Pienissä kunnissa ei saa olla työmarkkinatuella. Pikku kunta tekee kaikkensa, jotta työmarkkinatuen kuntaosuutta ei tarvitse maksaa, muttei kuitenkaan auta palkkatyöhön, vaan laittavat pakoitettuun kuntouttavaan työtoimintaan.
Se on aivan sama mitä työnhakukeskustelussa kertoo, koska te-toimiston virkailija kirjaa joka tapauksessa kuntouttavan työtoiminnan suunnitelmaan vasten asiakkaan tahtoa.
Pienissä kunnissa ei saa olla työmarkkinatuella
17
363
Vastaukset
- Anonyymi
Pienestä kunnasta et pääse tuolla muuallekaan. Jos kiinnostaa jauhaa samaa.
- Anonyymi
Ei minua kiinnosta jauhaa samaa, valitettavasti kunta haluaa jauhaa samaa mitä opn tehnyt jo vuosia, eli laittaa työttömiä kuntouttavaan työtoimintaan väärin perustein ja ilman suostumusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua kiinnosta jauhaa samaa, valitettavasti kunta haluaa jauhaa samaa mitä opn tehnyt jo vuosia, eli laittaa työttömiä kuntouttavaan työtoimintaan väärin perustein ja ilman suostumusta.
Juu.
- Anonyymi
Ei rautavaaaralla eikä perähikiällä ole kuntouttavaa työtoimintaa. Tupauunot eivät kelpaa moisiin askareihin.
- Anonyymi
Hyvinvointialueen tultua viime vuonna, voivat laittaa kuntouttavaan työtoimintaan toiseen kuntaan, tai kaupunkiin.
- Anonyymi
Auta palkkatyöhön? Mitäpä jos ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja hakeutuisit opiskelemaan.
- Anonyymi
Niskasta kiinni ottaminen itseään ei ole tässä maailmassa johtanut yhtään mihinkään ja mitä järkeä opiskella ammatti kun kortistossa olet kuitenkin ja pysyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskasta kiinni ottaminen itseään ei ole tässä maailmassa johtanut yhtään mihinkään ja mitä järkeä opiskella ammatti kun kortistossa olet kuitenkin ja pysyt.
Ei niin kertpa työhakua muualta ei tueta mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin kertpa työhakua muualta ei tueta mitenkään.
Saat Suomi24:lta henkistä tukea työhakemusten lähettämiseen. Vai osaatko käyttää sähköpostia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat Suomi24:lta henkistä tukea työhakemusten lähettämiseen. Vai osaatko käyttää sähköpostia?
Sähköpostin käyttö maksaa, ja vaikka käyttäisi puhelimella nettiä niin akku kuluu.
- Anonyymi
Mulla on 4 kpl erilaisia tutkintoja,, silti ei työpaikkoja ole tarjolla ja palkanmaksu halua ilmene...
- Anonyymi
Neljä akateemista tutkintoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä akateemista tutkintoa?
Joo, perutuslain maistraatti, perustuslain kandinaatti, virkarikosoikeuden professori ja tulonsiirtojen prefekti.
- Anonyymi
Mikä on ulkonäkö fyysinen olemus se myös vaikuttaa
- Anonyymi
Sanoo kuka , apinako ?
- Anonyymi
SEPÄ JUURI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374