Olin nenä kiinni vaimon pyllyssä teipit suussa haistelin peppu reikää yhtä äkkii vaimo sano et douppaa mu paskaa sä oot nii pervo ;) mun nenä oli kiinni vaimon paskassa ja vaimo runkkas mun munan solmuuu lopuksi söin kaikki kakat että tälleee :) mitäs mieltä ootte lukijat
Ollaan liian pervoja
9
608
Vastaukset
- Anonyymi
Ootteko demareita?
- Anonyymi
Ollaaaan outoja ja joittenki mielest varmaaa sairaita mut meil o omat jutut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaaaan outoja ja joittenki mielest varmaaa sairaita mut meil o omat jutut
Tyypillinen spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sieltäpä sitten olet. Miksi ilmottelet ketään ei spedet kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan olla sieltä. Sinähän pedari siellä olet sitten olet .
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Jatkakaa samaan malliin, jos touhune ei ketään vahingoita niin mitä Väliä sillä on mitä kotonanne touhuatte 😎 nauttikaa toisistanne 🤩
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
Näin kertoo itse kaikkien emakkojen emakko.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211