Roobet Helenius ja Viivi Pumppasen sala suhde paljastui.

Anonyymi-ap

No on kiire heti vaan uuteen suhteeseen vaikka ei vielä edes lopullista eroa avioliitosta saaneet .

34

1203

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heleniuksen ex-vaimo on 10 vuotta Pumpasta vanhempi ja Pumpasen ex-mies on 10 vuotta Heleniusta nuorempi. Helenius vaihtoi 10 vuotta nuorempaan ja Pumpanen vaihtoi 10 vuotta vanhempaan.

• Anonyymi

On siinä pari: ei mitään osaava Pumpanen ja noloista noloin nyrkkeilijä.

• Anonyymi

Kiva pari

• Anonyymi00027

On siinä kommentoija: ei osaa yhtään mitään muuta kuin loukata ja solvata toisia.

Kuinka kehtasit jauhaa Viivistä tuollaista paskaa? Viivi jos kuka on todellinen moniosaaja. Miss Helsinki ja Miss Suomi -titteleiden lisäksi hän on mm. voittanut tanssikilpailun, juontanut monipuolisesti useita erilaisia ohjelmia kuten Posse, X-Factor, Gladiaattorit, Hockey Night tien päällä ja Vantastic Podcast, purjehtinut Atlantin yli, julkaissut musiikkia, näytellyt teatterissa ja useissa tv-ohjelmissa ja elokuvissa kuten Salatut elämät ja Free Skate, tehnyt mallin töitä ja toiminut Unicefin hyväntahdon lähettiläänä Afrikassa. Itse nostaisin eritoten esiin Rankat Duunit -ohjelman ja Voitolla yöhön -hyväntekeväisyyskilpailun, joissa Viivi osoitti olevansa aivan uskomattoman lahjakas ja osaava monissa eri asioissa.

Viivi osaa siis kaiken mahdollisen aivan uskomattoman superhyvin. Ja sinä aivoton pösilö kehtasit vaan halveerata ja vähätellä Viiviä tuolla tavalla. Miten voit olla noin ilkeä, julma ja törkeä Viivin kaltaisella monitaiturille? Eikö sinua yhtään edes hävetä? Kuten jo aikaisemmin mainitsin, sinä itse et osaa yhtään mitään muuta kuin halveerata toisia. Ei kannattaisi sinunkaan mitään osaamattoman nuijan ihan hirveästi huudella Viivin kaltaisille todellisille moniosaajille.

• Anonyymi00028

Miten voit olla noin ilkeä, julma ja törkeä Viivin kaltaiselle moniosaajalle?

• Anonyymi00029

Kuinka sinä pölvästi kehtasit käyttää Viivistä ilmaisua "ei mitään osaava Pumpanen"? Viivi osaa juontaa, laulaa, näytellä, tanssia, tehdä stuntteja ja kaikkea muutakin aivan uskomattoman superhyvin. Sinä mitään osaamaton idiootti itse et osaa yhtään mitään muuta kuin halveerata ja vähätellä Viivin kaltaisia todellisia moniosaajia.

• Anonyymi

Petsku Pumpanen ja rikkihakattu Helenius.

Säälittävä juttu.

• Anonyymi

Pumpanen on tuttu mulle vain jostain meteliohjelmasta, jossa nauraa kotkotti koko ajan, ajattelin jo silloin, et kukahan voisi tuollaisen kanssa asua, näyttää vaan kelpaavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pumpanen on tuttu mulle vain jostain meteliohjelmasta, jossa nauraa kotkotti koko ajan, ajattelin jo silloin, et kukahan voisi tuollaisen kanssa asua, näyttää vaan kelpaavan.

No eihän naisessa mitään vikaa ole ,käy kuntosaleilla ja pitää itsensä kunnossa ja muutenkin on terveellistä elämää viettävä nainen.

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin muka ei voisi asua? On sinullakin kyllä tosi ahdasmielinen ja vääristynyt ajatusmaailma. Minkä ihmeen takia Viivi ei kelpaisi? Olet tosi tyhmä ja typerä, kun jauhat tuollaista turhanpäiväistä paskaa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaa ääliö minulle nyt siihen kysymykseen, että minkä ihmeen takia Viivi ei sinun mielestäsi muka kelpaisi? Kaikenlaista älytöntä paskaa sitä sinäkin kehtasit jauhaa. On sinullakin kyllä tosi vinksahtanut ajatusmaailma. Mikä ihmeen pakko sinunkin ääliön oli päästä aukomaan päätäsi Viiville tuolla lailla? Olisit sinäkin jättänyt ihan kokonaan kirjoittamatta jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen pakko sinun ääliön oli päästä halveeraamaan Viiviä tuolla lailla? Minkä ihmeen takia Viivin ei mukamas kelpaisi? Tuollaisen sinun kaltaisesi ääliön kanssa ei kyllä kukaan asuisi yhdessä. Itse et kelpaa yhtään kenellekään.

• Anonyymi

Pumpanen ja Helenius taitavat molemmat olla peruskoulupohjalta...akan tekopirteys kilpailee Rennyn kanasen kanssa...

• Anonyymi

Paremminkin Korisevan Arjan lapsi.

• Anonyymi

Että oikein sala suhde. Hah hah.

• Anonyymi

Nyrkkisankari bättre folk Porvoon valtuustoon.... jatkoksi eduskuntaan.... siitä sitten urheiluministeriksi. Kyllä juontajaeukko tyytyväinen...... rahaa on tultava.
      Kaipa reppana NHL pelaajalla oli enemmän hynää kun kilpailukiellossa oleva nyrkkisankarilla.

• Anonyymi

Ärsyttää kun ne on kaikissa viihdeohjelmissa yhdessä ja melkein käsikädessä. Kumpi niistä on takertuva luonne ?

• Anonyymi00031

Kova nainen vaihtaa miehiä. Onko syy naisessa itsessään vai miehissä?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kova nainen vaihtaa miehiä. Onko syy naisessa itsessään vai miehissä?

Jotkut nyt vain valitsee vääriä miehiä. Esim. entinen missi Satu Tuomisto selitti lukuisia miessuhteitaan sillä että pahat pojat kiinnosti. Harva nainen sanoo tuollaisen asian ääneen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jotkut nyt vain valitsee vääriä miehiä. Esim. entinen missi Satu Tuomisto selitti lukuisia miessuhteitaan sillä että pahat pojat kiinnosti. Harva nainen sanoo tuollaisen asian ääneen.

Sadun kokoelmasta löytyy paljon jääkiekkoilijoita eli onko "pahat pojat" sama kuin jääkiekkoilijat?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sadun kokoelmasta löytyy paljon jääkiekkoilijoita eli onko "pahat pojat" sama kuin jääkiekkoilijat?

Satu ei kuitenkaan mennyt avioliittoon saakka jääkiekkoilijan kanssa mutta Viivi taisi mennä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Satu ei kuitenkaan mennyt avioliittoon saakka jääkiekkoilijan kanssa mutta Viivi taisi mennä.

Ei aina puoliso vaihtamalla parane ja itselläni on siitä oma kokemus 😎.

• Anonyymi00038

Ja ketkä ihmeen ääliöt täällä oikein peukuttavat kaikille näille ääliömäisille törkyviesteille, joissa Robbesta ja Viivistä jauhettiin paskaa? Kuinka te noita ääliömäisiä törkypaskaviestejä ja niille peukuttaneet kiusanhenget voitte olla noin ilkeitä, julmia ja törkeitä Robbelle ja Viiville?

Viivi osaa kaiken mahdollisen ihan uskomattoman superhyvin ja on muutenkin tosi mukava ja viehättävä nainen. Kuinka te ääliöt kehtasitte halveerata Viiviä tuolla lailla? Se, että jauhatte Viivistä tuollaista turhanpäiväistä paskaa, kertoo kaiken teistä itsestänne ihmisinä.

Olette itse mitään osaamattomia niljakkeita, joiden kanssa kukaan ei asu koskaan yhdessä. Te itse ette kelpaa yhtään kenellekään. Olette ilkeitä, julmia ja törkeitä kiusankappaleita, joiden kanssa kukaan ei halua koskaan olla missään tekemisissä.

• Anonyymi00039

Vähintä, mitä te ääliöt voitte tehdä, on pyytää Viiviltä anteeksi tuota teidän ääliömäistä törkypaskakäytöstänne Viiviä kohtaan. Ja tämän ketjun avaus on jo itsessään tosi törkeä ja loukkaava Robbea ja Viiviä kohtaan.

• Anonyymi00040

Teidänkin ääliöiden olisi pitänyt kannustaa Robbea ja Viiviä, mutta sen sijaan alennuittekin haukkumaan heitä. Se kertoo vain ja ainoastaan sen, millaisia vastenmielisiä niljakkeita te itse olette ihmisinä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      308
      2421
    2. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      26
      1497
    3. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      1442
    4. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      148
      928
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      45
      899
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      252
      804
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      747
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      56
      590
    9. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      521
    10. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      498
    Aihe