Mietin tässä vain että onko Tré bi kun luin joltain nettisivuilta että hänellä on nuorempana ollut homoseksuaalisia ihastumisia ja että hän on "seksuaalisesti poikkeava" mitä se sitten tarkoittaakin...
Tré Cool
8
750
Vastaukset
- VeljeNi
Tarkotat varmaan BillieJoeta. Kappale Coming Clean kertoo luurangoista kaapeissa. Billie Joen on epäilty olevan biseksuaali.
- Punk-Rock
Tarkotaita varmaanki Billietä?
koska netissä oli siitä juttua...
ja on sellanen liikkuva smileki...xD
mutta...
mitäs siitä vaikka ne kaikki ois homoja tai bi?
ei se ainakaan mun(en sitten tiiä muista) fanitusta lopeta! musan takiaha niitä fanitetaan!- Nimetön
en mä tarkoita Billietä vaan Trétä. Ton Billie homman mä tiesinkin, siksi ihmettelinkin kun siellä sivulla luki Tréstä... voi kyllä olla että kyseisen sivuston tekijä oli mokannut jäsenien nimissä...
Eikä mua haittaa vaikka ne kaikki ois homoja tai bi, päin vastoin. Se vaan lisäis mun kunnioitusta niitä kohtaan :) - -.-
Nimetön kirjoitti:
en mä tarkoita Billietä vaan Trétä. Ton Billie homman mä tiesinkin, siksi ihmettelinkin kun siellä sivulla luki Tréstä... voi kyllä olla että kyseisen sivuston tekijä oli mokannut jäsenien nimissä...
Eikä mua haittaa vaikka ne kaikki ois homoja tai bi, päin vastoin. Se vaan lisäis mun kunnioitusta niitä kohtaan :)Onhan Billie Joe pussaillut Trén kanssa. En tiiä sit.
- gdfan
ihan sama mul onks ne homoi tai bi... millä sivuilla te oikein käytte???? :)
No eikös muuten Holidayn musavideossa Billie ja Tré pussaa? Ainakin mun nähdäkseni... voi olla myös niin että oon sokee... :) - Punk-Rock
gdfan kirjoitti:
ihan sama mul onks ne homoi tai bi... millä sivuilla te oikein käytte???? :)
No eikös muuten Holidayn musavideossa Billie ja Tré pussaa? Ainakin mun nähdäkseni... voi olla myös niin että oon sokee... :)ihan oikeen näit :D
siinähän ne pussaa :D:D
tavallaan se on ihan söpöö...
mutta... samapa tuo mulle vaikka ne ois transuja xD - pensasvilistäjä
Punk-Rock kirjoitti:
ihan oikeen näit :D
siinähän ne pussaa :D:D
tavallaan se on ihan söpöö...
mutta... samapa tuo mulle vaikka ne ois transuja xDMitäs väliä sillä on? (:
Jättäkää jo se aihe rauhaan, se ei varmasti tule selville täällä foorumissa, jossa toiset väittävät kivenkovaan toista ja toiset toista, ja toiset eivät ole varmoja mutta luulevat tietävänsä yhtä ja toiset toista ja toiset sanovat että sillä ei ole mitään väliä ja niin edelleen. Pelkkää sekamelskaa näistä syntyy.
Menkää itse kysymään BJ:ltä ja kumppaneilta jos niin paljon kiinnostaa :D - Whatsername<3<3
pensasvilistäjä kirjoitti:
Mitäs väliä sillä on? (:
Jättäkää jo se aihe rauhaan, se ei varmasti tule selville täällä foorumissa, jossa toiset väittävät kivenkovaan toista ja toiset toista, ja toiset eivät ole varmoja mutta luulevat tietävänsä yhtä ja toiset toista ja toiset sanovat että sillä ei ole mitään väliä ja niin edelleen. Pelkkää sekamelskaa näistä syntyy.
Menkää itse kysymään BJ:ltä ja kumppaneilta jos niin paljon kiinnostaa :Dse ei kuulu kenellekkään...eiks se oo pääasia et ne tekee hyvää musaa??!! Raivostuttaa tää aihe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927