Presidentinvaalit

Anonyymi-ap

Äänestän Halla-ahoa.
Ole järkevä ja tee samoin.

30

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Halla-aho saa ääneni.

      • Anonyymi

        saa minun ääneni myös


    • Anonyymi

      Täältä kolmas. Keskiviikkona äänestämään.

    • Anonyymi

      Ei jatkoon

      • Anonyymi

        Kiitos samoin


    • Anonyymi

      En äänestä, kaikki valehtelee vaalien alla minkä kerkeää

    • Anonyymi

      Kukaan järkevä ei äänestä Halla-ahoa

      • Anonyymi

        Minä olen järkevä ja äänestän Halla-ahoa.


    • Anonyymi

      Minä en äänestä vaikka tuli supon ohjaamana ålandsbankeniin istumaan viereeni. Supon teatterihenkilö ja juoksukeppi, ei tuolla tasolla juoksennella supojen tai muiden juoksupellenä.

      • Anonyymi

        Ole huoleti,ei ne kotoa hae


    • Anonyymi

      Vain vanhukset äänestävät Kokoomuksen ehdokasta, koska eivät muuta osaa. ”Aina oon kokoomusta äänestäny”. Blaa blaa


      Stubbia ei edes voi suomalaiseksi enää laskea.
      -asuu ulkomailla
      -omat lapset eivät miellä itseään suomalaiseksi

      Suomi tarvitsee suomalaisen presidentin!

      • Anonyymi

        Eihän nyt edes ole mitään rasistia edes ehdokkaana.Liekkö ikinä edes ollut.Ei meidän etua muut aja jos emme itse sitä tee.Muutkin maat ajattelee ensin itseään ja näköjään kun sinua ei oma isänmaa kiinnosta ja ne jotka antoivat henkensä sinunkin puolesta,että saat elää vapaassa maassa niin eipä voi mitään


    • Anonyymi

      Onneks iänestyskopissa saa temokratiassa tehdä just niinku ite haluaa ja kylillä ja netissä saa huudella muitten mieliks sitte vaikka mitä perättömmii.

    • Anonyymi

      10 on hyvä!

    • Anonyymi

      Nomen ist omen.

      • Anonyymi

        est


    • Anonyymi

      Ei ole Suomen eduksi.

    • Anonyymi

      Miten Suomen kansa on niin tyhmää, äänestäis Halla-ahoa. Äänestäkää samalla Trumphia. Käsinkoskeltevia koheloitsa molemmat.

      • Anonyymi

        Näin puhuu höperöt vanhukset


    • Anonyymi

      Voipiko sitä puavoa iänestee? Eikös sen taulut vois seuraavat 100 vuotta laittaa samoilla kuvilla tien poskkeen, jotta vois verttailla, onko siellä nuoremppoo ja viissamppoo tarjolla? Tai jos varmmuuvven vuoks aina puavo ois listoilla - kirittämässä?

    • Anonyymi

      Niin tein, Halla-aho on paras ehdokas presidentiksi. Kaikista vastemielisimmät ovat Haavisto ja Andersson, vihervassareita molemmat. Kuka haluaa nähdä homon homokavereineen edustamassa suomea virallisissa tapahtumissa?

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä vaikuttaa homous maan asioiden hoitamiseen? Kysyn vaan ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä vaikuttaa homous maan asioiden hoitamiseen? Kysyn vaan ...

        Samaa miettinyt..naapurissa on psykopaatti pressana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä vaikuttaa homous maan asioiden hoitamiseen? Kysyn vaan ...

        Vaikka Haavisto olisi hetero, niin hän ei saisi ääntäni. Hän on liian vihreä noin vastuulliseen tehtävään.


    • Anonyymi

      Järjen puutteesi on kauheaa. Raiskauksilla hekumoiva ja sellaista kansanedustajalle toivova ihminen ei koskaan voi olla pressa tässä maassa. Rikollinen on tuomittu monesti. Ei ei ja ei. Never.

    • Anonyymi

      Jussi tyhjensi pussinsa vieraaseen ja petti 8 vuotta vaimoaan, teki muksun joka parka saa siitäkin kärsiä. Mahtaako maksaa ees
      elatusmaksuja. Miten tällänen huorintekijä vois olla presidentti ja roolimalli.

      • Anonyymi

        Halla-ahon yksityiselämä ei kuulu muille kuin hänelle ja hänen vaimolleen. Ovat sopineet asiat ja se pitää riittää sivulliselle.
        Kekkosellakin oli naisia avioliiton ulkopuolella, mutta eipä tuo haitannut mitään.


      • Anonyymi

        Älä sinä sossun elätti arvostele ketään. Menisit töihin lorvimasta.


    • Anonyymi

      Äänestä JUSSIA numero 5.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2001
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe