Erittäin törkeää ja välinpitämätöntä suhtautumista suomen kuluttajalakiin. Ollaan ostettu sieltä vibra jossa oli rakennevika heti uutena. Huomattiin ostopäivänä vasta illalla kotona. Liike ei suostu korvaamaan kyseistä viallista ja kallista laitetta aivan vaan periaatteesta. Nyt ollaan menossa kuluttajavalituslautakuntaan ja mahdollisesti laite ulosmitataan Bella Cosasta tulevaisuudessa käräjäoikeuden päätöksellä. Kalliiksi tulee kyseiselle firmalle. Onko tässä mitään järkeä kysyi seuden kuluttajaasiamieskin? Hyvä ja asiallinen liike mokasi aivan turhaan ja väärässä paikassa.
Turussa sijaitseva BELLA COSA
15
13244
Vastaukset
- Tina
Kiitos vinkistä. Tiedämme muutkin karttaa kyseistä liikettä.
- Anonyymi
Hienoa kun kommentoit itse omaa aloitustasi.
- Anonyymi
Voi vee, että tekokyrvän takia nyt kannattaa kuluttajavalitusliikkeeseen valittaa. Mun aika maksaa ainakin enemmän kuin turha valittaminen sinne asti ja bensat lisäksi. Naurettavaa valitusta ja itkua turhan asian vuoksi heh heh. 💪💪😎
- Anonyymi
Saako alaikäinen mennä sinne
- Anonyymi
Saa
- Anonyymi
Joko vipraattorisiitin saatiin korjattua?
- Anonyymi
Itse on pakko kommentoida vaikka aloituksesta vuosia aikaa. Että aivan mahtavaa asiakaspalvelua liikkeessä. Huomioitiin sekä kerottiin että mahdollisuus pyynnöstä katsoa tarkemmin tuotteita ym. Itselle kun käynti erotiikkaliikkeesä oli ensimmäistä laatuaan koin tämän huomioimisen todella positiivisena, sillä oikeasti en tiennyt mitä odottaa ja suoraan sanottuna ovesta astuminen hieman jännitti. Tuo kuitenkin kaikkosi samantein ystävällisen vastonoton myötä. Onneksi vielä on tällaisia pieniä liikkeitä mihin astua sisään. Missä voi rauhassa katsoa fyysisesti tavaroita. Netissä kun ei ihan samaa käsitystä aina saa tai en itse ainakaan ole saanut. Todellakaan ei jäänyt viimeiseksi käynniksi vaan tarve kun tulee suunta on Bella cosa
- Anonyymi
Olen ollut monta kertaa on hyvä kauppa paljon valikoimaa ystävällinen myyjä miellyttävä kokemus
- Anonyymi
Kyllähän noiden seksivälineiden osto, noin laajemminkin, on kuin ostaisi sikaa säkissä.
- Anonyymi
Saako mistään keinopenisten korjauspalvelua (moottori tai pinnoitus)?
- Anonyymi
Ei. Kalliimmille seksinukeille löytyy huoltopalveluita.
- Anonyymi
Seksivälineissä noin muutenkin tuo kuluttajasuoja on vähän niin ja näin. Tuotteitta ostetaan kuin sikaa säkissä, eikä mitään taetta niiden toimivuudesta yms. harva viitsii riitauttaa esim. tekopillun tai anaalitapin toimimattomuudesta tai vioista vaikka kuluttaja-asiamiehelle tai kenellekkään...
- Anonyymi
Ottaisko joku pienkonekorjaamo työn alle ? Tai sähkömies ?
- Anonyymi
"Ollaan ostettu sieltä vibra jossa oli rakennevika heti uutena."
Kyseessä lienee tunnettu "venäläinen perseentäristin".
Jossa ongelmana ettei sovi perseeseen eikä tärise. Eli laadukas esimerkki 5-vuotis suunnitelman tulostavoittamisesta, kappalemäärä suunnitelman mukaan tavoitettu, laadusta ja toimivuudesta ei ollut suunnitelmassa mainintaa. - Anonyymi
Hieno liike erittäin asiallinen palvelu paljon hyviä tuotteita
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943