Lamictalia ilman kaksisuuntaista.

Anonyymi-ap

Olen nykyisin Brintellixillä, joka on SSRI. Aiemmat lääkkeet on olleet Voxra ja Venlafaxin. Minulle todettiin kesällä hashimoto ja kilpirauhasen vajaatoiminta, jolloin pitkin syksyä tähän päivään asti hormonitasapainon löytäminen on tuottanut haasteita. Syksyllä myös masennus uusiutui.

SSRI:n on todettu myös vaikuttavan kilpirauhasen toimintaan ja sen lääkkeen imeytymiseen. Lamictalin kohdalla ymmärtääkseni näin ei ole
Mulla on menossa myös epilepsiatutkimukset, jotka jatkuvat myöhään huhtikuulle, joten Lamictalia ei siksi ole vielä määrätty.

Yritin kuitenkin tällä viikolla pyytää uudelta terveyskeskukselta reseptiä selittämällä kilpirauhasen tilanteeni, mutta se evättiin minulta kokonaan. Joudun siis valitettavasti jatkamaan vanhalla lääkkeellä. En viitsi juuri kilpirauhasen, aiempien kouristusten(voxra aiheutti kouristusta) ja mahdollisen painon nousun takia vaihtaa toiseen SSRI tai SRNI lääkkeeseen.

Onko täällä muita, jotka ovat käyttäneet lamictalia pelkästään masennukseen ilman kaksisuuntaista? Onko toiminut ja miten paino on pysynyt kurissa entä vatsan toiminta? Onko minun mahdollista saada kyseinen lääke paremmin yksityiseltä kuin julkiselta puolelta?

5

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksityisellä ilmeisesti saa pyytämällä ja pyytämättä aika paljon lääkkeitä ja tutkimuksia. Eräästä räikeästä silmälääkäritapauksesta uutisoitiin juuri mediassa. Ja kaikkihan ei jää todellakaan kiinni.

      • Anonyymi

        Eli yksityiselle munkin kannattaa siis mennä, jos ei huhtikuussa heru reseptiä neurologian polilta. Kiitos vinkistä.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokeile ihmeessä homeopatiaakin, Mm calcarea carbonica 200 ja thyroidinum 200 auttaa. Sitten bromium, symphytum ja iodium homeopaattisina. Netistäkin loytyy ohjeita ja tilatakin voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe