olen maksanut

    • Anonyymi

      Kai te kaikki olette tehneet rikosilmoituksen?

    • Anonyymi

      Tilasin myös mekon, jota FB :ssä esitettiin. Kesti varmaan viisi viikkoa ennenkuin tuli ja oli aivan erinäköinen hirveä, huonosti ommeltu rätti. Vein sen roskiin ja maksoin laskun 34,95€. Päätin etten ikinä enää tilaa ko. Puljusta. Tässä oli minun oppirahani, joten olenpa hyvin tarkkana mistä tuotteita tilaan, senkin opin tästä Laroxa Helsinki itseään mainostamasta huijarilafkasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe