Päässä, milaisia ne ovat?
Itsellä nykyään jotain kommentoitia siihen mitä nyt satun tekenään. Välillä en tunnista ketä ne ovat ja välillä kuulen jonkun tutun äänen esim sisko. Enemmän ovat joitain naisia ja melko neutraaleja. Välillä syyttäviä välillä ihan ”mukavia”.
Ne jotka kuulee ääniä
11
279
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuletko televisiosta puhetta?
- Anonyymi
En tietääkseni mitään mitä sieltä nyt ei oikeasti tulisi
- Anonyymi
Mene lääkäriin
- Anonyymi
Ja tässä muistin että olenko aamulla nähnyt vajaan pienen cokis pullon pöydällä vai olenko nähnyt unta. Kun ei sitä cokista pitänyt enää olla. Saatto olla sitten unta
- Anonyymi
Tuollaisia ne äänet on. Olen välillä kysynyt, kuka olet. Mutta ei vastaa.
- Anonyymi
Minun päässä on joitain naisia, henkilöllisyyttä en tiedä. Kuulostavat terapeuteilta. Puhuvat usein vielä kolmannelle osapuolelle asioistani. Kolmas osapuoli vaihtuu usein
- Anonyymi
Oon kuullut siskojen ja naapureiden ääniä kun olin psykoosissa.
- Anonyymi
Siskojen minäkin, välillä vaikka kenen. Riippuu tilanteesta.
Hyvä, että kirjoitit tänne. On tärkeää purkaa mielessä olevia huolia ja ja vertaistuki voi olla hyvä voimavara.
Suomen Moniääniset ry:ltä voi myös saada vertaistukea tilanteeseen sekä tietoa äänien kuulemisesta. Tukinetistä löytyy Moniääniset ryhmächattejä ja keskusteluryhmä. https://tukinet.net/toimijat/suomen-moniaaniset-ry/
Tukinetistä löytyy paljon muitakin palveluita, joissa voi keskustella oman elämän huolista ja kriisitilanteista. Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Homeopatiaa kannattaa kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074586- 1862561
- 671512
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1251119
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1041106- 711061
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91032Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1311017- 107977