Monteshition pökäleet vuoti julkisuuteen että Harry ilmeisesti menee tapaamaan Charlesia ja Katea sairaalaan. Sitä ennen piti tehdä hieman promoa eli näyttää puhelin kädessä huolestuneelta paparatzille.
Harry paparatzikuvissa
10
285
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, että hän on niin huolestunut perheestään! Aivan varmasti ilman taka-ajatuksia hän sinne paikan päälle kiirehtää.
Rouvansa, tuo ihmeen rakastettava, lähettänee lämpimiä terveisiä.- Anonyymi
Juu, rakastettava rouva juoruaa nyt, että Kate on sairaalassa alkoholismin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, rakastettava rouva juoruaa nyt, että Kate on sairaalassa alkoholismin takia.
Hienoa, etteivät ole kertoneet pariskunnalle oikeaa syytä sairaalassa olemiseen! Tämä lärppäpariskuntahan olisi varmasti julkisuudenhimossaan ja tärkeyttään korostaessaan ilmoittaneet asiasta kaikilla kanavilla.
Varmuuden vuoksi Ihana Rouva Rakastettavuudessaan on todennäköisesti jo kiireesti harjoitellut hovitapojaan muistin virkistykseksi, ja opettanut lapsille miten olla Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa.
Charleshan on myös toimenpiteessä, ja aina on mahdollista jonkin asian mennä pieleen. Osaavia tuuraajia ja tilalle tulijoita tarvitaan.
Amerikan ihmemaasta löytyy pari innokasta lapsineen. - Anonyymi
Se on kauhea huomionhaku Katella
Hänhän ei kestä nytkään että on muitakin sairaana
Ottais Metestä mallia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siittä edes tarvi juoruta
Jos ny vaan ootellaan onko jatkuvat riidat miehen kanssa stressannu
Vai kauneusleikkauksessa ollut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, etteivät ole kertoneet pariskunnalle oikeaa syytä sairaalassa olemiseen! Tämä lärppäpariskuntahan olisi varmasti julkisuudenhimossaan ja tärkeyttään korostaessaan ilmoittaneet asiasta kaikilla kanavilla.
Varmuuden vuoksi Ihana Rouva Rakastettavuudessaan on todennäköisesti jo kiireesti harjoitellut hovitapojaan muistin virkistykseksi, ja opettanut lapsille miten olla Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa.
Charleshan on myös toimenpiteessä, ja aina on mahdollista jonkin asian mennä pieleen. Osaavia tuuraajia ja tilalle tulijoita tarvitaan.
Amerikan ihmemaasta löytyy pari innokasta lapsineen.Eiköhän heillä ole henkilökohtaisia keskusteluja mistä emme tiedä
Pelkkää turhaa spekulointia nämä tälläiset
- Anonyymi
Oiskohan kasvojen kohotuksessa ? On rypistynyt jo noin nuorena kovin paljon
- Anonyymi
Jonkun mielikuvitus laukkaa ....
- Anonyymi
Sattu oleen Harry kuntosalilta tulossa
Niin kuin muinakin päivinä - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018218568wg
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559