Älkää tuomitko ketään islamilaista

Anonyymi-ap

sillä se Jumalan asia. Olemme toiset Isakin ja Ismaelin perintöä.
Jihad tarkoittaa muslimin hengellistä taistelua tulla paremmaksi ihmiseksi kun taas uusjihad on väkivaltaa ja tappamista. Huomatkaa näiden ero.
Hyvät muslimit ovat arvokkaita ihmisiä eivätkä ansaitse mitään negatiistä palautta.
Jos niin on, silloin pitäisi tuomita suomen kansan monet ihmiset jotka ovat poikenneet Raamatun opetuksen tieltä.
Kunniottakaa näitä ihmisiä. Niinhän jo Raamattu opettaa.

23

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovainen uskomuksistaan riippumatta alentaa omaa ihmisarvoaan monella pykälällä.

    • Anonyymi

      Kristinusko on tuotu miekkalähetyksellä Suomeen vain tuhat vuotta sitten. Me pakanat vihaamme abrahamilaisia veriuskontoja. Tarinanne ovat sairaan mielen tuotoksia. Maailmanlopun ennustuksenne ovat itseään toteuttavia tuhoisia ajatuskehiä, eivät mitään muuta.

      Kavahtakaa sairasta murhanhimoanne!

    • Anonyymi

      Hyökääjilta on kaikki ilmaisuus poistettava ja muukin tuki.

    • Anonyymi

      HELPOSTI POISTETAAN JOS KIVEN HURRAAJISTA VÄHÄSENKIN MEINAA

    • Anonyymi

      RAAMATTU OPETTAA JA VAROITAA LUIKUREISTA JA NIMENOMAAN ISLAMIN TYYLISTÄ ESITTÄÄ KAHTA NAAMAA VALTAUKSISSAAN

      MIKÄ NAAMAISUUS KÄY ILMI TUOSSA ALOTUKSESSAKIN KIVESÄ OMAT

    • Anonyymi

      Samoin älkää tuomitko muslimeja, kristiityjä, juutalaisia ja muita uskontoja.
      Heissä on hyviä ihmisiä ja huonoja ihmisiä.
      Mitä me "kristityt" olemmekaan tehneet jonkun oikeuden nimessä?
      Mitä jotkut "muslimit" ovat tehneet oikeuden nimessä?
      Mitä kaikki uskonnot ovat tehneet oikeuden nimessä?
      Kaikissa uskonnoissa on hyviä ihmisiä jotka noudattavat omaa uskontoa.
      Valtaosa maailman "uskovista" ei noudata mitään oman uskontonsa käskyjä.
      Mitä tästä voi päätellä?
      Sitä että harvat ja todella harvat noudattavat uskon ja inhimillisyyden lakeja.
      Kaikki ei ole mustavalkoista. Ymmärtämystä jos on järkeä!

    • Anonyymi

      Kaikki uskonnot ovat suuri palkka ja edistysaskel keskinkertaisille ihmisille äo 80-120.
      Mutta sitä älykkäämmät omaavat immuniteettia uskontoja ja niiden opetuksia ja hirmutekoja vastaan.

      He eivät hyödy Jumalan palvonnasta, vaan tahtovat itseään palvottavan ehkä ennemmin kun uskovat olevansa yli sen mitä uskonnot opettaa.

      Raamatun mukaan Jumala loi kolme eri ihmistä.
      Ensimmäisen alistamaan ja hallitsemaan maata
      Toisen alistamaan ja hallitsemaan eläimiä
      Kolmannen eli Aadamin ja Eevan lisääntymään

      Barnabaan evankeliumi kertoo Muhammed (saas) luotiin hyvän ihmisen sieluksi 60000 vuotta ennen Aadamia. Hän mm. Jalosti epäilemättä hyötykasveja joita Nykyisin käytämme. Päättelen erään suuran tekstistä.

      Tämä seikka että ihmislajeja on useita eriaikaisia ja rinnakkaisia aiheuttaa jonkin verran kitkaa.
      Nimrod Jasherin kirjan mukaan vastusti jopa Jumalaa, joka valitsi Aabrahamin. Ihmiskunta puolestaan vastusti Nimrodia alkamalla rakentaa Baabelin tornia. Jumala ihmisten tornin tuhosi, vaikka nämä olivat Aabrahamin puolella. Nimrod kuului lajiin joka oli Valtias. Maata hallitsemaan luotu. Häneen soveltui eri säännöt kuin Aadamin ja Eevan jälkeläisiin.

      Sotkuisia ovat nämä ihmissuhteet. Uskonnot kaikki ovat hyviä ja edistävät hyvyyttä. Mutta niiden palvojat ovat riitaisia ja nurinkurisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      KUOLEMIA ON MONENLAISTA , JOKA ELÄMÄN HALLITSEE JA TOISAALTA SAAVUTUKSET TEKEE TYHJIKSI, MIKÄÄN IHMISEN VIISAUS EI YLITÄ TÄTÄ RAJAA

      KATSELIN NOITA LUONTOFILMEJÄ KUINKA ELÄIMET PISTELEVÄT ELÄÄKSEEN TOISIA POSKIISA

      ISLAM-MISSA ON JUURI TÄTÄ PERIAATETTA AIKA PITKÄLLE

      MUTTA SYÖMÄLLÄ TOISTA KUOLLEEKSI TEKEMÄÄNSA, SAMALLA KUOLETTAA ITSELTÄÄN HENKISYYDEN.

      • Anonyymi

        ( SYÖMÄLLÄ TOISTA KUOLLEEKSI TEKEMÄÄNSA, )

        ABELIA JUMALA ETSII MUTTA KAINIIN LAITETIIN VAIN MERKKI

        JEESUS KUVAELMA ESITTÄÄ JUURI TÄTÄKIN


    • Anonyymi

      ALOITUKSESTA
      Älkää tuomitko ketään islamilaista

      KYLLÄ HYÖKÄYS NÄILTÄ MUIHIN MAIHIN OSOITTAA JO MEILLE MITÄ OVAT MONINAAMAISUUKSINEEN VAATIMUKSINEEN LISÄÄNTYMISINEEN KUSTANUKSILLAMME HILLUVAT VIELÄ OIKEIN OIKEUKSINENSA

      • Anonyymi

        TÄMÄ LOPPUKANEELI ON KYLLÄ KAIKEN HUIPPUH
        ( Kunniottakaa näitä ihmisiä. Niinhän jo Raamattu opettaa. )


      • Anonyymi

        Raamatussa varoitellaan hyvän viljan tuhoutumisesta sirkkaparvilla jotka viljan tuhoavat parvin liikkuen

        HYVÄÄ PITÄÄ AINA SUOJELLA JA PITÄÄ YLLÄ JA JÄTTÄÄ SITÄ LAPSOSTEMME ELÄMÄN KANTIMIKSI ETEENPÄIN VIETÄVÄKSI


    • Anonyymi

      NÄINHÄN SE ON hakekaas

      = >> Venäjän rajalla ei ole pakolaisia, vaan globaaleja laittomia siirtolaisia

      • Anonyymi

        HAKEKAA HAKEKAA HAKEKAA

        = >> Venäjän rajalla ei ole pakolaisia, vaan globaaleja laittomia siirtolaisia

        KOSKAS LIINAT YMMÄRETÄÄN PISTÄÄ LOPULLISESTI KIINI


    • Anonyymi

      TÄMÄ ELÄVÄ VEDEN KAIVO ON KOKOAIKAISESTI LÄSNÄMME
      7Eräs samarialainen nainen tuli noutamaan vettä, ja Jeesus sanoi hänelle: »Anna minun juoda astiastasi.» 8Opetuslapset olivat menneet kaupunkiin ostamaan ruokaa. 9Samarialaisnainen sanoi: »Sinähän olet juutalainen, kuinka sinä pyydät juotavaa samarialaiselta naiselta?» Juutalaiset eivät näet ole missään tekemisissä samarialaisten kanssa.
      10Jeesus sanoi naiselle: »Jos tietäisit, minkä lahjan Jumala on antanut, ja ymmärtäisit, kuka sinulta pyytää juotavaa, pyytäisit itse häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä.» 11Nainen sanoi: »Herra, eihän sinulla edes ole astiaa, ja kaivo on syvä. Mistä sinä lähdevettä ottaisit? 12Et kai sinä ole suurempi kuin isämme Jaakob, jolta olemme saaneet tämän kaivon? Hän joi itse tämän kaivon vettä, ja sitä joivat hänen poikansa ja hänen karjansakin.» 13Jeesus vastasi hänelle: »Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano, 14mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.» 15Nainen sanoi: »Herra, anna minulle sitä vettä. Silloin minun ei enää tule jano eikä minun tarvitse käydä täällä veden haussa.»
      16Jeesus sanoi hänelle: »Mene hakemaan miehesikin tänne.» 17»Ei minulla ole miestä», nainen vastasi. Jeesus sanoi: »Totta puhuit: ei sinulla ole miestä. 18Viisi miestä sinulla on ollut, ja se, jonka kanssa nyt elät, ei ole sinun miehesi. Siinä puhuit totta.» 19Nainen sanoi: »Herra, minä huomaan, että sinä olet profeetta. 20Meidän isämme ovat kumartaneet ja rukoilleet Jumalaa tällä vuorella, kun taas te väitätte, että oikea paikka rukoilla on Jerusalemissa.» 21Jeesus vastasi: »Usko minua, nainen: tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa. 22Te kumarratte sellaista, mitä ette tunne, mutta me kumarramme häntä, jonka tunnemme, sillä pelastaja nousee juutalaisten keskuudesta. 23Tulee aika – ja se on jo nyt – jolloin kaikki oikeat rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa. Sellaisia rukoilijoita Isä tahtoo. 24Jumala on henki, ja siksi niiden, jotka häntä rukoilevat, tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.»
      25Nainen sanoi: »Minä tiedän kyllä, että Messias tulee.» – Messias tarkoittaa Kristusta. – »Kun hän tulee, hän ilmoittaa meille kaiken.» 26Jeesus sanoi: »Minä se olen, minä, joka tässä puhun kanssasi.»

      • Anonyymi

        TÄSSÄ TUODAAN SE KÄSITTÄMÄTTÖMYYS ESILLE - MIKÄ SILTIKIN TAPAHTUU, MUUTENHAN EI ELÄMÄÄ OLISI


      • Anonyymi

        TÄMÄ ELÄMÄN ESITTÄMINEN EI PIÄ INNOITTAA ISLAMISTIA ITKEMÄÄN SUOMALAIS APUJA VAIN LISÄÄ JA LISÄÄ; KIVENNE KUMARRUS JA KIERTÄMINEN TEILLE PIISAA


      • Anonyymi

        IHMINEN EI YMMÄRRÄ MIKÄ ON ELÄMÄN KUNIGAS, ELIKKÄ ELÄMÄNSÄ

        SE ON USKO ELÄMÄN IKUISUUTEEN, NIIN PIENESTÄ SIEMENESTÄ SITTEN SE ELÄMÄN PUU KASVAA,, JOTTA LINNUTKIN SEN OKSILLE PESIÄÄN TEKEVÄT


    • Anonyymi

      HERRAN HENKÄYS KULKEE YLITSEMME JA PITÄÄ ELÄMÄN ELÄMÄNÄ

      24.1.2024

      Herra rohkaisee meitä kaikissa ahdingoissamme, niin että me häneltä saamamme lohdutuksen voimalla jaksamme lohduttaa muita ahdingossa olevia. 2. Kor. 1:4

    • Anonyymi

      ( Älkää tuomitko ketään islamilaista )

      Ei tarvitse tuomita, koska tulevat lävistetyksi ommalla miekallaan.

      SE VAIN PITÄÄ KATSOA,,, ETTEIVÄT TUHOA SUOMEAMME KALTAISEKSEEN

      • Anonyymi

        NÄILLÄ ON LEIRIT TUHOISAT LEIRIT - MITÄ PYÖRITTÄVÄT SEASSAMME

        Rap-artisti peitteli kasvojaan katujengien oikeudenkäynnissä
        Syyttäjän mukaan isku ei toteutunut, koska poliisi peruutti tapahtuman.


    • Anonyymi

      Puhuin oikeista muslimeista. Valitettavasti suuri osa on näitä uusjihadisteja.

    • Anonyymi

      On vain yksi islam imaamiensa kynsissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      26
      1483
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1149
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1111
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe