Muotia verkosta varoen- helsinki päätteenä v. 2024

Anonyymi-ap

Nyt olen herännyt kokemuksen kautta siihen, miten ainakin naisten kauniita muotivaatteita kaupitellaan yhä uusien verkkofirmojen kautta. Ne yrittävät olla suomalaisia mutta tavara tulee Kiinasta päin. Niemi putiikki jo tunnetaan epäluotettavuudestaan ja itse olen kokenut karvaita Fashy putiikin kanssa. Mutta!! Samoja tuotteita kaupittelevat muutkin. Kuluvana vuonna on synnytetty firmoja, jotka ratsastavat helsinki - päätteellä ja myyvät sitä samaa …. Joskus on mallin päälle onnistuttu ’liimaamaan’ eri kuosilla oleva pusero mutta kaikki muu kuvassa on epäuskottavasti samalla tavalla.

Itse olisin varovainen mm. seuraavien kanssa; Liva helsinki, Livaly helsinki, Lively helsinki ja Zordelia helsinki. Samantapaisia esittelyltään ja jopa nimeltään kaikki ja samoja tuotteitakin.

27

3494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­y­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Facebookissa tuli vastaan tuo Livaly Helsinki. Huijaussivusto se on, siellä ei ole esimerkiksi yhtiöllä Y-tunnusta tai osoitetietoja.

    • Anonyymi

      Liva Helsinki myy ja Kiina kamaa. Ostin talvimekon. Oli ihan ohutta kangasta ja saumassa repeämä ja ei mitään tietoa materiaalista. Halusin palauttaa sen. Olisi pitänyt lähettää se Kiinaan omilla kustannuksilla. Hyvittävät nyt 20%. Huijausta. Älkää ostako.

      • Anonyymi

        Livalta tuli tietoa: Tuotteiden väri, koko ja tyyli voi poiketa verkkosivuilta olevista kuvista. Hinnat voi muuttua ilman ennakkoilmoitusta. Että tällee huijataan ostajia. Toi Helsinki nimi firman nimessä huijaa myös ostajia. Luulevat, että tuotteen voi palauttaa Helsinkiin, mikä ei pidä paikkaansa. Kiinaan jos sen palauttaisin, maksaisi enemmän kuin tuote. Mekon oikea hinta oli 79.95€, mutta alennettu hinta 39.95€. Mekko ei ole kuin n.10€ arvoinen. Ihan kura kamaa. En missään nimessä suosittele. Tappelu kesken. Kuluttajasuoja mukana. Tuollaiset firmat pitää saada pois markkinoilta. Ei mitään moraalia. Olen itse ammattimyyjä. Suomessa tällainen myynti loppuisi välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Livalta tuli tietoa: Tuotteiden väri, koko ja tyyli voi poiketa verkkosivuilta olevista kuvista. Hinnat voi muuttua ilman ennakkoilmoitusta. Että tällee huijataan ostajia. Toi Helsinki nimi firman nimessä huijaa myös ostajia. Luulevat, että tuotteen voi palauttaa Helsinkiin, mikä ei pidä paikkaansa. Kiinaan jos sen palauttaisin, maksaisi enemmän kuin tuote. Mekon oikea hinta oli 79.95€, mutta alennettu hinta 39.95€. Mekko ei ole kuin n.10€ arvoinen. Ihan kura kamaa. En missään nimessä suosittele. Tappelu kesken. Kuluttajasuoja mukana. Tuollaiset firmat pitää saada pois markkinoilta. Ei mitään moraalia. Olen itse ammattimyyjä. Suomessa tällainen myynti loppuisi välittömästi.

        Eli Liva Helsinki voi lähettää mitä tahansa asiakkaalle noilla ehdoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Liva Helsinki voi lähettää mitä tahansa asiakkaalle noilla ehdoilla.

        Kyllä voi ja palautus Kiinaan omilla kustannuksilla. Aivan huijari yritys. Klarnakin tietää jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi ja palautus Kiinaan omilla kustannuksilla. Aivan huijari yritys. Klarnakin tietää jo.

        Näin on ja palautukset mahdottomilla ehdoilla, eikä paljon hyvitystä tule. Huijaa jo tolla Helsinki nimellä. Ei ole mitään tekemistä Heksingin kanssa. Berliinin osoite aivan huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Livalta tuli tietoa: Tuotteiden väri, koko ja tyyli voi poiketa verkkosivuilta olevista kuvista. Hinnat voi muuttua ilman ennakkoilmoitusta. Että tällee huijataan ostajia. Toi Helsinki nimi firman nimessä huijaa myös ostajia. Luulevat, että tuotteen voi palauttaa Helsinkiin, mikä ei pidä paikkaansa. Kiinaan jos sen palauttaisin, maksaisi enemmän kuin tuote. Mekon oikea hinta oli 79.95€, mutta alennettu hinta 39.95€. Mekko ei ole kuin n.10€ arvoinen. Ihan kura kamaa. En missään nimessä suosittele. Tappelu kesken. Kuluttajasuoja mukana. Tuollaiset firmat pitää saada pois markkinoilta. Ei mitään moraalia. Olen itse ammattimyyjä. Suomessa tällainen myynti loppuisi välittömästi.

        Halpaan menin myös. Tuotteet on Kiinasta, mutta näinköhän postittavat ne Saksan kautta, kun ei tullut tullimaksuja. Saksan osoite löytyy tiedoista kyllä. Sinne siis palautan ja otan oppirahat tästä tapauksesta, jos en rahoja saa takaisin. Huijausta on Liva Helsinki.


    • Anonyymi

      Mulle kävi Liva Helsingin kanssa samoin. Lähettivät aivan surkean mekon. Sauma oli repeytynyt. Olisi Kiinaan pitänyt lähettää. 20% hyvitystä tarjosivat. Aivan huijaus firma. Helsinki nimi hämäävä. Älkää tilatko mitään. Boikottiin koko firma.

    • Anonyymi

      Hei..ostin housut. Toimitus kesti tosi kauan. Ehdin hankkia jo toiset. Nyt minulta peritää housujen hintaa perinnän uhalla. Vihdoin sain kuitenkin yhteyden heihin, monen yrittämisen jälkeen. Haluavat lähettää uudelleen ..ja noutaisin jostain varastolta.?? Olen todella hämmentynyt voiko tälläistä taoahtua tämän päivän suomessa, kun asiakkaalla on aina mahdolliduus palauttaa tuote.

      • Anonyymi

        Maksoitko klarnan kautta? Ilmoita klarnaan että tuote on kadonnut matkalla ja haluat mitätöidä tilauksen. Kerro myös livalle että olet tehnyt ilmoituksen klarnalle. Ei ole sinun vastuullasi jos heidän kuriirinsa on kadottanut tuotteen. Mulla nuo toimet toimivat ja laskuni hyvitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoitko klarnan kautta? Ilmoita klarnaan että tuote on kadonnut matkalla ja haluat mitätöidä tilauksen. Kerro myös livalle että olet tehnyt ilmoituksen klarnalle. Ei ole sinun vastuullasi jos heidän kuriirinsa on kadottanut tuotteen. Mulla nuo toimet toimivat ja laskuni hyvitettiin.

        Keskustelin useaan otteeseen klarnan kanssa, mutta eivät mitätöineet vaan laittoivat perintään.
        Olen maksanut 58 eur perintäkulut ym..tuotteesta mitä en ole koskaan saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelin useaan otteeseen klarnan kanssa, mutta eivät mitätöineet vaan laittoivat perintään.
        Olen maksanut 58 eur perintäkulut ym..tuotteesta mitä en ole koskaan saanut.

        Minäkin kyseenalaistin Klarnalla laskun, sillon se oli eri nimellä...joku Helsinki oli kumminkin, viimevuonna joulukuun alussa tein tilauksen. Ensin klarna ilmotti, etteivät voi sopia kauppaa edukseni, joten maksettava on. Laitoin klarnan kuluttaja-asiamiehelle viestin ja kerroin tilanteen. Kun olin jo kolme sähköpostia lähettänyt myyjälle, kun klarna kehotti olemaan yhteydessä myyjään. Maksoin siis jo mekon laskun klarnalle, ettei tulisi enempää kuluja siihen, niin loppujen lopuksi klarnan kuluttaja-asiamiehen kautta kauppa peruuntui ja maksoivat mulle takas laskun jonka olin jo maksanut.
        Että Klarnalle, tai siis niiden kuluttaja-asiamiehelle kiitos, kun hoiti asian.
        Se myyjä ei oo viä tähän päivään mennessä vastannut mun s.postiin, eikä sen niminen firma enää ees mainosta vaatteita/mekkoja, nyt niitä mainostaa rätää liva Helsinki.


    • Anonyymi

      En tajua miksi vaatteet ymm pitää ostaa verkosta eli netin kautta?

    • Anonyymi

      Samoin ns. Nordic Putiikki, tilasin mekon joka oli aivan eri näköinen kuin mainoksessa ( videolla) oleva..ei muuta samaa kuin musta väri….Olen ilmoittanut klarnalle ongelmasta, mutta he vaan itsepäisesti yrittävät myydä mulle kyseisen mekon, alennuksilla ym. En periaatteessa suostu maksamaan edes palautuskuluja, koska tuote oli aivan muuta kuin mitä tilasin! No lasku odottaa tällä hetkellä klarnalla, riidanratkaisu meneillään..ja tämäkin Nordic Putiikki onkin Kiinassa…Yllätys😃

      • Anonyymi

        Sama homma. Huijausta. Älkää tilatko!


      • Anonyymi

        Mulla on samaa ongelma Nordic Putiikki mekon-tilauksen kanssa. Toimitus kesti 3 kk. Kun se loppuen lopuksi tuli mekko oli aivan liian suuri eikä ollenkaan vastannut odotuksia. Lähetin viestin ja pyysin palautusositetta mutta sitä ei voi palauttaa!? He ilmoittivat "hyvä selitystä siitä" ja seuraavassa tilauksessa saisin 50 % alennusta ja ilman toimituskuluja!? Se oli ensimmäinen ja viimeinen kauppa heidän kanssa!


    • Anonyymi

      Kyllä. Itse välttäisin tilaamasta noista. Ikäviä kokemuksia Liva Helsinki firmasta. Mainostaa olevansa suomalainen mutta tuotteet tulevat kiinasta. Palautus tai vaihto asiakkaan maksettavana. Tätä ei ilmoiteta missään ja palautuksen summa n.60e.

    • Anonyymi

      Itselläni myös surkea kokemus Livaly Helsingistä. Tilasin yöpaitasetin ja oli täysin huijaus. Nettisivuilla väitetään, että tuotteen materiaali on puuvillaa ja kun tuote saapui, se olikin polyesteriä. Saumat miten sattuu ja todella sekundan näköistä. En tajunnut katsoa palautusehtoja, kun luulin olevan suomalainen firma. Täysin huijausta. Eivät vastaa edes viesteihin mitä olen koittanut laittaa asiasta Livaly Helsingille. BOIKOTOIKAA!

      • Anonyymi

        Livaly Helsinki - niminen firma kauppaa instagramissa jotain puunhalkojahärveliä. Ilmeisesti tarkoitat vaateostoissa Livaa?
        En kyllä ihan ensimmäisenä ostaisi tuota puunhalkomavehjettäkään.


    • Anonyymi

      Järkyttävät hinnat palautukselle..enemmän olisi maksanut kuin itse tuote.

    • Anonyymi

      Näitä.vastaavia huijarifirmoja riittää ja en ymmärrä miksi tällaista toimintaa ri saada loppumaan. Terveisin yksi huijattu jota ei toidta kertaa enää huijata

    • Anonyymi

      Myös Muotistudio Helsinki ( kiinalainen) ja feikkituotyrrt

    • Anonyymi

      Tulin myös huijatuksi tilatessani Muotistudiosta trenssin. Kuvassa oli oikein tyylikäs takki, mutta saapunut tuote on alapuolella kaiken arvostelun. En ole milloinkaan nähnyt näin huonosti valmistettua tuotetta. Nyt se sitten pitää palauttaa Kiinaan. En osta enää ikinä mitään netistä, jos en tunne liikettä entuudestaan.

    • Anonyymi

      Muotistudio Helsinki on täysi huijaus.
      Ostin reippaan näköisen takin kevääksi, sain lähinna entisen Kiinan presidentin Maon työtakkia muistuttavan tekeleen. Vain väri piti paikkaansa tuotetta verratessa kuvaan.
      Rahat meni, palautusoikeutta ei ole, sähköpostia ei myöskään löytynyt, valitus palautui oitis.

    • Anonyymi

      Samaan kastiin myös Muotistudio. com - älä osta! Kiina krääsää ja laatua. Mainostivat harhauttavasti fb:ssä sandaaleja Skecherseinä mutta ei todellakaan ollut sitä. Toimitus luvattiin 1-2 päivää Helsingin varastosta mutta kesti 3 vkoa ja tuli Kiinasta. Kengät ihan sutta ja sekundaa - kierrä kaukaa tämä liike!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe