Sen ymmärtää viisas neitsyt? Oletko kuullut ja muistatko Lejo Mellerin selostuksen siitä keitä tyhmät ja viisaat neitsyet ovat ja keitä he eivät ole Jumalan Sanan oikejan jakamisen mukaan? Juutupessa on siitä kiinnostava opetusvijeopuhe, ei liikkuvaa kuvaa, mutt Lejon ihanan fiksut kasvot. Muistankohan oikein että seppo w olisi tuon vijejon latannut juutuupeliin. Juuri nyt mulla ei ole sitä tähän saumaan.
Olipa niin tai näin niin minä olen täysin varma siitä etä ylöstempaus on joko tosi lähellä tai melko lähellä. Joka tapauksessa on niin etä jos tänä vuonna ostaa uuven auton ja ajelee sillä niin tuskin enää ehtii uutta autoa ostamaan jos auto pysyy ehjänä ja tarkoitus on ajaa sillä kunnes se on romuttamolle vietämän.
Tässä aiheena ylösotto, jossa Heimo sanoo ylösoton olevan lähellä. Jännittää! En ole vieläkään jättänyt jälkeenjääville viestiä siitä minne katosin. Olen nähnyt näyn että se on suurin harmitukseni aihe kun minut ylösotetaan....Oletko sinä jättänyt kirjekuorta jumalattomille läheisillesi, jossa selostat tilanteen vai oletko saanut asijan kerrottua heille? Minulla on läheinen, joka vaihtaa puheenaihetta yleensä samantien kun alan puhumaan uskonasijoista....hän ei ehji puhua uskonasijoista kun on "tärkeämpiäkin" asijoita, joita pitää alkaa siinä sitten hoitamaan.....tai selvittelemään.
https://www.youtube.com/watch?v=vV-jvpN7JVY
Ymmärtääkö tyhmä neitsyt ylöstempauksen olevan lähellä?
Keitä kaikkia tyhmät neitsyet ovat tai symboloivat?
Onko heissä uudestisyntyneitä kristittyjä. liberaaliteologeja jotka ovat yleislinjaltaan kapinallisia Jumalaa kohtaan syntiä hyväksyviä, jumalattomia ylipäätään kaikki jotka eivät rakasta ja tee totuutta, vaan heillä on valittuna valhe huulillaan esim. "jumala antaa luvan valehdella, jos se vain edistää heitän synnintekojaan, murhijaan, "pyhijä" sotijaan, homostelun hyväksymisijään. Mikä kullakin jumalattomuuven harjoittajien kuppikunnilla onkaan päämääränään syntiä ja pahuutta harjoittaa saatanan yllyttämänä.
Selef Urge
Ylöstempauksen hetki on lähellä
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Selef Urgen kermainen voittokirjoitus UP!
https://www.youtube.com/watch?v=rrbFQEcpJ3A
Tiejät varmaan estrellan chilisualapähkinät?
Maistuu sikahyviltä ja niitä on ilo imeskellä, purra rouskutella. Nevaan ovat käsittämättömän kallista osta, pikkupussi yli 2e, joka tyhjenee nopealla imaisulla samalla kun coca kollaa suuhun kaataa niin imeytyyhän se suun sisään.
Mitä sitten keksin? Miten saaja halvenmalla yhtä hyvää tai parenpaa chilisualapähkinää. No, otin kulhon, kaajoin siihen maapähkinöitä kilon pussista ja sitten tein niin ja lisäsin vielä sitä ja sitä jotta se jäisi pintaa kiinni niin sitten lisäsin sitäkin.
Sitten vaan piip ja päätin että sen pitää olla tiivis että hajuisuuskin takertuisi maapähkinöijen ihohuokosiin.
No, annoin mennä muutaman päiväsens. Sitten avasin tiiviin folijopaketin ja maistoin. Mamma Miija, frutti di Mare! Bella Tonna, Mi casa tu kasa!
Aaah! tuli yhtä syötävää 5/5 ja halvalla!
Kiitti ja näkemiin, estrella!
Voittoisa,
Selef Urge "Olipa niin tai näin niin minä olen täysin varma siitä etä ylöstempaus on joko tosi lähellä tai melko lähellä."
Mitä tämä lähellä oleminen käytännössä tarkoittaa? Muutaman kuukauden kuluttua? Vuoden kuluttua? Muutaman vuoden kuluttua? Kymmenen vuoden kuluttua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070