Vaimon lainaamisen aloitus parisuhteessa

Anonyymi-ap

Kysymys pariskunnille ja lähinnä miehille. Kuinka suorasukaisesti vieraat miehet ovat kysyneet teiltä vaimoanne lainaan? Miten ootte siihen suhtautuneet ja onko se johtanut vaimon lainaamiseen sanan merkityksessään? Jääikö se yhteen kertaan vai jatkuiko se pitempään.

28

2747

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on varmasti hyvin harvinaista ja tapahtuu jossain parinvaihtoklubeilla tai vastaavissa tilaisuuksissa. Katsos kun kyselyn kohteena ei ole mies, vaan vaimo.

    • Anonyymi

      Onhan tuota naapurin vaimoa tullut silloin tällöin lainattua. En tiedä, tietääkö naapurin ukko vaimonsa touhuista, eikä kyllä kiinnostakaan.

    • Anonyymi

      Ei niitä lupia kuulu kysellä. Vaimo antaa jos antaa vieraalle. Noin puolet antaa. Hyvä että kelpaa muillekin.

      • Anonyymi

        No ole itteppähän tuonkin parhaiten ittestäs tiedät.


    • Anonyymi

      Se oli joskus ennen muinoin kun tanssilavoila mieheltä kysyttiin saako sen vaimoa hakea tanssiin. Saattoi se johtaa naintiin muta sitä ei kerrottu sille miehelle.
      Aika vääristynyt kuva todellisuudesta jos todella luulee että miehiltä kysytään vaimoa lainaksi. Se ei tapahdu juuri kuin unelmissa ja parinvaihtobileissä. Niissä parinvaihtotapahtumissakin vaimo yleensä menee jos haluaa eikä vieras mieheltä lupaa kysele.
      Kyllä niitä vaimoja "lainaillaan" muttei siinä pahemmin sen mieheltä lupaa kysytä.

    • Anonyymi

      Kaveri kotipuolesta ilmoitti tulevansa helmikuun alussa etelään töitä katsomaan ja asuntoa hakemaan.
      Vaimon kanssa ollaan puhuttu kimppaseksistä ja parinvaihdosta.
      Kaveri kysyi puolileikillään onko täällä miten halukkaita naisia tarjolla?
      Kerroin että voidaan panna vaimoani jos onnistutaan houkuttelemaan hänet mukaan.
      Toivon saavani vaimoni innostumaan kahdesta miehestä.
      Minulla on pari viikkoa aikaa suostutella vaimoni antamaan myös kaverille.

    • Anonyymi

      Kaveri on kysynyt kyllä suoraan sen jälkeen kun olemme ottaneet hänet vakkariksi panemaan vaimoa.
      Kaverilla on lupa käydä panemassa vaimon kanssa vaikka en olisi kotona.
      Kaveri ei välttämättä kysy kun tulee vaan riisuu vaimon pikkarit ja nuolee pillun ennen kuin panee häntä.

      • Anonyymi

        Vakkari ei meilläkään kysy kuin vaimolta että olisiko haluja tavata, ja sitten vaimo vain saattaa huikata minulle heipat ja lähtee vain, tai työpäivä venyy sen verran että saatan ihmetellä että missä hän on. Minulle harvemmin kerrotaan mitään ja vielä harvemmin kysytään lupia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkari ei meilläkään kysy kuin vaimolta että olisiko haluja tavata, ja sitten vaimo vain saattaa huikata minulle heipat ja lähtee vain, tai työpäivä venyy sen verran että saatan ihmetellä että missä hän on. Minulle harvemmin kerrotaan mitään ja vielä harvemmin kysytään lupia.

        Sama meillä vaimo lähtee kaupalle saattaa tulla kuudentunnin päästä, koskaan tee numeroo missä olit. Tiedämme molemmat vakkari halunnut juuri naida vaimoa laittanut viestin, lähtee silloin nopeesti kotoo. Vakkarin jos haluu pitää tyytyväisenä silloin kieltäytyä oiken voi, vaimokin tykkää kaverista ja nauttii hänen kanssaan. M 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meillä vaimo lähtee kaupalle saattaa tulla kuudentunnin päästä, koskaan tee numeroo missä olit. Tiedämme molemmat vakkari halunnut juuri naida vaimoa laittanut viestin, lähtee silloin nopeesti kotoo. Vakkarin jos haluu pitää tyytyväisenä silloin kieltäytyä oiken voi, vaimokin tykkää kaverista ja nauttii hänen kanssaan. M 43v

        Ei ole vaimon nautinto itseltäni pois, jos haluaa niin ehdottomasti saa kokeilla vieraitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaimon nautinto itseltäni pois, jos haluaa niin ehdottomasti saa kokeilla vieraitakin.

        Päin vastoin kyseessä hyvää seksiä luvan kanssa, miestä vaki elämään etsi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaimon nautinto itseltäni pois, jos haluaa niin ehdottomasti saa kokeilla vieraitakin.

        Olen ihan samaa mieltä teidän kummankin kanssa. Ei se ole omasta nautinnosta pois jos vaimon kauppareissut venyy useamman tunnin mittaiseksi, tai jos vaimo suunnittelee jotain muuta kuin mitä on suunniteltu. Muutaman kerran jos on vaimon kanssa jotain sovittu illaksi ja vaimo on päättänyt lähteä kuitenkin vakkarin matkaan, voi se tietysti ulkopuolisen mielestä vaikuttaa siltä että minun ilta meni pilalle tai että vaimo jopa petti. Mutta sen illan saa kuitenkin tappi pystyssä miettiä että kuinka paljon kaksikko nauttii ja se vain lisää myöhemmin kiihkoa jos vaimo kertoo siitä jotain. Nautin siitä tietystä yllätyksellisyydestä elämässä kun nuo on kuitenkin hyviä yllätyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä teidän kummankin kanssa. Ei se ole omasta nautinnosta pois jos vaimon kauppareissut venyy useamman tunnin mittaiseksi, tai jos vaimo suunnittelee jotain muuta kuin mitä on suunniteltu. Muutaman kerran jos on vaimon kanssa jotain sovittu illaksi ja vaimo on päättänyt lähteä kuitenkin vakkarin matkaan, voi se tietysti ulkopuolisen mielestä vaikuttaa siltä että minun ilta meni pilalle tai että vaimo jopa petti. Mutta sen illan saa kuitenkin tappi pystyssä miettiä että kuinka paljon kaksikko nauttii ja se vain lisää myöhemmin kiihkoa jos vaimo kertoo siitä jotain. Nautin siitä tietystä yllätyksellisyydestä elämässä kun nuo on kuitenkin hyviä yllätyksiä.

        Tää on yksi tapa nauttia parisuhteesta ainaskin meillä, vaatii toisen tuntemisen ja arvostuksen ilman musta sukkaisuutta. Itsellä ajatus vaimo hoidossa vakkarilla josta paalaa kotia onnellisena ilman tressiä. Jutellut tänkin vakkarin kanssa mistä tykkää eniten vaimosta, tärkein saa aidosti nauttia rakastelusta illman turhia kikkailuja. Toinen saa naida juuri varattua antaa lisä potkua, fantasioissa yrittää iskeä vaimoni itselleen. Vaikkakin tiedostaa tosi pieni mahdollisuus, toisaalta myös onnistunut seksissä kun vaimo palaa nussittavaksi aina uudelleen. M 43v


      • Anonyymi

        Kyllä tykkää itselläni aika ohut normi mittanen, tällä kaverilla joku 18cm kuulemma tosi paksu.
        Heti ekan kerran jälkeen vaimo sanoi tuntunut tosi hyvältä, kyllä kyrpä merkkaa tälläisessä suhteessa paljon naiselle. M 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tykkää itselläni aika ohut normi mittanen, tällä kaverilla joku 18cm kuulemma tosi paksu.
        Heti ekan kerran jälkeen vaimo sanoi tuntunut tosi hyvältä, kyllä kyrpä merkkaa tälläisessä suhteessa paljon naiselle. M 43v

        "Toinen saa naida juuri varattua antaa lisä potkua, fantasioissa yrittää iskeä vaimoni itselleen. Vaikkakin tiedostaa tosi pieni mahdollisuus, toisaalta myös onnistunut seksissä kun vaimo palaa nussittavaksi aina uudelleen. M 43v"

        Aivan samaa mieltä. Vaimoni sanoi suoraan että (vakkariin) ihastustaan, mutta kyrpään rakastutaan. Se kiihottaa kun saa aina muistutusta siitä että vaimolla on muitakin miehiä joiden läsnäolon huomaa siitä ettei suunnitelmat aina vaimon kanssa olekaan 100% varmoja. Kyllä siinä tietty kilpailu on olemassa, vaikkakin "reilulla pelillä" kun vaimo pitää molemmista. Minun ja vaimon fantasioissa juuri tuo tunnepuoli ja vakkarin valloitusyritykset ovat useimmiten pinnalla vaikka ovatkin kuitenkin pelkkää seksiä (onhan sillä vakkarillakin omat mielipiteensä ja hän ei halua vakiintua). On järkyttävän kiihottavaa kuulla kun vakkarin ja vaimon välillä ei ole pelkkää panemista, vaan vaimon mukaan suuria tunteita ja rakkautta. Vaimo kiusottelee tuolla ja pitää siitä kun minä kiemurtelen kun yritän valloittaa häntä takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toinen saa naida juuri varattua antaa lisä potkua, fantasioissa yrittää iskeä vaimoni itselleen. Vaikkakin tiedostaa tosi pieni mahdollisuus, toisaalta myös onnistunut seksissä kun vaimo palaa nussittavaksi aina uudelleen. M 43v"

        Aivan samaa mieltä. Vaimoni sanoi suoraan että (vakkariin) ihastustaan, mutta kyrpään rakastutaan. Se kiihottaa kun saa aina muistutusta siitä että vaimolla on muitakin miehiä joiden läsnäolon huomaa siitä ettei suunnitelmat aina vaimon kanssa olekaan 100% varmoja. Kyllä siinä tietty kilpailu on olemassa, vaikkakin "reilulla pelillä" kun vaimo pitää molemmista. Minun ja vaimon fantasioissa juuri tuo tunnepuoli ja vakkarin valloitusyritykset ovat useimmiten pinnalla vaikka ovatkin kuitenkin pelkkää seksiä (onhan sillä vakkarillakin omat mielipiteensä ja hän ei halua vakiintua). On järkyttävän kiihottavaa kuulla kun vakkarin ja vaimon välillä ei ole pelkkää panemista, vaan vaimon mukaan suuria tunteita ja rakkautta. Vaimo kiusottelee tuolla ja pitää siitä kun minä kiemurtelen kun yritän valloittaa häntä takaisin.

        Ilman muuta täytyy tunteitakin tulla jos viieraasta tulee vaimolle vakkari.. Vieras juttelee puhelimessa vaimoni kanssa, kuulen usein vaimon sanovan olet kultainen, suukko sulle ja rakastan sua. Voihan ihminen rakastaa useampiakin, kyllähän jos liittomme riitaisa ja päätyis eroon, tää kaveri olisi vaimon uusi mies, aivan luonnolista tuntisivat toisenssa läpi kotaisin. M 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta täytyy tunteitakin tulla jos viieraasta tulee vaimolle vakkari.. Vieras juttelee puhelimessa vaimoni kanssa, kuulen usein vaimon sanovan olet kultainen, suukko sulle ja rakastan sua. Voihan ihminen rakastaa useampiakin, kyllähän jos liittomme riitaisa ja päätyis eroon, tää kaveri olisi vaimon uusi mies, aivan luonnolista tuntisivat toisenssa läpi kotaisin. M 43v

        Se on juuri noin. Paneminen on panemista, mutta vakkariksi ei ole päässyt ellei ole tunteita. Vaimo ihastui vakkariin heti ensitapaamisesta ja vaimo halusi että hän saisi rakastella tuon kaverini kanssa. Tottakai siinä on pientä pelkoa ilmassa kun vaimo ilmoittaa että hän on ihastunut vakkariin heti kun hänet näki ja haluaa rakastella, mutta rakastuminen on syvempi ja monimutkaisempi tunne kuin pelkkää "himoa" tai kauneuden ihailua. Vaikka nyt on jo monta vuotta takana, ei tuota oikein osaa vieläkään selittää tyhjentävästi, ja kyllä se totta on että ihminen voi rakastaa useampaakin. Onhan vanhemman rakkaus lapsiin, tai rakkaus sisaruksiin toisenlaista rakkautta kuin rakkaus puolisoa kohtaan, tai rakkaus vakkaria kohtaan. Minäkin olen varma siitä että jos meidän liitto jostain syystä päättyisi, vaimolla olisi vakkari rinnalla. Ja hyvähän se on että on sellaista turvaa että on rakkaita ihmisiä ympärillä, vaikka tietysti heidän keksinäinen suhteensa sitten eron tai jonkun muun syyn jälkeen ei olekaan ns. minun ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta täytyy tunteitakin tulla jos viieraasta tulee vaimolle vakkari.. Vieras juttelee puhelimessa vaimoni kanssa, kuulen usein vaimon sanovan olet kultainen, suukko sulle ja rakastan sua. Voihan ihminen rakastaa useampiakin, kyllähän jos liittomme riitaisa ja päätyis eroon, tää kaveri olisi vaimon uusi mies, aivan luonnolista tuntisivat toisenssa läpi kotaisin. M 43v

        Nuo vaimon rakkaudentunnustukset toiselle saavat omat sukat pyörimään jaloissa! Vaimo osaa seksin aikana upeasti kiihottaa ja kiduttaa kuinka on rakastunut toiseen. Parasta siinä on se että vaimo on ihastunut vakkarikaveriin ja myös kaveri on ihastunut vaimooni. vaikka he eivät ole sillä tavalla rakastuneita että haluaisivat myös kiinteämmän suhteen, se heidän keskinäinen tunne on tarpeeksi voimakas että heillä on kahdestaan hyvä olla.


    • Anonyymi

      Monesti kai naisen mies ehdottaa vieraalle ja tarjoaa vaimoaan.

      • Anonyymi

        Meillä ainakin menee niin.
        Vaimo sanoo oman mielipiteensä ja minä ehdotan miehelle.
        Poikkeuksena on meidän vakkari kumppani joka on ollut jo 9 vuotta vaimon kanssa seksisuhteessa, hän voi välillä sanoa häntä panettavan ja vie vaimon makkariin ja panee häntä, menen joko mukaan tai en aina.
        Meillä on annettu vakkarille lupa panna vaimoani mikäli vaimo suostuu, eikä vaimo ole kieltäytynyt kertaakaan seksistä on sen verran kiimainen nainen.


    • Anonyymi

      Vaimon vakimies kysyi syksyllä vaimoani firman saunailtaan mukaan.
      Kertoi kyllä siellä olevan useita miehiä jotka haluaisi varmaan panna vaimoani.
      Kysyin vaimoltani haluaisiko mennä mukaan saunailtaan.
      Vaimoni mielestä olisi jännää mennä, niinpä sovimme että menee ja päättää kenelle haluaa antaa siellä miesvaltainen ala kuitenkin.
      Vaimo oli pidetty siellä sen verran että sai kutsun vielä uudelleen ns pikkujouluihin.
      Ensimmäisellä reissulla Vaimo oli hukannut rintsikat ja pikkarit toiselle reissulle ei laittanut rintsikoita mutta pikkatit oli hävinneet.
      Useita miehiä oli ollut riisumassa häntä Vaimo oli kuulemma nauttinut tilanteesta.

    • Anonyymi

      Meidän eka kokemus tapahtui ystävä pariskunnan kesämökillä. Vietimme heidän mökillä lämmintä kesää reilu viikon. Olimme nelistään, saunoimme ja uimme,yhdessä ja alasti tietenkin. Ystävä pariskunnan rouvan piti lähteä käymään kotona, lähti aamulla ja tuli illalla. Olimme kolmestaan ja nautimme lämmöstä ja uimisesta. Laitoimme myös saunan päälle ja uimme ja saunoimme koko päivän, välillä maattiin laiturilla. Vaimo ja tuttava mies saunoivat välillä kahdestaan kun itse olin laiturilla. Saunassa oli kuulemma ollut ensimmäistä kertaa pientä koskettelua puolin ja toisin. Vaimo tuli laiturille ja huomasin pillun olevan kivasti turpea ja kun kokeilin niin oli tosi märkä. Kysyin että kiihottaako?
      Myönsi että kiihottaa. Siinä minä sormetin häntä avoimesti ja oma kalunikin oli aikas pysytyssä. Tuttavamme tuli laiturille ja vaimo käski minun jatkaa vaikka hän tulikin siihen. Tuttavalla alkoi alkoi katselusta myös seistä ja hän runkkasi hetken päästä itseään. Vaimoni oli jalat ihan auki tarjoten hänelle kunnon näkymät. Olin itse tosi kiiihottunut ja siirryin naimaan vaimoani. Kaveri tuli ihan viereen katselee kaluaan runkattu ja vaimoni otti kädellä kiinni kalusta ja runkkasi sitä. Kysyin kaverilt haluuko hän tulla välillä naimaan johon vaimo heti että tule tule. Vedin oman kaluni ulos ja kaverimme tuli ja työntyi vaimon pilluun.

      • Anonyymi

        Meillä kävi vahinko kun olimme järvellä soutelemassa vaimolla kevyt kesämekko.
        Käytiin uimassa ja vaimoni kävi ottamassa märät bikinit pois ja oli kesämekossa.
        Alussa kaveri oli perässä ja minä keulassa.
        Kävimme saaressa katselemassa ja vähän jaloittelemassa.
        Kun jatkoimme matkaa niin istuin itse taakse ja kaveri eteen ja vaimoni halusi soutaa.
        Ihmettelin kun kaverimme oli jotenkin oudon oloinen ja mainitsi että takana on parempi istua.
        Kun lähdimme liikkeelle näin ja tajusin mitä kaverin ilkikurinen olemus tarkoitti oli suora näköyhteys vaimoni paljaaseen posliiniin pilluun.
        Vaalea kesämekko päästi valon läpi ja vaimoni souti haarat levällään niin oli tosi hyvä näkymä.
        Näkyi selvästi kun pillu aukesi ja supistui samaan tahtiin kuin soutu eteni.
        Illalla kun lämmitin saunan niin pyysin vaimoani meidän miesten kanssa yhtä aikaa ettei tarvitse yksin saunoa.
        Vaimoni kieltäytyi tulemasta miesten katseltavaksi.
        Kerroin meidän jo veneessä nähneen kaikki.
        Mikäli ei olisi ollut niin kirkas auringon paiste niin näkymä ei olisi ollut niin selvä.
        Mentiin kaverin kanssa saunaan niin tulihan vaimoni myös.
        Vaimoni sanoi että olette tänään jo kaiken nähneet.
        Samana iltana oltiin kolmistaan sängyssäkin ensi kertaa mutta ei viimeistä kertaa.
        Kaverista on tullut vaimon vakkari seksikumppani ja käy ainakin kerran viikossa yökylässä meillä.


    • Anonyymi

      Usein olen lukenut vaimojen vaikeudesta saada antamaan kimppaseksissä kahdelle miehelle.
      Meillä kävi vaivattomasti kun kysyin vaimoni halukkuutta olla kahden miehen kanssa niin sain vastauksen "jos todella haluat minun olevan kahden miehen kanssa niin suostun".
      Vaimo itse ehdottaa haluttavista miehistä joita hänen tekee mieli.
      Yksi pitkäaikainen ystävämme on erityisen innostunut panemaan vaimoani ja vaimo selvästi nauttii kun tämä panee häntä, mies nuolee vaimon vaimon pillua ja paneeparikin tuntia ennen kuin antaa vaimon levätä.

    • Anonyymi

      Kerran on lupaa pyydetty,ja vaimolla ollut useampia vieraita.
      Nuori kaveri oli laivalla lähennellyt vaimoa,ja vaimo soitti ja kysyi.
      Kaveri oli taas mennyt vaimoni lähelle ja varovasti kysynyt että olisko.
      Vaimo oli kertonut että omalta mieheltä lupa.
      Ei ollut uskonut,soittivat hytistä. Vaatteet olivat jo siinä vaiheessa pois.
      Kun vastasin vaimo kertoi että oli jo esi leikkejä leikitty , nuori mies vaan ei usko että olet antanut luvan.
      Pyysin antamaan luurin pojalle.
      Kovin oli arka kun kysyi että saako naida vaimoa.
      Sanoin että jos lupaa pitää vaimoa hyvänä,ja merkitä pillun laitaan fritsulla aina kun vaimo saa siemenet pilluun.
      Pikkuisen aristellen vaimo sitten kotiin tullessa joutui näyttämään. Viisi fritsua oli pillun laidassa.
      Ei ollut kuulemma kaikkia lasteja merkinnyt.

    • Anonyymi

      Kyllä näistä asioista kyllä puhutaankin.Vai omasta puolestani voi se tuua esille.että meillä on kyllä vaimo erittäiki rohkee näyttä niitä muotojaa mitä hänellä on,siis on tosi rintava nyttävä tissivako, kuin kinkky takapylly tanakoine reisinee mitä myös näkyy.
      On xl typykkä.
      Tämän miehet rekisteröi hyvinkin, sillä meidä kohdalla ainakin oli aika usein , tämä asia esillä lainavaimo , kuin tämä vuokra vaimosysteemiki.
      Kyllä tämä on meidä kohdalla ollut hyvinki toimiva juttu, tämän olemme yhdessä vaimon kanssa sopineet.
      Tämä on meillä ollut ihan niinkin toimiva,että tiettyjä
      liikemiehiä ovat saanuu tulla meille kotia elää olla vaimon kanssa,niin kuin haluuvat,
      Ja on hyvinkin usein että , ovat erittäi aktiivisia sexi suhtee voi totee että tosi on ollut kyseessä , se on yhtä rajua rakastelua panemista naintia mitä haluuvat,on jopa ollut rajuja rakkaus juttuja kui ovata rakastuneet vaimoo, ovat vaatineet avioerojaki.Koska oma vaimoni on myös rakastunut näihi miehii olen kuullut tämän yöllä kuin vaimoo itkee vannomalla vannoo että rakastaa vain näittä miehiä, minkä alla on nussittavana, on itkenyt valittanut sitä kuin rakastaa miehe isoo kyrpää, kuinka ja miltä se kyrpä tuntuu kun mies hakkaa takoo vaimoo tämä on totuus, olen joutunut häpeemää omaa 19cm tunnen sen mitättömäksi mitä olen näillä miehillä nähnyt mikä puoli reidesä roikkuu.Tämä on vaan se totuus,mitkä miehistä vaatinut vaimolle avieroo kun ovat rakastunet, ne pitkiä yöt mitä mies pystyy nussimalla nussimaa takomaa, sängy rytisee ja vaimo itkee valittaa huutaaKyllä miehet sen ovat kysyneet,ja nämä miehet jotka ovat vaimoo saanu lainattua,ovat
      levittäny tietoo,näin on tullut puhelin soittoja.
      Ja kyllä mitä oltu Tallinassa hoteleissa miehet ovat tullu kysyy mitää kursailematta,ja vastaukse saanu myöntyvän.
      Kuten meille on tullut tämmösiä lainaus sessioita
      On 2siki miestä halunnut meille kotia, ovat halunnet 1vrk vaimon,tämän vuoksi että näistä toinen tämä johtaja
      mies määräsi maksoi,mitä haluaa nähdä vaimostani tämä ammati miehen käsittelyssä ,mikä on irstas naiste kurittaja käsittelijä, tämä mies oli se ammatti sonni,mikä kuritti vaimoo nussi vaimoo ja tämä maksja raha mies nautti , kyrpä pystyssä nautti ja katsoi miten vaimoo rääkätää kuritetaa, tällä maksajalla on oikeesti pirun paksu iso kyrpä,mitä sitten vaimo hyväili nuoli imi , laittoi ohjasi mihen kyrvän vittuunsa syvälle sisää.
      Tämä vaatii paljon mutta antaa paljon kun olet limasen nussitun huoran aviomies, mutta eihän tätä kadulla kävellessä kukaan tiedä mikä vittu vaimon haaroje välissä, että on täysi huoran perse vittu kyseessä..
      Tästä on hyvä vielä jatkaakki.

    • Anonyymi

      KAVERI KYSY. Otettiin saunomisen jälkeen pari kupposta, ja keskustelu kääntyi seksiasioihin. Ja niin kaveri kysäisi että, miten on, kun tuo sinun vaimo on tosi viehättävä. Niin jos sattuu että tulee kysyttyä siltä että mites olis, niin tuleeko meille tappelu? Johon vastasin , että ei tule. Päinvastoin! olisin innolla mukana. Ja niin olin myös monesti jälkeenkin . Ja vieläkin joskus.

    • Anonyymi

      Ei siinä ensimmäisellä kerralla mitään lupia kyselty. Ainoastaan vaimo kysyi saako hän naida niiden kahden miehen kans.
      Enkä yhtään ihmetellyt miksi vaimo halusi.
      Toinen niistä miehistä oli minunkin silmissä komea. Ja sen penis,kyllä herättipikkaisen kateutta ja mustasukkaisuutta.
      Kun mentiin jatkoille ,kaikki tiesivät miksi miehet kutsuttiin.
      Kavereista tuli vaimon valkareita,ja aluksi nainnit olivat rajuja ja vaimolla pillu arkana jokaisen nainti kerran jälkeen.
      Se komea yritti naida vaimoa paksuksi,ei vaan onnistunut vaikka vaimo oli kiimassa siihen mieheen.

    Ketjusta on poistettu 170 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe