Pieleenhän se meni, että kolina vaan kävi tai pärähdys siis. Pieretti niin maan perkeleesti, joten ajattelin sen tehdä salaisesti ja peittää sen toisella äänellä.
Päätin, että lyön toimistoni oven kiinni samaan aikaan kun pieraisen. Suunnitelmani kuulosti täydelliseltä, mutta se ei ollut sitä. Menin ovelle ja yritin ajoittaa nämä samaan aikaan, eihän siitä mitään tullut. Pieru kajahti täydellä voimalla ja sitten ovi pamahti perään. Voi vittu, että hävetti. Olin aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Yritin pieraista työpaikallani salaisesti.
9
237
Vastaukset
- Anonyymi
kodin sohva ei ole normaalisti työpaikka vaikka äitisi sinua pomottaakin
- Anonyymi
Pierun haitta aste riippuu työn laadusta. Esim jos metsuri pieraisee työn ohessa sahan huutaessa, niin haitanneeko tuo ketään. Toisaalta parturin hanurista kuuluva pienikin tuhahdus luo outoa tunnelmaa asiakas/parturi suhteeseen.
- Anonyymi
Kaikkein paras paikka pieraista on kirjasto kun on oikein hiljaista niin silloin voi jysäyttää.👩🦱
- Anonyymi
Niin, ja pahimmat jarrujäljet voi sitten pyyhkiä Sartren Inholla 🙆♀️
- Anonyymi
oon pannu kirjaston satutalossa paljaalla luin vauhdin maailmaa ja erä.lehteä juomana oli reinbouta
- Anonyymi
Pie retti, huu datti, pas katti, pa netti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pie retti, huu datti, pas katti, pa netti!
ja äitisi auttoi sinua noissa kaikissa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379