Halla-ahosta tulee hyvä presidentti Suomalaisille

Anonyymi-ap

Yle ja Hesari ovat "kauhian yllättyneitä" kun Jussi Halla-aho voittaa presidentin vaalit.
Ei se mitään sillä Halla-ahosta tulee hyvä presidentti Suomalaisille.

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ****************************************************************************

      *-----Ennen kuin Huomaattekaan - Presidentti Olen Tämän Maan !------*

      *------------Äänestä Sinäkin - Jussi Halla-aho Presidentiksi !----------------*

      *--------------Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen !-----------------*

      *-------------------------Kyllä Perus On Paras ! -----------------------------------*

      ******************************************************************************
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

      • Anonyymi

        Mitähän tää aloittaja oli saanu lähtiessään sairaalasta? mulle samaa..ainakin todellisuuden ja ajataju katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tää aloittaja oli saanu lähtiessään sairaalasta? mulle samaa..ainakin todellisuuden ja ajataju katoaa.

        Jussi Halla-ahosta saamme Miehen Parhaan - Aivan Varmaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi Halla-ahosta saamme Miehen Parhaan - Aivan Varmaan !

        Vasemmisto oottelee Jo seuraavia Eduskuntavaaleja KAUHULLA !
        Nuorisovaali näytti, uudet äänestäjä Ei kannata ;
        - SDP:tä, Ei ÄäriVasemmistoa, Eikä MyrkynVihreitä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tää aloittaja oli saanu lähtiessään sairaalasta? mulle samaa..ainakin todellisuuden ja ajataju katoaa.

        Jos olisi samanlainen kuin ministeri Purra niin en enää usko Jumalaan.


    • Anonyymi

      Tuskin äänestän Halla-ahoa, mutta jos hän kuitenkin voittaa uskon hänen olevan ihan hyvä presidentti.

      • Anonyymi

        Nuorisovaalit näytti suunnan, Jussi Halla-aho kannatus on Kovassa Nousussa !


    • Anonyymi

      Nuorison varjovaaleissa Halla-aho tuli toiseksi. Joten epäilijät repikää siitä.

    • Anonyymi

      YLE ja Hesari tulevat kyllä tekemään kaikkensa, siis aivan kaikkensa, ettei Halla-ahosta tule presidenttiä. Tullaan näkemään yleisradion taholta todella likaista peliä.

    • Anonyymi

      Ei taida tulla. Täytyisi olla melkoinen tohtori sykerö, joka saisi syötettyä nykyiset leikkauslinjat äänestäjille ja tuon kansankepittämisen päälle tekisi hattutempun Päästen Presidentiksi. Jos niin hullusti kävisi se kannattaa heittää kirves kaivoon ja sano good by Suomen niemelle ja lähteä vaikka pölhölään parempien olojen perään.

      • Anonyymi

        Kannattaa sinunkin selvittää, miksi noita leikkauksia joudutaan nyt ja kolmen neljän seuraavan hallituksen toimesta tekemään. Eli MITÄ TAPAHTUI HALLITUSKAUDELLA 2019-2023?


    • Anonyymi

      Halla-aho on ehdottomasti paras, nyt tarjolla olevista ehdokkaista. Meillä, ehkä, kuitenkin vielä kansa saa äänestää... vai miten on äärivasurit? Millaisia vaalikoplauksia nyt on tiedossa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe