Surettaa että minä olen yhä elävien kirjoissa

Anonyymi-ap

Enkä vielä läheskään sen ikäinen, että ei voitaisi enää puhua ennenaikaisesta kuolemasta. Ja saan joka päivä lukea uutisesta, että jossakin joku kuolee ennenaikaisesti ja osalla varmasti on halua elää, mutta sitten elämä loppuu kesken.

6

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Buddhalainen ja masennus:

      Masennus: - Et ole mitään.
      Buddhalainen: - Kiitos kohteliaisuudesta.
      Masennus: - Elämäsi on tyhjä, siinä ei ole mitään hyvää.
      Buddhalainen: - Jos se on tyhjä, niin se ei ole myöskään paha. Osoittautuu, että olen vapaa.
      Masennus: - Ei ole rakkautta. Ei ole mitään hyvää. Ei ole iloa.
      Buddhalainen: - Niin. Tässä todellisuudessa on vain pakkomielteisiä illuusioita, jotka ihmisen ego on sanonut. Me itse olemme niiden luojia.
      Masennus: - Kärsimys on tämän maailman päällä.
      Buddhalainen: - Mutta ilman iloa ei voi olla kärsimystä.
      Masennus: - Kuolet tiedostamatta totuutta.
      buddhalainen: No se ei ainakaan ole pelottavaa! On vielä niin paljon elämiä edessä.
      Masennus: - Sodan, valheiden, kauhujen ja kiusausten ympärillä maapallo on kastettu omassa mudassaan. Ihmiskunta on tuomittu.
      Buddhalainen: - Kosmos on mahtava. Ja riippumatta siitä, mitä tapahtuu, se tapahtuu yleisen harmonian nimissä. Sielumme ovat puhdasta energiaa, joka tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin pääsee eroon maallisesta painovoimasta, ja liukenee olemisen äärettömyyteen.
      Masennus: ¤%@#!

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­­­y­­­m­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Niinpä,hyvät ihmiset luoja ottaa taivasten valtakuntaan joilla kaikki on hyvin ja elämä edessä. Ne jotka toivovat kuolemaa ja kärsivät, elävät pitkän elämän,tämä on nähty niin monen kohdalla.Meille kaikille on annettu oma aika täällä toisille se vaan kovin lyhyt ja sitä ei voi käsittää.

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa.

      On olemassa monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri tilanteissa. Alla tiedoksi tahoja joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Akuutissa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä oman alueen psykiatriseen päivystykseen tai soittaa 112.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    • Anonyymi

      Kun alkaa tosissaan auttaa muita, niin ainakin minä pääsin täysin eroon toivottomuudesta. Nimittäin aloitin ns pyoräilevän kirjaston vanhuksille maaseudulla. Kylässä oli noin 30-50 vanhusta, useimmat yksin. Aloin lainata kirjoja kirjastoautolta ja viedä heille, kun eivät olleet koskaaan oppineet kayttäämään kirjastoa. Vanhukset olivat todella iloisia ja samallaa oma mielialani kohosi ja pääsin ihmeelliselle kurssille ja lopulta kaupunkiin kasvitieteelliselle puutarhalle toihin.

      En siis saanut apua pelkkästään mielialani kohentuessa vaan uskon että karmallisestikin tuli uusi lopullinen suunnan vaihdos. Kokeilkaapa auttamista niin huomaatte miten asiat muuttuu

      • Anonyymi
        UUSI

        Kai auttamisesta saa jotain merkitystä elämään, että itse jotenkin muka tarvitaan jossain. En nyt halua masentaa mutta joku muu voisi tehdä mitä sinä teet, ei sinun sitä tarvitse tehdä. Myös se että ei loju kotona ja että tekee jotain auttaa tutkitusti masennuksessa, hyvänolon hormoonit lähtee liikkeelle kun liikkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe