Galluppeja pantataan

Anonyymi-ap

Ja tässä syy: Stubb on helisemässä

Urpilaisen ja Anderssonin takaa on siirrytty Haaviston leiriin niin, että tämän hetkinen kannatustilanne on jo 26-24 Haaviston eduksi. Siis 1. kierroksella.

Halla-Ahon taakse on siirryttä entisestäänkin Essayahin ja Aaltolan takaa sekä nyt myös Stubbin takaa ja Halla-Ahon kannatus lähenee jo 20:ä!

Jos gallupit julkaistaisiin nyt, niin noste voisi entisestään kiihtyä, mutta sen ei anneta tapahtua.

Toisaalta mietin sitäkin, että voisihan gallupien julkaisu auttaa myös Stubbia, jotta hänen porukkansa voisi terävöittää viestiään?

15

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäksi tein epävirallisen kyselyn, jonka tulos on tosin hyvin epävarma:

      1.Stubb 35%
      2.Halla-Aho 25%
      3.Haavisto 20%
      4.Andersson 10%
      5.Rehn 5%
      - Harkimo 5%
      7.Urpilainen -
      - Essayah -
      - Aaötpöa -

      Otanta oli siis todella pieni ja ihmiset saattoivat olla osittain samaa kuplaa kuin minäkin, mutta pientä osviittaa siitä sai. Toki jonkin verran eri tulokset kuin oikeat gallupit, joita nyt pantataan.

      • Anonyymi

        Ei kai?


      • Anonyymi

        Mun on vaikea äänestää, kun on niin hyviä ehdokkaita monia.

        Toisella kierroksella on helpompaa.
        Ketä muuta tahansa paitsi Halla-ahoa. Jos siis niin huonosti kävis, että se pääsis.

        En usko että yhden ihmisen äänellä paljon voi kikkailla.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18215942

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mielipidekyselythän on toisten mielipiteitä.

      Minä valitsen itse parhaan ja äänestän sitä.
      Jos ei pääse toiselle kierrokselle, sitten jotain muuta.

    • Anonyymi

      Tänään 16.1 julkaistiin Suomessa järjestettyjen nuorisovaalien tulokset.
      Ei ne tietysti vasemmiston vaaliliitonkaan kannalta hyviltä näytä.
      Kyllä näiden vasemmanlaidan puolueiden tulevaisuus lepää tuontiäänien varassa, mutta kun meinaa jo tämänkin köörin elättäminen olla jo velkaraakin käyttäen kestämätön tilanne Suomessa meille veronmaksajille.
      Kyllähän se Homo-Pekka presidenttinä lentelisi mielellään ympäri maailmaa keräilemässä tänne omalle kääpiöityvälle puolueelle "Virheliike" tulevaa äänestys potentiaalia, mutta muista sinä maksat ja käy äänestämässä.

      • Anonyymi

        Tuokin voisi viitata siihen, että Stubb halutaan pressaksi keinolla millä hyvänsä. Eli ainoa julkaistu gallup on se, jossa hän pärjäsi hyvin.

        Oma tuntuma on, että kolmen kärki on aika tasan.


    • Anonyymi

      Halla-Ahon kannattajat-->Älkää ottako Haavistoa hampaisiinne, jos haluatte Jussista presidentin. Kohteeksi pitää ottaa Stubb, jotta hänet saadaan pois toiselta kierrokselta. Halla-Ahon kannatus ei riitä Stubbia vastaan toisella kierroksella, mutta 1. kierroksella on nyt mahdollisuus saada pahin vastustaja pois.

      Eli meille ei ainostaan riitä se, että pääsemme jatkoon vaan meidän pitää saada Stubb pois jatkosta ja siihen tarvitaan Haavistoa.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia tietoja, joiden oikeaan osuminen voi olla niin ja näin. Minä seuraan ehdokkaan kasvojen ilmettä, puhumista. ja käyttäytymistä TV:ssä ja päättelen niistä henkilön luonteenpiirteitä, lahjakkuutta ja sopivuutta presidentin tehtävään. Minä olen päätellyt alla ykkössijalla olevasta henkilöstä joitakin negatiiivisiä havaintoja, joten en kannata häntä presidentin tehtäviin. Tämä on tietysti epävirallinen ja outo tapa määritellä henkilön sopivuus tiettyyn virkaan, Stubb ei siis ole suosikkini. Voimakkaan myönteisen vaikutuksen minuun on tehnyt tuossa luettelosa 5. sijalla oleva Rehn. Hän näyttää minun näkökulmastani parhaalta valinnalta, Toisella sijalla on minun mielessäni Aaltola. Myös hän on tehnyt minuun myönteisen vaikutuksen. Siinä mielestäni kaksi parasta ehdokasta. Stubb, Halla-aho ja Haavisto ovat kaikki minun hylkäyslistallani. Halla-aho sen vuoksi. että kuuluu perussuomalaisiin (Huono aate). Haavisto sen vuoksi, että presidentin pitää mielestäni olla miehekäs, jämäkkä mies ja Stubb käyttäytymisensä perusteella. Luonne ja ominaisuudet eivät mielestäni sovi presidentille. "Silmä on sielun peili", sanotaan. Mielestäni olisi hyvä, että tuleva presidentti olisi Rehn tai Aaltola. Siinä mielestäni kaksi sopivinta. Äänestän jompaa kumpaa. Seurataan mielenkiinnolla kuinka käy! Olla yllätysmahdollisuuksiakin!

    • Anonyymi

      Kaikki muut käy paitsi ei homoPekka. Ei suomeen tule ikinä homopressaa.

    • Anonyymi

      Pistähän aloittaja linkki, missä jokin puolue asettuu jonkin toisen ehdokkaan taakse ?

      • Anonyymi

        Ei kyse ole, että puolueet menee jonkun taakse vaikka sitäkin tapahtuu. Kyse on siitä, että joidenkin ehdokkaiden Kannattajat siirtyy toisen ehdokkaan taakse.


      • Anonyymi

        Presidentinvaaliin ei puolue liity paljon mitenkään. Presidentinvaalit ovat henkilövaalit. Muutamat ehdokkaat ovat jopa ottaneet etäisyyttä puolueeseen ja ryhtyneet ehdokkaaksi kannattajakorttien kautta.


    • Anonyymi

      Fiksut osaavat käyttää omaa päätään ja ajatella itsenäisesti. Fiksuihin gallupeilla ei ole mitään vaikutusta. Jotkut hörhöt osaavat ilmeisesti sitten vain seurata muiden esimerkkiä.

    • Anonyymi

      Vihervasemmiston linnake Yle panttaa taktisesti presidentinvaalien ajantasaista, ennen äänestyksiä, gallupeja! Syy ilmenee seuraavissa luvuissa kun vertaillaan Ylen "tuoreinta" gallupia 13.12.2023 Maaseudun Tulevaisuuden ajankohtaiseen gallupiin.

      Yle 13.12.2023: Stubb 31 %, Haavisto 23 % , Rehn 12 % ja Halla-aho 10 %. Vertailuna MT: Stubb 24 % (-7 %-yksikköä), Haavisto 21 % (-2 %-yksikköä), Rehn 12 % (sama) ja Halla-aho 15 % (+5 %-yksikköä).

      Poliittisesti kannatta verrata Ylen 13.12.2023 lukuja äänestäjien 28.1.2024 "todelliseen gallupiin".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe