Miksi minusta vain niin vahvasti

Anonyymi-ap

Tuntuu, että kyllä sinä täällä käyt?

103

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyn täällä, miksi epäilet?

• Anonyymi

No kun et ole hän. Hän tietää miksi aihetta epäillä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18219012

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kaikista tuntuu tuolta. Minäkin olen varma että minun hän käy täällä.

• Anonyymi

No ei kyllä kaikista tunnu tuolta.

• Anonyymi

Käyn, ja etsin merkkiä. Turhaan.

• Anonyymi

Ikävä on rakkaintani.

• Anonyymi

Käyn. Ikävöin.
      E

• Anonyymi

Niin käyn..

• Anonyymi

Käyn.. oon vaan miettinyt asioita.

• Anonyymi

Mitäs asioita olet miettinyt.. ? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs asioita olet miettinyt.. ? 🙂

Naista.. aika syvällisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista.. aika syvällisesti.

Ketä naista? ☺️ onko teidän välillä ollut jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä naista? ☺️ onko teidän välillä ollut jotain?

Vähän vanhempaa mietin.. tietää kyllä. On kiusanhenki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan kiusaa. Tykkään susta ja ikävä on kova. Mistä noin päättelet ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan kiusaa. Tykkään susta ja ikävä on kova. Mistä noin päättelet ?

Ei tarvi päätellä.. ymmärrän kyllä. Keskustelua kaipaisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän vanhempi kiusanhenki ainakin yksi täällä. Kuinka voit sinä vähän vanhempi mies? ❤️

• Anonyymi

Käyn ikävöimässä en muuta

• Anonyymi

Eikö kaikilla täällä jotka kirjoittelevat "kaivatuilleen"ole sama harhaluulo? Ehkä just sinä olet poikkeus yhtälössä ja juuri hän todella on täällä!

• Anonyymi

Se on pelkää ohimenevä tunne .
      Sen sijaan jaat omat haaiveilusi ja haaveiluaikasi monen jotain samankalta tilannetta jossainpäin masta läpikäyvien. haaveilioiden kanssa .
      Joka yleensä päätyy harhan huomaamiseen mitä ihastunut mieli tekee .
      Vain harvoin siihen että ootte täällä molemmat todella.

Se et todelinen kaivattu olis täällä on yhtä todennäköistä kuin se että sulle osuu lottovoitto.
      Eli prosentti miljoonista luokkaa.
      Eli todella harvinainen mahdollisuus...
      Ihastunut mieli luo mahdollisuuksia mielellään..

• Anonyymi

Suurempi on mahdollisuus huomattavasti.

• Ihasti ajateltu.

• Anonyymi

Koska minä todellakin käyn täällä

• Anonyymi

Ootko J mies?
        Nainen Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko J mies?
        Nainen Sivusta

Olen rakkain.

• Anonyymi

Käyn minä. Prokrastinoin ja etsin merkkejä teestä

• Anonyymi

Aika hyvä tunniste.

• Anonyymi

Millaisestakohan teestä etsit merkkejä? Joku tee etsii myös merkkejä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisestakohan teestä etsit merkkejä? Joku tee etsii myös merkkejä!

Sivusta ...
        Teestä etsii merkkejä täällä joku toinenkin. Tai ainakin toivoo Teen lukeneen aloituksiani ja kommenttejani.
        Voin kyllä kuvitella, että etsimäni Tee kyllä tuntee kirjoituksieni osuvan, vaikka ei varmasti voisi kuvitellakaan, että olen täällä käymässä ikävissäni.

M45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ...
        Teestä etsii merkkejä täällä joku toinenkin. Tai ainakin toivoo Teen lukeneen aloituksiani ja kommenttejani.
        Voin kyllä kuvitella, että etsimäni Tee kyllä tuntee kirjoituksieni osuvan, vaikka ei varmasti voisi kuvitellakaan, että olen täällä käymässä ikävissäni.

M45

Teetä pannusta, kupposesta? Pannusta kuppiin ja kupista pannuun. Voipi sanoa, että...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teetä pannusta, kupposesta? Pannusta kuppiin ja kupista pannuun. Voipi sanoa, että...

Tässä tapauksessa Teelle kupposesta. <3

M45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M45

Aivan. Totutusti pysyy huulet kuivina, sitä teetä kierrättäessä pannusta kupposeen. Lisää ainoostaan huulirasvan menekkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta ...

M45

Saisiko Tee vähän lisää vinkkiä? Molemmista. On tutun oloisia ollut jotain, mutta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M45

Tuo <3 myös olis Teelle puhuvainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo <3 myös olis Teelle puhuvainen.

Tee josta merkkejä etsin tietää kyllä mitä hänestä ajattelen. <3
        Tiedän myös ettei julkinen viestittely meidän välillä ole sallittua, joten siksi täällä palstalla itse välillä käyn. Purkamassa ajatuksia ja ikävää, välillä intohimoisiakin tunteita.
        Tosielämässä tunteet ovat kiellettyjä, vaikka niitä molemmilla on. Eiköhän tässä jo tunnisteita tarpeeksi, sille oikealle Teelle. Ei edes niin kovin kauas.

M45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän myös ettei julkinen viestittely meidän välillä ole sallittua, joten siksi täällä palstalla itse välillä käyn. Purkamassa ajatuksia ja ikävää, välillä intohimoisiakin tunteita.
        Tosielämässä tunteet ovat kiellettyjä, vaikka niitä molemmilla on. Eiköhän tässä jo tunnisteita tarpeeksi, sille oikealle Teelle. Ei edes niin kovin kauas.

M45

Tilaa jostain sulonen teepannu. Siitä ihana kaadella kupposeen ja nautiskella lämmintä juomaa. Näillä kylmillä keleillä mukavaa.
        Ps. Muista villasukat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M45

Uskallatko heittää ilmoille tämän T:n iän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallatko heittää ilmoille tämän T:n iän?

Ikäeroa on, ihan suoraa en viitsi sanoa. Itse olen nuorempi.

M45

• Anonyymi

Joskus tuntuu, että täällä käy monikin.

• Anonyymi

se on karsea ämmä joka ihannoi vittuilevia ja viekkaita miehiä, puhuu aina että kaikkien elämä olisi parempaa. mitään hyvää en ole itse saanut ja pelkkää psskaa ja tuhoa toivottavasti pian päästään eroon, en voi sille mitään mutta viha vain kasvaa heitä kohtaan.

• Anonyymi

enkä ole edes ikinä lähtenyt mukaan, vaan varastaneet ja kusettaneet kaiken. toivottavasti saadaan heillekin ja jokaiselle helvetisti pasksa ja kaikkea pahaa.

• Anonyymi

halveksin oikeasti teitä enemmän kuin mitään. toivottavasti viime vuodet ja tekonne näkyvät pahasti elämässänne toimintanne on ollut täysin ksuhuleffamaista psykopaattista helvettitoimintaa. toivottavasti näkyy teille jo koko loppuelämän. en oo pahempia ihnisdieluja nähnyt enkö yhtä vahvaa tahtoa pilata joidenkin elämät ja nostaa muita. minulle ette ainakaan ole tuoneet mitään hyvää, enkä saanut mitään. jotakin olette vähän paikanneet mutta ei muuta. vihaan ja halveksin, teitä ja touhujanne. tänne vain vahingollista ei mitään hyvää sanottavaa.

• Anonyymi

vihaan yli kaiken hyväksikäyttäviä ihmisiä ja muiden elämän systemaattisia pilaaja väkivaltaisia varkaita ja sitä etteivät pysty tajuamaan oikeita tallojia. minun puolelta katsottuna olette pelkkiä paholaisia ja psykopaatteja. en pidä ja nykyään halveksin myös Jennaa. se hehku toiminta sinut pilasi, halveksin veljeni puolesta, toivottavasti joskus näkee sinusta totuuden tai muutut, se touhu pilasi äitini, yhtä karseaa luomusta en oo missään nähnyt. aina sillä on se toiminta, se tuhoaa kaiken. toivottavasti eräs sen ymmärtää ja löytää itsestään vahvuuden tulla niiden toiminnasta pois eikä antaa manipuloida.

• Anonyymi

tälla haetaan herätysta menneeseen ja ilmeisiin, ilmestyskirja on lähelle.

• Anonyymi

😬🤭👆🙃

• Anonyymi

minun neuvo veljeni on sinulle, sinua ajatellen, luovu extrasta ja katso tuletko kuntoon, ja keskity töihin. hae varmuudeksi muualle. käytä hyväksi kädentaitoja ja taloja, vaikka tekemällä huonekaluja ja laita vaimo maalaamaan ja somettamaan. yhteistäpuuhaa ja rahaa. unohtakaa suurelta osin se muu. voihan sitä vähän tehdä. ja minua varmasti vihataan mutta sulkekaa ovenne yhteisjutuilta, myös siinä vaimosi suvussa. kateellista ja katkeroitunutta porukkaa. äidille neuvo, ota se köyhä, se tekee sinut onnelliseksi ja saat kaksi juttua samalka saat rakkautta, tasaat elämää ja samalla lyhennät "velkaasi", voit elää normaalisti. tulkaa pois sieltä ainakin jonkun verran, voitte vielä saada mäkin ja kymmeniä vuosia yhdessä.

• Anonyymi

Hyviä neuvoja

• Anonyymi

Kyllä käyn ja etsin sua ja susta unelmoin.

• Anonyymi

Tiedän yks nainen käy täällä

• Anonyymi

Aivan varmasti😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti😁

Kyllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!

Mistä voit tietää ? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit tietää ? 😅

Kaksi kertaa kun olin vienyt hänelle jotain ja hänen huomatessa asiat tänne ilmestyi just asiaan liittyvä teksti. Pari kertaa oli ihan samat sanat mitä olin hänelle sanonut. Vähän erikoisemmat sanonnat. Kyse vanhemmasta naisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi kertaa kun olin vienyt hänelle jotain ja hänen huomatessa asiat tänne ilmestyi just asiaan liittyvä teksti. Pari kertaa oli ihan samat sanat mitä olin hänelle sanonut. Vähän erikoisemmat sanonnat. Kyse vanhemmasta naisesta

Enpä itse kirjoittanut niitä vaan joku toinen ... matkija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä itse kirjoittanut niitä vaan joku toinen ... matkija.

Tässä tapauksessa ei ollut kyse matkijasta tapahtumat oli irl. Eikä muita paikalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapauksessa ei ollut kyse matkijasta tapahtumat oli irl. Eikä muita paikalla

No jos oli naisella puhelin ja oltiin naisen kotona, kyllä se niin vaan matkija saattoi olla. Usko pois vaan. Sitä tapahtuu tämän naisen kotona/puhelimen lähistöllä. Viimeksi tänään omia asioita näkynyt.

• Anonyymi

Nythän mekin tiedämme sen, että sinä - kuka oletkaan käyt täällä.

Sinun lisäksesi täällä varmaan käy toinen jos useampikin enemmän ja vähemmän aktiivisesti -ja epäaktiivisesti.

Ajattelen, että ne ketkä täällä kommentoivat ovat vähintään kaikki epäilyttäviä ja epäluottamuksen arvoisia hyypiöitä.

Yhteenkään ja kehenkään. Ei siis yhtään kehenkään pidä luottaa täällä.

• Anonyymi

Käydään kahvilla kun sopii niin jutellaan ?

• Anonyymi

Miten saat yhteyden minuun? Numeroni sulla on, mutta eipä ole kahvikutsua tullut!

• Anonyymi

Enpä tosiaan tiedä. Hain vahvaa sinappia. Makeaa.

• Anonyymi

Helposti syvästi ihastuneena alkaa kuvitella asioita. Vaikka tänne tulin purkamaan vaan fiiliksiä, niin kyllä sitä alkoi kuvittelemaan täälläkin viimeistään siinä vaiheessa kun hänen nimensä näki yhdessä ketjussa oman nimeni kanssa. En silti usko että täällä käy, vaikka joissain jutuissa voi nähdä jotain....

• Anonyymi

Tiedän että sinä käyt ja sinä tiedät että minä käyn.
      Siitä minkä elokuussa sinulle täältä lähetin. 😘

• Anonyymi

Nyt meni aika liki, mutta...jokin pieni outous. Ei hitto nyt jäi miettimään kyl.

• Anonyymi

Anna vinkki, mitä lähetit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna vinkki, mitä lähetit?

Kyllä hän tietää kun täällä siihen vastasikin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luen kirjoituksia ja kirjoitan itsekin, en aloituksia kuitenkaan, paitsi silloin..
        En siis ainoastaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on liikaa ollut omiin osuvia jostain syystä. Vaikea sanoa mitä tiettyä tarkoitat.

• Anonyymi

Sulla on ehkä jotai häikkää?

• Anonyymi

Kuluu se päivä niinkin.. joulunakin jotain lähetin.. tuskin hän sitä sai kun meni eri kautta..
      ☀️

• Anonyymi

Ei ,, hän ,,täällä käy,, miksi kävisi,, en minäkään ,,kävisi ,,jollen jotain,,kaipaisi,,

• Hei rakas ystävä tääl mä oon just sua varten 🤗 olet ihana nainen tiedäthän sen 🥰 rakastan sinua yli kaiken olet ihanin nainen päällä maan 😇 minulla on ihan valtava ikävä juuri sinua 😭💕

• Anonyymi

Niin käynkin. Sama kysymys ollut ennenkin..

• Anonyymi

Käynhän määääääää.... vain aikaa tappaakseni.. t-lumipantteri

• Anonyymi

Kaipaan ainoastaan yhtä miestä, ei muuta ;D

• Anonyymi

Tottakai, käyn täällä. Roikun aamusta iltaan😁

• Anonyymi

Mä luulen että hän jotenkin töissä täällä.

• Anonyymi

Mä olen miettinyt ihan samaa eräästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen miettinyt ihan samaa eräästä.

Se juoruu asiasi muutenkin, sä sen juomat ostat vaikka selvinpäin valehtelette olevanne ja sanookin että maksat vaikka mitä kunhan hän kuuntelee 😂 ja kuskaa. joulukuun alun tapahtumatkin on huudettu ympäriinsä jo heti silloin. Hieno ystävä ja tukija sulla. Hiusten väri hänestä kertookin, mut sinä tykkäät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se juoruu asiasi muutenkin, sä sen juomat ostat vaikka selvinpäin valehtelette olevanne ja sanookin että maksat vaikka mitä kunhan hän kuuntelee 😂 ja kuskaa. joulukuun alun tapahtumatkin on huudettu ympäriinsä jo heti silloin. Hieno ystävä ja tukija sulla. Hiusten väri hänestä kertookin, mut sinä tykkäät.

Ny meni ohi sulla pahasti 🙃

• Anonyymi

Käyn. Mutta en kirjoita enää ikävästä.

• Anonyymi

Joskus käyn, harvakseltaan. Kahden jutun takia.

• Anonyymi

Mitkä jutut kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä jutut kiinnostaa

Omat, ei muiden.

• Anonyymi

Täällä olen edelleen😂😂

• Anonyymi

Kulta❤️ oot ihana😘

• Anonyymi

Minusta ainakin on alkanut tuntumaan, että käyn täällä koska aina täällä ollessa minua pierettää niin valtavasti. Kyllä se selkeä merkki on käymisprosessista, vai olisiko se vähän kaukaa haettua

• Anonyymi

Kyllä mä välillä käyn. Entä sitten. Mitäpä tuosta.

• Anonyymi

Saako keskellä yötä mennä suihkuun

• Anonyymi

Saa.Saunaan ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa.Saunaan ei.

Meen kohta.. aika vaarallista, eikö? Huokailen samalla niin mies naapurini antaa minun rauhassa hikoilla, koska luulee minun olevan nainen. T: Hajotkaa töihinne

• Anonyymi

Täällä ei enää kukaan kay.

• Anonyymi

Moihfug

• Anonyymi

Ei selvinnyt ainakaan mulle että käykö hän täällä vai ei! Saiko joku muu kiinni tästä?

• Anonyymi

Mitä väliä sillä voi olla käykö hän vai ei?

Omalta osaltani käyn lukemassa joskus ja kommentoimassa. En luota palstaan. En luota häneen.
      Ajattelen, että kameleontti on se mikä on; omista syistään.

🌈

• Anonyymi

minä en tiedä kuka se on tai onko pimahtanut kokonaan. kesällä olin yksissä häissä, meillä oli pientä humalaisten flirttiä /normaalia juttelua. aamupalalla hän pyysi sitä miestä syömään pöytään, ja isoon ääneen puolisuvulle harmittaako sinua, kyllä minä kaikkeni tein että se tulisi sanaan pöytään 🙂😆 yritin siinä sanoa että en ole kyllä ihastunut, sitä jatkui koko syksyn, meille tuli taas riitaa, ja taas hän aloitti miksi sinä syytät minua ettei hän valinnut sinua ja kuuli että mies on menossa kihloihin. taas yritin sanoa että en ole kiinnostunut miehestä vaan minua ärsyttää hänen käytös. sama asia joka ikisessä miesduhteessa, en ihmettelisi vaikka olisi täälläkin sekaantunut asioihin 😘

• Anonyymi

olen yrittänyt hänelle sanoa jos keskittyisi omiin miesasioihinsa. täällä ei ole H:lla suhdetta.

• Anonyymi

"Miksi minusta vain niin vahvasti tuntuu, että kyllä sinä täällä käyt?"

Niin. Mun dementoituneesta isästäkin tuntui että mä käyn aina öisin varastamassa siltä kaikenlaista. Välimatkaa oli 450 km.

• Anonyymi

😁 esiintyykö unissakävelyä suvussa ja onko kengät savessa joka aamu herätessä?

• Anonyymi

Tietenkin käyn, sehän on puolison velvollisuus, vahtia.

• Anonyymi

Kyllä käyn mutta en viikonloppuisin

• Anonyymi

Käyn minä silloin tällöin.

• Anonyymi

Mitä se sua niin hiertää, vaikka täällä käviskin?

• Anonyymi

Koska olet hyväuskoinen hölmö. Todennäköisesti näet muitakin merkkejä ja horoskoopit on totta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      246
      5057
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2303
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      235
      1985
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1824
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1537
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1424
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1339
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe