YKSITYISYYS - JOUKKOVAINO

Anonyymi-ap

Nykymaailmassa yksityisyyden säilyminen/suojaaminen alkaa olla heikoilla. Miten erottaa tästä joukkovainon kohteen tilanne? Ainakin niin, että TI:n kohdalla sen loukkaaminen on suunnitelmallista ja tarkoitus on käyttää hänen vahingoittamiseen.

Gang stalking nimiseen joukkovainoon kuului tiedon keruu kohteesta jo ennen vainonalkua. Saatettiin käyttää parikin vuotta tähän. Nykyisenä digiaikana tietojen hankkiminen on helpompaa. Intiimimmät tiedot pitää vieläkin saada läheisiltään. MINUNKIN KOHDALLA "KAIKKI" TIEDETÄÄN.

27

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teen jonkinlaista luetteloa omasta tilanteestani etupäässä täällä Riihimäellä, mutta muuallakin. Tarkoitus ei ole syyttää, vaan esitellä itseni esimerkkinä joukkovainotusta. Te taas olette esimerkkejä stalkkereista/vainoajista -omasta halusta tai pakollakin rekrytoiduista.

      • Anonyymi

        En nyt listaa saanut aikaiseksi. Tuntui, että pakko selittää enemmän. En ole paljastanut tässä mitään. Kaikesta olen puhunut ja kirjoittanut. Osa nyt kertomastani on tullut muiden kuin riksulaisten tietoon. Tai ole palstaa luettu.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­­­m­­­f­o­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18217798

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      OMA KOTI -kotirauha

      Joskus kymmenisen vuotta sitten puhelimessa sanoin siskolle, että on ollut kaikenlaista häirintää, mutta kotirauhan rikkominen tuntuu pahimmalle. - OVIKELLO melkein hajotettiin, kun VAADITTIIN SISÄÄNPÄÄSYÄ. - Tämän jälkeen irrotin ovikellon sisäpuolelta. -HUPS! - Tuli antaneeksi stalkkereille vinkin! - Oveani koputeltiin myöhemminkin. Viis veisasin. -Yritin vain kurkkia ikkunasta, minkä näköinen kävi.

      • Anonyymi

        LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT SALAA

        olivat vuosien riesa ja jatkuvat. Avasin aiheesta ketjun. Siitä tuli pitkä. Paljon kirjoiteltiin viestejä. Kun nyt myöhemmin otin esille sen ketjun, huomasi, että siitä oli siivottu pois henkilökohtaiset viestit. Jäljellä yleisellä tasolla esitetyt syyt luvattomaan käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT SALAA

        olivat vuosien riesa ja jatkuvat. Avasin aiheesta ketjun. Siitä tuli pitkä. Paljon kirjoiteltiin viestejä. Kun nyt myöhemmin otin esille sen ketjun, huomasi, että siitä oli siivottu pois henkilökohtaiset viestit. Jäljellä yleisellä tasolla esitetyt syyt luvattomaan käyntiin.

        Kävin katsomassa sen ketjun. "Siivouksen" jälkeen trollit ovat vallanneet sen. Sen takia en anna linkkiä siihen tässä vaiheessa.

        Luvatonta on tulla toisen kotiin omin luvin. Sitten kun siellä ollaan, voidaan tehdä monenlaista rikollista. Luettelen ihan muutaman jutun.

        VARASTELU
        Sitä on minulle tehty paljon. Olen paikkakunnan palstalle kirjoittanut asiasta usein. -

        Nythän minulle on palauteltu. Kesän 2022 pahoinpitelyn jälkeen ilmaantui kaapin pohjalle iso muovikassi täynnä jalompia metalleja. (en ollut varma. selviänkö hengissä). Iso asiakirjasalkku varastettiin tyhjäksi. Siihenkin ilmaantui papereita takaisin toiselle puollelle. Toinen osa jäi tyhjäksi.

        Olen taas ollut huonossa kunnossa. (Ylirasitustila? myrkytys?pakkaset?) Äskettäin tarvitsin tavaraa salkun alta. Nostin sen hyllyltä pois. Oli painava. Toinen puoli salkusta oli tupaten täynnä papareita. En jaksanut ruveta tutkimaan. Nyt vähän myöhemmin eli eilen aioin tutkia, puolet papereista oli hävinnyt. Jäljellä oli kansio, joka sisälsi virallisia papereita äitini omaisuuksien myynnistä ja työtodistuksiani. -Mitähän oli haettu pois.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin katsomassa sen ketjun. "Siivouksen" jälkeen trollit ovat vallanneet sen. Sen takia en anna linkkiä siihen tässä vaiheessa.

        Luvatonta on tulla toisen kotiin omin luvin. Sitten kun siellä ollaan, voidaan tehdä monenlaista rikollista. Luettelen ihan muutaman jutun.

        VARASTELU
        Sitä on minulle tehty paljon. Olen paikkakunnan palstalle kirjoittanut asiasta usein. -

        Nythän minulle on palauteltu. Kesän 2022 pahoinpitelyn jälkeen ilmaantui kaapin pohjalle iso muovikassi täynnä jalompia metalleja. (en ollut varma. selviänkö hengissä). Iso asiakirjasalkku varastettiin tyhjäksi. Siihenkin ilmaantui papereita takaisin toiselle puollelle. Toinen osa jäi tyhjäksi.

        Olen taas ollut huonossa kunnossa. (Ylirasitustila? myrkytys?pakkaset?) Äskettäin tarvitsin tavaraa salkun alta. Nostin sen hyllyltä pois. Oli painava. Toinen puoli salkusta oli tupaten täynnä papareita. En jaksanut ruveta tutkimaan. Nyt vähän myöhemmin eli eilen aioin tutkia, puolet papereista oli hävinnyt. Jäljellä oli kansio, joka sisälsi virallisia papereita äitini omaisuuksien myynnistä ja työtodistuksiani. -Mitähän oli haettu pois.?

        Lisäys: toinenKIN puoli salkusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: toinenKIN puoli salkusta.

        Kotikäynnit voi jakaa kolmeen osaan:

        - niihin, joita ei haluttu tulevan huomatuiksi
        - niihin, joissa minun haluttiin tajuavansen ihan varmasti
        - niihin, joiden haluttiin herättävä epäilyjä, epävarmuutta, että onko käyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotikäynnit voi jakaa kolmeen osaan:

        - niihin, joita ei haluttu tulevan huomatuiksi
        - niihin, joissa minun haluttiin tajuavansen ihan varmasti
        - niihin, joiden haluttiin herättävä epäilyjä, epävarmuutta, että onko käyty

        Minulta käytiin myös lainaamassa papereita. Tutkittiin muualla niiden tiedot ja sitten palautettiin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Taustatiedothan ei tuskaa lisää. Pahoilla.

      • Anonyymi

        edellistä viestiä ei ole riksunvainottu kirjoittanut.


    • Anonyymi

      SAAVATKO MUUT KATSELLA KOTIIN?

      Erilaiset oikeudet: Asun ekassa kerroksessa. Naapurin seinästä ulkoneva lasitettu parveke on miltei maantasalla. Talon ulko-ovelle kuljetaan ihan sen vierestä. Olivat panneet lasiin kiinni kissojen kiipeilypuun. Siinä nukkuivatkin. Ohi kulkiessa väkisinkin näki, joskus pysähdyinkin. -Sain tästä kovat syytteet ja aggressiot. Rouva huusi: TÄMÄ PARVEKE ON MINUN KOTINI. Olet katsellut kissoja. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku katselisi ikkunasta sinun kotiisi?

      Ohohoh. Jos minun kotiin ohikulkiessa vain katsottaisiin ikkunasta ikkunasta, ei haittaisi.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse katsella ikkunasta. Palautteesta ja tapahtuneista päätellen varma johtopäätös on jo vuosia ollut se, että KOTIINI ON ASENNETTU VIDEOKAMEROITA (tekniikka on kehittynyt vuosien aikana). Luoja ties, kuinka laajalti on ollut mahdollisuus vaikka kännykän näytöltä katsella tai isommasta ruudusta. - Olen kirjoitellut paikkakunnan palstallekin silloin tällöin.

        INTIMITEETTI/YKSITYISYYSSUOJAN MENETTÄMINEN on pikku juttu. STALKKAUSTEN TOTEUTTAMINEN on pahempi.

        Muita tavallisia digilaitteita voidaan käyttää vakoiluun minulla nk. muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse katsella ikkunasta. Palautteesta ja tapahtuneista päätellen varma johtopäätös on jo vuosia ollut se, että KOTIINI ON ASENNETTU VIDEOKAMEROITA (tekniikka on kehittynyt vuosien aikana). Luoja ties, kuinka laajalti on ollut mahdollisuus vaikka kännykän näytöltä katsella tai isommasta ruudusta. - Olen kirjoitellut paikkakunnan palstallekin silloin tällöin.

        INTIMITEETTI/YKSITYISYYSSUOJAN MENETTÄMINEN on pikku juttu. STALKKAUSTEN TOTEUTTAMINEN on pahempi.

        Muita tavallisia digilaitteita voidaan käyttää vakoiluun minulla nk. muillakin.

        Jos paljain silmin vilkuillaan kotiini, ei se mitään. Mutta kun JOKA H---VETIN IKKUNASTA ON TULLUT ELEKTRONISTA HÄIRINTÄÄ. Tutkalla pitää nähdä tarkkaan, kun tarkkaa työtä tekee. Eli yöllä sängyssäkin minut nähdään.

        Elektroninen häirintä on oma iso alueensa: SEURANTA,HÄIRINTÄ, KIDUTUS, MIELENHALLINTA. Kaikkea on tullut ikkunoiden läpikin. (Muitakin asennuksia on.)

        Otan vain yhden suojauksen esille. Makuuhuoneen ikkuna on peitetty hiiliteräspullapellein. Kaksi kerrosta teipattu. - Tämä näkyy ulos tielle, jalkakäyville ja vastapäisen rivarin ikkinoihin. -Mielenkiintoista: kukaan ei ole koskaan sanaakaan sanonut asiasta minulle.


    • Anonyymi

      Elektronisen puolen, digimaailman puolen saavutyuksiin kuulunee se, että KAIKKI, MITÄ MITÄ PUHUN, KUULUU TIES KUINKA MONELLE. En tiedä alueellisesti kuinka laajalle. Ja kun se puhe voi olla ihan hiljaa itsekseen höpisemistä, ihan huomaamattomasti ääneen ajattelua. Ei kai sentään pelkkää ajattelua???

      Ihmiset tietävät, että minä tiedän.

      Olen käyttänyt tätä hyväkseni ( tai luultavasti pahaksenikin.)


      Pahakseni sitä on käytetty niinkin, että on kotona on aiheutettu suhina/kihinä, huutokohtauksia, joissa olen haukkunut, syyttänyt, vissiin uhannutkin. VAIN KOTONA.

      ETTÄ MITEN TÄMÄ PUHEENI KUULUMINEN MUILLE IHMISILLE TEHDÄÄN. Miten esim. kukin ihminen kuulee puheeni.

      • Anonyymi

        Kun puhun itsekseni KOTONA, sehän nyt kuuluu varmaan useammankin apparaatin kautta. Minne menee, missä ehkä tallennetaan, missä menee jakeluun AUTOSSA on vastaanottimia ja lähettimiä. -Ei nyt jokaisella vastaani ihmisellä voi olla KÄNNYKKÄ AUKI.

        Kun höpöttelen linnuille paikassa, missä ihmisiä ei ole. -Kyllä ilmeisesti kannan mukanani vastaanotinta/lähetintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhun itsekseni KOTONA, sehän nyt kuuluu varmaan useammankin apparaatin kautta. Minne menee, missä ehkä tallennetaan, missä menee jakeluun AUTOSSA on vastaanottimia ja lähettimiä. -Ei nyt jokaisella vastaani ihmisellä voi olla KÄNNYKKÄ AUKI.

        Kun höpöttelen linnuille paikassa, missä ihmisiä ei ole. -Kyllä ilmeisesti kannan mukanani vastaanotinta/lähetintä.

        Nimenomaan KANNAN MUKANI KAMERAA, taskussa aina lenkeillä. Tulee vaikea olo, jos ei ole mukana. "Voi, että tuossa olisi hyvä kohde: tilanne/valaistus, eikäole kamera mukana". Kyllä kamera äänenkin kuulee, tallentaa, lähettääkin nk. vaikka videonkin mukana menisi.

        Jos vähän äännähdänkin, mieluummin pari sanaa ainakin, minut pystyy paikallistamaan. On monia kertoja tapahtunut.
        -Turvallisuussyistä en kerron tarkemmin.

        Jos jatkaisin, lisää löytyisi selityksiä ääneni/puheeni rekisteröintiin, mutta eteenpäin lähettämiseen eivät tekniset tietoni riitä.

        OLISKOHAN TÄMÄ YKSITYISYYDEN LOUKKAAMISTA. Ei varmaan löydy rikoslaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan KANNAN MUKANI KAMERAA, taskussa aina lenkeillä. Tulee vaikea olo, jos ei ole mukana. "Voi, että tuossa olisi hyvä kohde: tilanne/valaistus, eikäole kamera mukana". Kyllä kamera äänenkin kuulee, tallentaa, lähettääkin nk. vaikka videonkin mukana menisi.

        Jos vähän äännähdänkin, mieluummin pari sanaa ainakin, minut pystyy paikallistamaan. On monia kertoja tapahtunut.
        -Turvallisuussyistä en kerron tarkemmin.

        Jos jatkaisin, lisää löytyisi selityksiä ääneni/puheeni rekisteröintiin, mutta eteenpäin lähettämiseen eivät tekniset tietoni riitä.

        OLISKOHAN TÄMÄ YKSITYISYYDEN LOUKKAAMISTA. Ei varmaan löydy rikoslaista.

        Nykyään puhun paljon itsekseni. Pidän sitä aivotoiminnalle ja puheentuottamisen toimintojen ylläpitämiselle terveellisenä. - Kävin äsken pihalle viemässä lintulaudalle täydennystä. Selostin havaintojani ääneen tyyliin: onpas lunta, onkos täällä käyty syömässä, Jaha, rusinoitakin olisin voinut tuoda. Nuo syöty. Sitä lajia sitten lisää. Pähkinöitä on tarpeeksi. JNe. .Kuka tuollaistakin viitsii kuunnella. Tekoäly vissiin. Ei kai nyt kaikkea höpinää eteenpäin lähetetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään puhun paljon itsekseni. Pidän sitä aivotoiminnalle ja puheentuottamisen toimintojen ylläpitämiselle terveellisenä. - Kävin äsken pihalle viemässä lintulaudalle täydennystä. Selostin havaintojani ääneen tyyliin: onpas lunta, onkos täällä käyty syömässä, Jaha, rusinoitakin olisin voinut tuoda. Nuo syöty. Sitä lajia sitten lisää. Pähkinöitä on tarpeeksi. JNe. .Kuka tuollaistakin viitsii kuunnella. Tekoäly vissiin. Ei kai nyt kaikkea höpinää eteenpäin lähetetä.

        Jos tämä kiertotie. Jos ajatuksia ei voi lukea, pannaan minut ajattelemaan ääneen. - Toisaalta yleisseuranta. Kyllä kuulemisenkin perusteella tietää, mitä touhuan ja missä kunnossa olen. Ja sijaintihan puheen perusteella pystytään määrittämään.

        Tätä on jatkunut kauan. Vuosia ilman, että tajusin.

        Kymmenen vuotta sitten kävin neurologilla, kun en tiennyt e-häirinnästä. Lisäksi minulle oli ilmaantunut tietty muistihäiriö, kun puolapuilta pääalaspäin pudottamisen aivovammaa ei diagnostisoitu. (Oli tahallinen teko.) - Menin seuraavana päivänä erään uimalan saunaan. Sinne tuli 2 naista, jotka juttelivat tyyliin: ajatella, ihmisellä voi olla sellaistakin, jne. Jouduin kuulemaan osan siitä, mitä olin lääkärille puhunut. - Kauhuissani soitin siskolle ja kerroin saunatapahtuman ja tämä puhelin keskustelu levisi puhelimen kautta tai sitten sekin puheeni vain kuultiin. Eikä lääkärinvastaanotolla välttämättä vaitolovelvollisuutta rikottu, vaan oma puheeniu kuultiin silloinkin.


    • Anonyymi

      KOTINI YKSITYISYYS ON OLEMATON. Tai siis minun yksityisyyteni suojassa olo kotona.

      • Anonyymi

        RIIHIMÄKI ON NIIN TURVALLINEN PAIKKA ASUA.


    • Anonyymi

      POLIISI JA PELASTUSLAITOS

      Poliisi on tiennyt autoni sijainnin jo kauan. Teki sen minulle selväksi. Sitten demonstroi minulle, että tietää, missä olen kävellen liikkeellä. Tietää sijaintini. - Mitä muuta tietää.

      Ambulanssin väki tietää samat. Saavatko tiedot poliisin kautta vai suoraan omiin laitteisiinsa?

      OLEN TARKAN SEURANNAN KOHTEENA. Siihen käytetään kyllä ihmistyövoimaakin. En ole vaarallinen??
      AINOA SELITYS, minkä viime aioina olen keksinyt, on se, etten saa kuolla kupsahtaa paikkaan, josta ei- vainossa mukana olevat löytää minut ja ei-vainon kuuluvan avulla toimittavat paikkaan, josta päätyisin ei-vainossa mukana olevan oikeuspatologin tutkittavaksi. - Olen täynnä rikosten todisteita.

      • Anonyymi

        Tällainen vitsi on tapahtunut.

        Aamuhämärissä panin jo ulkovaatteita päälleni. Päätin odottaa, että tulee vähän valoisempaa. Aikani kuluksi join oluen. Ajattelin kai sitten ääneen. "Voinkohan mä lähteä, kun join ton." Lähdin. Risteyksessä oli maija vahdissa? Ajoin suoraa eteenpäin. Perääni tuli poliisiauto valot välkkyen ja sireenit soiden. Jatkoin matkaa läheisen Salen pihaan. Hälyttänyt poliisiauto tuli perääni ja etuovella. "Meidän täytyy puhalluttaa teidät." Minä_"No nythän kävi nolosti. Tuossa ennen lähtöä join viskin lämpimikseni. Nythän jäin kiinni-" Puhalsin. Poliisi meni johnkin telttaan. Tuli ulos: Tämähän näyttää nollaa. Ei teillä promilleja löytynyt." Minä:"Jaaha. On sitten petetty. Myyty vettä viskinä."


        Kotona kävin tapahtuneen läpi. Join alkoholittoman oluen. "Voinkohan mä lähteä, kun join ton." - olisi jatkunut "jos tulee pissahätä. On hankala mennä vessaan, kun on nää henskelihousut jalassa."

        Mistä poliisi sai epäilynsä? Kuuliko puheeni? Näkikö, että otin oluttölkin ja kaadoin lasiin?

        Kertokaa?


    • Anonyymi

      NYKYÄÄN KAIKKIEN IHMISTEN YKSITYISYYS ON HUKASSA. Yleensä sitä käytetään kaupallisiin tarkoituksiin. Mutta myös vallankäyttöön, hallintaan.

      Entäs TEKOÄLY. Esim. vainoamisen apuvälineenä.

      • Anonyymi

        Omat aivotkaan eivät ole yksityisomaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe