Ei ole kun perustuu vapaaehtoisuuteen

Anonyymi-ap

N 2v on vaimo 60+ tehnyt ns prostituutiota joka sanana on karmea. Todellinen pienyrittäjä sillä asiakkaina on vain 2 leskimiestä. Eivät aio edes hankkia enää puolisoa sillä todenneet olevan liian vaikeita naiset mitä ovat ns harkinneet. Noh naiset on,usein. Yhtäläistä on kerta kuussa noin keskimäärin. Vaikeinta oli vaimon saaminen asiaan ja mekkala oli melkoinen kun ensikertaa asian vihjaisin josko tämmöinen pikkubisnes! Hiljaista oli muutama päivä ja ajattelinkin että olikohan liian radikaali ehdotus. Vaimo on ollut aina naisellinen ja nätti pieni. Miehet oli vain hiukan tuttuja vuosien varrelta. Vaimo leppyi ja puhuttiin lisää ja ihan yllätyksenä ei ehdotukseni tullut sillä jo vuosia sitten oli ensimmäinen yritykseni kolmannesta pyörästä saanut hyytävän kielteisen päätöksen ja minua harmitti kun kiinnostaa juttu. Itse en vieraista naisista piittaa kun on jo niin kiva vaimo kaikin puolin mutta oli vaan niin jyrkkä mielipiteessään. Ei ole muuten seksistä koskaan kieltäytynyt joten haluja löytynyt aina ja pikaseksi miehensä helpotukseen sujunut aina. Mutta tämä vieras juttu on ollut ehdoton ei. Aikaa meni hiukan ja ylimääräinen raha kiinnosti kuitenkin ja minun loputon asian esilletuonti silloin tällöin. Ja viimein tärppäsi! Vaimon ehdot oli tiukat ja leskimiesten hyväksymät. Vain takaapäin,rintoja saa hyväillä ja imeä sekä kosteaa vakoa saa sormeilla,ei suutelua. Sessio on ollut aina nopea n 30 min korkeintaan ja kesäaikaan jopa 10min Heh kun vaimo taas kävelee ulko ovesta ulos. Näin on sujunut ja hyvin on mennyt kaikki osapuolet on olleet tyytyväisiä jopa vaimo. Vaimo ihan innostunutkin hieman ja seksikkäitä asuja jopa itse selaillut netissä. Liekkö aikeissa laajentaa yritystään hehheh. No katsotaan. Yksi huvittava tapaus oli kun niin innokas paineinen mies oli luiskauttanut anaaliin kesken takaapäin aktin ja ei ehkä ollut huomannut kokoasiaa kun oli juuri kuuleman mukaan alkanut pumppaamaan spermaa ja siinä tohinassa oli lipsahtanut ylempään reikään. Onneksi vaimo on tottunut anaaliseksiin sillä sitä tahdon usein ja penikseni on hieman keskivertoa suurempi ja näillä herrasmiehillä on selkeästi pienemmät ohuemmat. Ihan parasta tässä on ollut minun puolesta että nyt olen saanut toteutettua myös sen vieraan tässä aivan hiljattain. Lomamatkalla löydetty todella tummahipiäinen mahtavan kokoinen siis penikseltään ei muuten ja pidempi hetki vietettiin kolmestaan hotellihuoneessamme ja voi pojat kun rouva näki ensi kertaa miehen peniksen heilahtelevan vapaana herran tullessa suihkusta. Hämmennys vilkuilu minuun herran penikseen ja ilmeet oli fantastisia. Mutta kun pyysin vaimon vaan heti ottamaan sen suuhunsa oli se menoa ja vaimon kumartuessa tumman miehen kalua kohti työnsinki jo omani sisään pehmentämään ja totuttamaan tulevaa. Kun tumman herran kalu oli jäykkä niin vaimon punertavat kasvot innostuksesta tulivat esiin pyytäessäni vaimoa kääntymään oli vaimon jännittynyt mutta kiihottuneen näköinen ilme mahtava kun tumma herrasmies laittoi kohdilleen terskansa ja työnsi tunnustellen hitaasti pohjaan asti. Vaimon vain täristessä ja ynistessä. No tämä on toinen juttu ja ilmainen joten se olkoon sivujuonne mutta aloituksen tapahtumien aiheuttama oikein hyvä asia. Suunnittelemme piakkoin uutta englannin matkaa samaan hotelliin ja vaimo on ihan innoissaan tulevasta matkasta. Elämästä on lupa nauttia kun kaikki tapahtuu kaikkien tahdon mukaan.

2

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otahan spede ne bentsot ennen kuin vintti pimenee lopullisesti buaahaa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe