okei, okei entäs se wc pönttö?

Anonyymi-ap

Raahasiko Saunis oman pönttönsä Kylmikselle ja poltitteko edes sen vanhan sängyn? Kyllä taas viikon täysin turha osasto käynti tuli maksamaan sievoisen summan veronmaksajille plus vei paikan joltain oikeasti apua tarvitsevalta nuorelta ihmiseltä. Kyllä jos ihan rehellisiä ollaan niin Kylmiksen paikka on sorttiaseman ongelmajätekontissa.

- Sodomiittiseppo

24

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käsitä, miten
      saunis kestää kylmistä selvinpäin!

      • Anonyymi

        Raudanlujat hermot, ei kait se muuta vaadi?


      • Anonyymi

        Siis Kylmis itsehän on aina jonkun aineen vaikutuksen alaisena ja ihmettelenkin, miten ihmeessä tuo Keijon kämppis ITSE kestää selvinpäin tuota pellavapää-törkyturpaa? Aivan vesiselvältä vaikutti videolla tämä Saunis vai mikä oli.

        :O


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      " plus vei paikan joltain oikeasti apua tarvitsevalta nuorelta ihmiseltä. "

      -eiköhän Kylmis ihan itse tarvitse apua enemmän, kuin itse edes tajuaakaan

      • Anonyymi

        Ei tarvitse koska hän on rappio alkoholisti ja rappio tubettaja sekä ikää jo 50v. eli täysin menetetty tapaus kaikin puolin, kun taas joku 20v olisi päässyt hoitoon, niin hänet olisi vielä saatu kuntoutettua ja puskettua työmarkkinoille.


        - Kylmis jätelavalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse koska hän on rappio alkoholisti ja rappio tubettaja sekä ikää jo 50v. eli täysin menetetty tapaus kaikin puolin, kun taas joku 20v olisi päässyt hoitoon, niin hänet olisi vielä saatu kuntoutettua ja puskettua työmarkkinoille.


        - Kylmis jätelavalle

        Ei ole vielä ihan 50v, mutta melkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse koska hän on rappio alkoholisti ja rappio tubettaja sekä ikää jo 50v. eli täysin menetetty tapaus kaikin puolin, kun taas joku 20v olisi päässyt hoitoon, niin hänet olisi vielä saatu kuntoutettua ja puskettua työmarkkinoille.


        - Kylmis jätelavalle

        Hemmetin hyvä pointti. Kylmiksen auttaminen on resurssien tuhlaamista! Olen siis täysin samaa mieltä sinun kanssasi, vilpittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä ihan 50v, mutta melkein.

        Kylmishän ei kehdannut myöntää oikeaa ikäänsä katkolla muille, koska on niin lapsellinen. Väitti yhdelle 41 vuotiaalle, että on samanikäinen, kuin hän. Sitä paitsi rappioalkoholistit eivät yleensä edes ELÄ noin vanhaksi, kuin Kylmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmishän ei kehdannut myöntää oikeaa ikäänsä katkolla muille, koska on niin lapsellinen. Väitti yhdelle 41 vuotiaalle, että on samanikäinen, kuin hän. Sitä paitsi rappioalkoholistit eivät yleensä edes ELÄ noin vanhaksi, kuin Kylmis.

        maksa leviää ankan paskan lailla siinä 50-55v ja henk pois..


      • Anonyymi

        ja vìtut sanon minä. Ihan vain oli tuhlaamassa teidän veronmaksajien rahoja siellä suljetulla osastolla. Resurssit ovat rajalliset, S**TANA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maksa leviää ankan paskan lailla siinä 50-55v ja henk pois..

        Kylmiksen kuolema tulee olemaan tosi tuskallinen ja pitäkestoinen. Ensin tulee helkkarin paha olo, jota seuraa sietämätön kipu. Sitten vasta kuolee.

        -Ei käy kateeksi Ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä ihan 50v, mutta melkein.

        Kylmishän itse on myöntänyt, että sillä oli tosi onnellinen lapsuus 80-luvulla. Tästä voidaan päätellä, ettei tuolla Puohitien Puudelilla ole MITÄÄN tekosyytä nykyiseen elämäntilanteeseensa, toisin kuin monella muulla on ihan OIKEA syy olla pohjalla.

        -Yksi teoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmishän itse on myöntänyt, että sillä oli tosi onnellinen lapsuus 80-luvulla. Tästä voidaan päätellä, ettei tuolla Puohitien Puudelilla ole MITÄÄN tekosyytä nykyiseen elämäntilanteeseensa, toisin kuin monella muulla on ihan OIKEA syy olla pohjalla.

        -Yksi teoria

        Masentui vasta teini-ikäisenä 90-luvulla, kun Neuvostoliitto hajosi 1991. Ei mitään tekosyitä. Teini-ikä on KAIKILLE tosi masentavaa aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä ihan 50v, mutta melkein.

        Voitteko uskoa, että Kylmis aloitti internet-sekoilunsa jo vuonna 1997, kun joku hullu oli vetänyt piuhat suoraan yliopistolta niiden soluasuntoon?

        Ei ole yhtään viisastunut, edes 27:n vuoden aikana. Väitti, että kun Suomi24 tuli, niin tänne ei päässyt kuin proxyn kautta moneen vuoteen ja muutenkin oli aivan prrseestä se tikapuu-systeemi, kunnes vihdoinkin 15 vuoden päästä muuttui täksi OIKEAKSI keskustelufoorumiksi.

        Hemmoteltu kakara se 50v. lapsi on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko uskoa, että Kylmis aloitti internet-sekoilunsa jo vuonna 1997, kun joku hullu oli vetänyt piuhat suoraan yliopistolta niiden soluasuntoon?

        Ei ole yhtään viisastunut, edes 27:n vuoden aikana. Väitti, että kun Suomi24 tuli, niin tänne ei päässyt kuin proxyn kautta moneen vuoteen ja muutenkin oli aivan prrseestä se tikapuu-systeemi, kunnes vihdoinkin 15 vuoden päästä muuttui täksi OIKEAKSI keskustelufoorumiksi.

        Hemmoteltu kakara se 50v. lapsi on!

        Hitto, että Kylmis on rasittava kämppis, kun se on aina jotain vailla ja kerjää kuin puudeli ruokaa. Kukaan ei tykkää olla sen kämppäkaveri, tämä on fakta.


    • Anonyymi

      Kun Kylmis poltti vanhan sänkynsä tuossa takapihalla, kaikki vihervassari-feministilepsot haastoi Keijon oikeuteen, sillä myös täillä, torakoilla ja luteilla on kuulemma oikeudet, eikä niitä saisi tappaa noin julmasti, polttamalla!

      :O

      • Anonyymi

        Saunishan julkaisi kuvan siitä Kylmiksen makkarista. Ei helevetti, miten joku voi elää noin? Siis vaikka spurgu Keijo onkin, mutta silti!

        :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunishan julkaisi kuvan siitä Kylmiksen makkarista. Ei helevetti, miten joku voi elää noin? Siis vaikka spurgu Keijo onkin, mutta silti!

        :O

        Käsittämätöntä, että Kylmiksellä on oikeudessa aivan samanlainen ihmisarvo, kuin esimerkiksi SINULLA! Nämä ovat sivistyneen hyvinvointivaltion periaatteita, kansalaisoikeus, ihmisarvo, jne.

        Saman tuomion saat Kylmiksen tappamisesta, kuin vaikka jonkun viattoman tytön tappamisesta. Aivan käsittämätöntä, mutta näin vain on!


    • Anonyymi

      " ..vei paikan joltain oikeasti apua tarvitsevalta nuorelta ihmiseltä. "

      -ei sivistynyt yhteiskunta voi alkaa arvottamaan ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella eliittiin ja roskasakkiin. Se sotisi kaikkia kansalaisoikeuksia vastaan.

      • Anonyymi

        Pelkää kipua ja kuolemaa aivan samoin, kuin sinäkin, vaikka kuulut eliittiin ja Kylmis on yhteiskunnan pohjasakkaa, pelkkä hyödytön, veronmaksajien elätti.

        Tuskimpa nauttii elämästään, olen varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkää kipua ja kuolemaa aivan samoin, kuin sinäkin, vaikka kuulut eliittiin ja Kylmis on yhteiskunnan pohjasakkaa, pelkkä hyödytön, veronmaksajien elätti.

        Tuskimpa nauttii elämästään, olen varma.

        Onko teillä käsitystäkään siitä, mitä se tekee itsetunnolle? Kylmis pitää jo itsekin itseään täysin pellenä ja sekoilee katkolla kontaten lattialla pyrkien suutelemaan hoitajien kengänpohjia, jolloin aina lyövät Keijon lepositeisiin vähän rauhoittumaan ennen seuraavaa ruokailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä käsitystäkään siitä, mitä se tekee itsetunnolle? Kylmis pitää jo itsekin itseään täysin pellenä ja sekoilee katkolla kontaten lattialla pyrkien suutelemaan hoitajien kengänpohjia, jolloin aina lyövät Keijon lepositeisiin vähän rauhoittumaan ennen seuraavaa ruokailua.

        Koittakaa te muut ainakin muistaa se, että kun vajoatte aivan pohjalle, AINA sieltä voi nousta jojon tavoin, aivan ponnahtamalla.

        Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Kylmis vauhdissa. Ota vaan lisää olutta niin saa taas nauraa🤣

      -Kylmis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe