Yli 60 v kokematon

Anonyymi-ap

Olen yli 60 v mies. Tekisi mieli kokeilla miltä tuntuisi saada kullia persereikään. Vain sormella olen vähän kokeillut.
Mutta onko ikä este. Kyse kun vanhasta ihmisestä ja vanhasta lihasta, niin aukeaako paikat vai repeääkö jotakin jos antaa jonkun panna kullinsa sinne? Vai pitäisikö ensin kokeilla leluilla.
Yrittäkää edes vastata asiallisesti. Kiitos.

38

1951

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menee kulli sinne kun ensin sormella harjoittelee ja liukastaa hyvin. Mulla liki 65v naisystävä ja harjoittelun jälkeen sain ison 19/5.5cm kaluni menemään hänen tiukkaan panemattomaan pylly reikään. Nyt sujuu jo paremmin kun rouvan peppureikä venynyt. 53m

      • Anonyymi

        Ihkuu! Ootko saanut kokeilla miehen anaalia?
        Tuollainen kookkaan puoleinen hirmu paksu olisi nautinnollinen kerrassaan!
        😝😘😍


      • Anonyymi

        Väitän että naisen anaalin on löysempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihkuu! Ootko saanut kokeilla miehen anaalia?
        Tuollainen kookkaan puoleinen hirmu paksu olisi nautinnollinen kerrassaan!
        😝😘😍

        Kaveri on antanut panna. Halus saada isoa kun sen kaverilla aika ohut ja lyhyt. Tää 65v naisystäväni ainut jota paljaalla pannut pyllyyn. On kiihottavan näköistä kun sperma valuu avoimesta reiästä. 53m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri on antanut panna. Halus saada isoa kun sen kaverilla aika ohut ja lyhyt. Tää 65v naisystäväni ainut jota paljaalla pannut pyllyyn. On kiihottavan näköistä kun sperma valuu avoimesta reiästä. 53m

        Ohoo oot aika pervo tyyliin kaikki käy... mutta homoksi et missään tapauksessa tunnustaudu?!

        Luulen maailma muuttuu juuri tuohon suuntaan, sukupuolella ei monille ole merkitystä seksikumppanissa?
        Mutta homot ovat silloinkin vain ja ainoastaan homoja!
        Valitan ja unelmoin 19/5,5 kalusta!
        Sehän on PAKSU kuin kaljatölkki.... hirveetä ...apuva!
        😝🤪 😜🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoo oot aika pervo tyyliin kaikki käy... mutta homoksi et missään tapauksessa tunnustaudu?!

        Luulen maailma muuttuu juuri tuohon suuntaan, sukupuolella ei monille ole merkitystä seksikumppanissa?
        Mutta homot ovat silloinkin vain ja ainoastaan homoja!
        Valitan ja unelmoin 19/5,5 kalusta!
        Sehän on PAKSU kuin kaljatölkki.... hirveetä ...apuva!
        😝🤪 😜🤭

        Mitä tahtoisit tehdä mun kalulle. Nyt ihan kovana kädessä. 53m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihkuu! Ootko saanut kokeilla miehen anaalia?
        Tuollainen kookkaan puoleinen hirmu paksu olisi nautinnollinen kerrassaan!
        😝😘😍

        tollasen kun löytäis antaisin heti


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­­­y­­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Haluaisin pientä ja ohutta. Mutta kova pitää olla.

    • Anonyymi

      Mistä päin aloittaja? Nuori voisi tarjota omaansa.

      • Anonyymi

        Hehehee tuonkin voi tietäää vain puppeli poju itse.


      • Anonyymi

        Aloittaja on Pirkanmaalla


    • Anonyymi

      Kokeile anustapilla ensin ja pane paljon liukuvoidetta ja harjoittele usein niin persereikä tottuu.
      Olen tehnyt tuolla tavoin ja nyt miehet nussii minua perseeseeni säännöllisesti.
      Tuntuu hienolta kun mies tyhjentää sperman sisääni ja olen panopuu.
      72-v pano-reikä-raimo

      • Anonyymi

        Minkä kokoista tappia suosittelet aluksI ja kuinka isoa lopuksi jotta olisi riittävän tottunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoista tappia suosittelet aluksI ja kuinka isoa lopuksi jotta olisi riittävän tottunut?

        ei siinä suosituksia tarvi peppu huutaa aina vaan suurempaa lisää liukkaria mutta pieni kipu lisää orkun voimaa


    • Anonyymi

      Aloita pienellä ja vähitellen suurempaan. Huomaat kyllä mikä tuntuu sopivalta.
      Harjoittelin usein niin persereikäni tottui venytykseen ja minulla oli anustappi perseessä joka päivä.
      Sitten otin imu-kuppi-dildon ja liikutin kyrpää edestakaisin panoreikässäni.
      Harjoittelun jälkeen minulle tuli tarve, että mies nussii minua perseeseeni.
      Nyt olen miesten nussittavana ja siemennettävänä säännöllisesti.
      72-v pano-reikä-raimo

      • Anonyymi

        Pitäisi varmaan hankkia joku setti.


      • Anonyymi

        Onko sinulla vaki miehet panemassa vai annatko kenelle vaan jos haluaa? Vissiin paljaalla saa panna. Etkö pelkää saavasi mitään tautia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla vaki miehet panemassa vai annatko kenelle vaan jos haluaa? Vissiin paljaalla saa panna. Etkö pelkää saavasi mitään tautia?

        Vaki-miehet on panemassa minua ja lisäksi annan kenelle vaan jos haluaa.
        Miehet panee minua paljaalla, koska se tuntuu heistä paremmalta.
        Lutkana tehtäväni on palvella miehiä ja tyydyttää miesten tarpeet.
        Tuntuu hienolta kun miehet nussii ja siementää minut.
        72-v pano-reikä-raimo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaki-miehet on panemassa minua ja lisäksi annan kenelle vaan jos haluaa.
        Miehet panee minua paljaalla, koska se tuntuu heistä paremmalta.
        Lutkana tehtäväni on palvella miehiä ja tyydyttää miesten tarpeet.
        Tuntuu hienolta kun miehet nussii ja siementää minut.
        72-v pano-reikä-raimo

        Lainaa mullekin joku miehistäsi.Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaki-miehet on panemassa minua ja lisäksi annan kenelle vaan jos haluaa.
        Miehet panee minua paljaalla, koska se tuntuu heistä paremmalta.
        Lutkana tehtäväni on palvella miehiä ja tyydyttää miesten tarpeet.
        Tuntuu hienolta kun miehet nussii ja siementää minut.
        72-v pano-reikä-raimo

        minulla kans muutama kaveri valitti kalja illassa ettei saa persettä kysyin että mieheltäkö vastasivat kyllä sekin kelpaa heti tyhjentämään ja rasvaamaan kontilleen takka-huoneeseen sain 3kovaa kullia samana iltana useesti minä ja kaverit tyytyväisiä sauna-illat tiheämmin nykyään ihanaa kun saa ja antaa


    • Anonyymi

      En pelkää tauteja olen kokemston ja ihailijani Pentti ja Antti käyttää ainakin lsmpaan suolta mun kaa!

      Kiva OOT LÄHELLÄ HEINOLAA TUUTKO LUISTELEMAAN JA LEIKKIMÄÄN PUKUKOPPIIN ISÄÄ JA POIKAA!?

      T:171 CM/68 KG/EPÄAITO BITRANS-HETERO ReANE 47 VUOTIAS HAINOLA

      HIEDOITUS !

      PENTTI HIRVOSEN JOKA SUURIN JA KIIHKEIN IHAILIJA SEURAAJANI EI KANNATA USKOA ETTÄ PETTÄISIN PENTTIÄ MUIDEN POIKIEN YM. KANSSA JA MITÄ MUUTA MUSTASUKKAISENA SE TÄÄLLÄ MINUSTA PIIPITTÄÄ SILLÄ KYSEINEN HENKILÖ ON OIKEASTI NIIN RAKASTUNUT ETTEI TEINITYTÖTKÄÄN PAREMPAAN PYSTY JA VOI SITÄ TAJUTA JA NIIN ON MONI MUUKIN JS RAKASTAA JA SEURAA MUA PALSTALLA SILLÄ OLEN SEKSIPALSTAN IHAILLUIN HOMOSETÄ !
      KIITOS ETTÄ SEURAATTE MUA JA PENTIN ROMANSSIA KAIKKI PÄIVÄNNE!

    • Löytyisikö Rovaniemeltä isolla varustettua toppia tyydytettäväksi. Olethan hellä mutta päättäväinen. T. Kokematon

    • Anonyymi

      yli 60v myös sauvoilla leikkinyt vuosia just katoin videon missä mies sai 27cm pohjaan olin vähän kateellinen miehelle miltä mahtais tuntua kun tommosen sais peppuunsa

      • Anonyymi

        Ei kai suoli ole pohjallinen.


    • Anonyymi

      Ei koolla ole väliä kun terve. Peppuun olis kiva spermat saada.

      • Anonyymi

        Mun ilmoitus


      • Niin olis kun löytyis vain mies.


    • Anonyymi

      Melki aina suihkussa tulee työnnettyä sormia anaalin, mutta ei oikein tahdo kahta sormea mahtua. Miten sinne sitten jonkun kullin saisi mahtumaan.

    • Anonyymi

      Osaava kaveri nuolee ja leikkii ensin kielellä sekä sormettaa hyvin. Kalu kuiteski jäykkänäkin pehmyt terskasta, verrattuna sauvaan kun liukastetta laittaa uppoo hyvin suoleen. Sulkija lihas aukee kun hitaasti ensin alkaa naimaan.

    • Anonyymi

      minä 60v ja sain katto talkoisiin 2 20v kaveria illalla saunassa alkoivat runkata toisiaan kertoivat myös olevansa vähän homoja kerroin että haluaisin kokeilla imeskelin aluks kumpaakin sitten paneen sormea ensin kulli oli suuri tuntui ettei mene kipua toinen kaveri imaisi kullini suuhunsa johan aukenin liuku pohjaan kipua hetken päästä rauhallinen pano alkoi kipu pois orkku lähestyi tunsin lastin suolessani toinen tilalle olipa ihana talkoo viikko kun ei ollut kiirettä muualle kun saunaan ja sänkyyn

      • Anonyymi

        Suoli orgasmia parempaa tiedä, kaikki joilla panettanut ihmeissään miten suoleni suoltaa kirkasta limaa, moni ihmetellyt nuolessaan miten raikasta ja hyvää. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoli orgasmia parempaa tiedä, kaikki joilla panettanut ihmeissään miten suoleni suoltaa kirkasta limaa, moni ihmetellyt nuolessaan miten raikasta ja hyvää. M 60v

        Suolesi kirkas lima johtuu jostain sairaudesta. Pitkälle edennyt tulehdus, sukupuolitauti tai jopa syöpä mahdollinen.
        Muuten sieltä ei voi mitään limaa tulla. Paitsi edellisen panijan spermmat.


    • Anonyymi

      Mulla vaihteeksi poikamies viikonloppu.
      Menee varmaan runkatessa ja sauvoilla leikiessä,saa perse kyytiä,ensin pienempää ja sitten lämmittelyn jälkeen isompaa dildoa.
      En vielä sitä aitoa kullia ole saanut,mut odottelen tilaisuutta olla pantavana.
      ukm60

    • Anonyymi

      Ei ole vanhalla iällä merkitystä ja kyllä se sinne mahtuu.

      Olen itse vienyt muutaman vielä vanhemman miehen sisään ja hyvin on onnistunut.

      Ei sitä ole pakko ensi kerralla sisälle saada vaan voi harjoitella alkuun.M47v

    • Anonyymi

      No.. olen 65. ja kaverini työnsi 8 cm perunan sisääni

      ja hetken kuluttua katseli .kun pyllistin sen ulos.

      peräaukko jäi auki . kaveria kiehtoi näkymä.

    • Anonyymi

      Jos löytyisi joku pienellä kullilla varustettu nuori kaveri, olisin valmis koittamaan saada sen sisääni.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 134 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe