Ay liikkeen mielestä vaarin äänestetty.

Anonyymi-ap

Vasemmistodiktaattorien mielestä Suomen kansa on demokraatisesti äänestänyt väärän hallituksen.Mafioosot kiehuvat omissa kitkerissä liemissään ymmärtämättä seurauksia mitä olette tekemässä velkaiselle Isänmaallemme hävetkää jos tajuatte mitä olette tekemässä.Me kaikki lakon ulkopuoliset ymmärrämme,että te pönkitätte vain omia etujanne toisten kustannuksella.

31

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoleskelijoiden mielestä hirveä rikos on puolustaa heikompaa osapuolta häkämiehen hirviöhallitusta vastaan.Häkämiehen EK ostanut itselleen nukkehallituksen jossa on vain valehtelijoita,idiootteja ja ääliöitä.

      • Anonyymi

        Byäää.... Olen niin heikko, auta mua sossu. Itse en jaksa, itse en viitsi. Byääää.....


      • Anonyymi

        Mitenkähän nuo ay:jyrät auttavat noita sosiaalitoimen asiakkaita jotka ovat niitä heikoimmin pärjääviä.Kumpi on parempi diktatuuri vai demokratia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Byäää.... Olen niin heikko, auta mua sossu. Itse en jaksa, itse en viitsi. Byääää.....

        Uhriutuva ulostaja ihan ite vai?


      • Anonyymi

        Ostanut? Avaatko asiaasi hiemsn?


    • Anonyymi

      Nythän nähdään miten arvokasta se työntekijöiden työ on.Heitä olisi syytä arvostaa myös tämän nilkkihallituksen.Arvokasta on tietysti persujen netti-trollienkin työ mutta heidän lakkoaan tuskin huomaisi juuri kukaan.

      • Anonyymi

        Miten sitten Kesko sanoo pitävänsä kaupat auki. Hotellit ja ravintolat auki. Vuokra työvoimaa kuulemma riittää. En muuten ymmärrä miksi ihmiselle pitäisi maksaa palkkaa tekemättömästä työstä. Ei kait yritys ole hyväntekeväisyys laitos.


      • Anonyymi

        Tuleeko tämä arvokas työ ilman työnantajaa jolla on kokonaisvastuu yrityksestään ei kannata pullistella.Molemmat tarvitsevat toisiaan ettei kävisi kuin noissa diktatuurimaissa,että toimeentulo katoaa ja joutuu nöyrtymään nälkäpalkalla työntekoon kun työpaikat häviää kotimaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko tämä arvokas työ ilman työnantajaa jolla on kokonaisvastuu yrityksestään ei kannata pullistella.Molemmat tarvitsevat toisiaan ettei kävisi kuin noissa diktatuurimaissa,että toimeentulo katoaa ja joutuu nöyrtymään nälkäpalkalla työntekoon kun työpaikat häviää kotimaasta.

        Ikävä että meillä on palkansaajia,työttömiä ja köyhiä vihaava hallitus.Typerää on persutrollien päänaukominen.Ehkä nämä kaikki persut sitten kuuluu näihin pääomilla eläviin sijoittajiin joiden etua tämä hirviöhallitus ajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä että meillä on palkansaajia,työttömiä ja köyhiä vihaava hallitus.Typerää on persutrollien päänaukominen.Ehkä nämä kaikki persut sitten kuuluu näihin pääomilla eläviin sijoittajiin joiden etua tämä hirviöhallitus ajaa

        On tuo ihme tuo perussuomalainen puolue.kun sillä tuntuu olevan valtaa niinpaljon,että on asia mikä tahansa niin aina on syy tai seuraus aina vain persut.Suomessa on paljon muitakin puolueita.Lieneekö nuo muut puolueet turhanpäiten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo ihme tuo perussuomalainen puolue.kun sillä tuntuu olevan valtaa niinpaljon,että on asia mikä tahansa niin aina on syy tai seuraus aina vain persut.Suomessa on paljon muitakin puolueita.Lieneekö nuo muut puolueet turhanpäiten?

        Kokoomushan se pääpiru on ollut mutta sitäkin pahempi on persut olleet nykyhallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo ihme tuo perussuomalainen puolue.kun sillä tuntuu olevan valtaa niinpaljon,että on asia mikä tahansa niin aina on syy tai seuraus aina vain persut.Suomessa on paljon muitakin puolueita.Lieneekö nuo muut puolueet turhanpäiten?

        Eläpä ala uhriutumaan.Ottakaapa joskus vastuu tuhotöistänne älkääkä syytelkö muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä ala uhriutumaan.Ottakaapa joskus vastuu tuhotöistänne älkääkä syytelkö muita.

        Juurihan kirjoitit itsekin ja peräänkuulutit vastuuta niinkuin kaikki päätökset olisivat persujen.


      • Anonyymi

        Ei sitten tule mieleen asia, josta uutisoitiin v 2023 loppukesästä/alkusyksystä eli SAK on jäänyt toiseksi, jäsenmäärä pudonnut roimasti. Johtajan paikan on ottanut YTK. Eli duunarit itse on huomanneet sen, ettei poliittista mätäpaise sak:ta kannata enää ylläpitää.
        Sieltä tämä lähti ja kun kyseessä on vihervassaripaviaanien oma leikkikenttä, saavat pääpaikalla tuhoa aikaiseksi. SAK:n paviaaneja ei kiinnosta duunarit vaan niiden omat jakkarat. Ketkä tästä sak:n idioottien lakosta oikeasti kärsii? Mieti sitä.
        Lisäksi kysyn, eikö sinustakin pitäisi hallituksen ja opposition tehdä yhteistyötä, riippumatta siitä, istuuko tornissa vai lattialla? Ajaa kansalaistensa etuja, tehdä kompromisseja ym, ei omiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko tämä arvokas työ ilman työnantajaa jolla on kokonaisvastuu yrityksestään ei kannata pullistella.Molemmat tarvitsevat toisiaan ettei kävisi kuin noissa diktatuurimaissa,että toimeentulo katoaa ja joutuu nöyrtymään nälkäpalkalla työntekoon kun työpaikat häviää kotimaasta.

        Kotimaasta on hävinnyt jo kiitettävä määrä työpaikkoja vihreän ideologian kiimassa. Etkö ole tätä huomannut? Alkoi viitisen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä että meillä on palkansaajia,työttömiä ja köyhiä vihaava hallitus.Typerää on persutrollien päänaukominen.Ehkä nämä kaikki persut sitten kuuluu näihin pääomilla eläviin sijoittajiin joiden etua tämä hirviöhallitus ajaa

        Millälailla vihaava?
        Faktatietona, esim ne "menetän 500/600€ asumistukia" on paskan jauhantaa tai sitten oikeasti asuu lukaalissa yksin.
        Fakta, jonka näin kelan paperista: menetys asumistuesta 10-20€/kk (kaksi eri henkilöä), kämpät ei mitään luukkuja vaan normi asuntoja( k,mh,oh,ph). Kenen taloutta heilauttaa kymppi kaks? Kyseessä pieneläkeläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimaasta on hävinnyt jo kiitettävä määrä työpaikkoja vihreän ideologian kiimassa. Etkö ole tätä huomannut? Alkoi viitisen vuotta sitten.

        Marinin hallituskaudella työllisyys nousi historian korkeimmalle tasolle Investointeja tuli myös ennätys määrät.Nopeasti tämä nykyinen pellelauma sai yritykset säikähtämään ja luottamus tulevaan katosi.
        Näyttää että ensimmäiset rotat ovat jo pakenemassa uppoavasta laivasta.(Henrikksson ym.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimaasta on hävinnyt jo kiitettävä määrä työpaikkoja vihreän ideologian kiimassa. Etkö ole tätä huomannut? Alkoi viitisen vuotta sitten.

        Ja lisää lähtee yrityksiä ulkomaille tällämenolla lakkoilkaahan niin tulonne ja elintasonne nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin hallituskaudella työllisyys nousi historian korkeimmalle tasolle Investointeja tuli myös ennätys määrät.Nopeasti tämä nykyinen pellelauma sai yritykset säikähtämään ja luottamus tulevaan katosi.
        Näyttää että ensimmäiset rotat ovat jo pakenemassa uppoavasta laivasta.(Henrikksson ym.)

        Hallitusko nuo työpaikat loi.Kysyntä maailmanmarkkinoilla taitaa olla oikea vastaus.


    • Anonyymi

      Ay-liike on propagandan mestari. Syksyn yhtenä lakkopäivänä meidän sadan hengen työyhteisöstä oli pois kaksi ihmistä, epäluottamusmieskommari ja yksi toinen. Olen äänestänyt oikeistoa ja aion mennä töihin tuli lakko mikä tahansa. Olen sitä mieltä että, Ihmisestä kuka temppuilee työyhteisössä pitää päästä eroon. Noin 30 vuoden työuran olen jo tehnyt, joten parina viime talvena olen jäänyt tarkoituksella työttömäksi kuten tänäkin talvena nauttimaan päivärahoista. Tämän viestin lähetän ulkomailta, jossa lomailen veronmaksajien piikkiin. Täällä on paljon samanlaisia tyhjäntoimittajia kuten minä. Minulle ei pitäisi maksaa senttiäkään tästä lomailusta mutta, olen tullut siihen tulokseen ettei työnteko kannata koska yli 2000 euroa kuussa saa näinkin. Palailen töihin maaliskuussa oli lakko tai ei.

      • Anonyymi

        Tuskin persu-trolli pietaria kauempana on käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin persu-trolli pietaria kauempana on käynyt.

        Kommunismi on kuollut ja SDP on perseestä


      • Anonyymi

        Jos tuo olisi totta niin kertoisi paljon persun luonteesta.Jättäytyy tahallaan työttömäksi ja haukkuu ja solvaa muita työttömiä.Epäilen kyllä että tämä perunakuopan urho ei ole ulkomaita nähnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo olisi totta niin kertoisi paljon persun luonteesta.Jättäytyy tahallaan työttömäksi ja haukkuu ja solvaa muita työttömiä.Epäilen kyllä että tämä perunakuopan urho ei ole ulkomaita nähnytkään.

        Tietäsitpä vaan kommari. En ole persu ole kokoomuslainen.


    • Anonyymi

      En ole vielä nähnyt puoluekartalla sak nimistä puoluetta kait se kuitenkin oppositiossa toimii.

      • Anonyymi

        Lieneekö sak;lla enemmistö eduskunnassa siltä se vähän vaikuttaa,Uskomatonta demokraattisesti valittujen polititikoiden sijaan kärsivät syyttömät yritykset,Mutta:kun ei voi muutakaan odottaa näiltä umpisurkeila ahneilta ja ymmärtämättömilta ay jyriltä.


    • Anonyymi

      xxxx

    • Anonyymi

      Tätä ay/vihervasemmiston toimintaa voi verrata usa:n capitol hill:in valtaamiseen.Yritetään vapailla ja demokraattisilla vaaleilla valittu laillinen hallitus kaataa

      • Anonyymi

        EK: n rahoituksella ja tiedotusvälineiden avulla saatiin velkapelottelulla ja suoranaisella valehtelulla aikaan häkämiehen hirviöhallitus.Moni äänestäjä tuntee itsensä petetyksi tällä hetkellä.Hyvä että ihmisyyttä löytyy vielä jostakin puolustamaan heikoimmassa asemassa oleviakin ja suomalaisia palkansaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EK: n rahoituksella ja tiedotusvälineiden avulla saatiin velkapelottelulla ja suoranaisella valehtelulla aikaan häkämiehen hirviöhallitus.Moni äänestäjä tuntee itsensä petetyksi tällä hetkellä.Hyvä että ihmisyyttä löytyy vielä jostakin puolustamaan heikoimmassa asemassa oleviakin ja suomalaisia palkansaajia.

        Edellinen kommunistitrolli saisi keksiä parempi syitä sille että Suomen kansa tuomitsi vasemmistohallituksen velalla elämisen
        Kyllä kansa tietää että velka on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa .
        Sen näkee nyt kun nykyhallituksen täytyy vasemmiston jättämän konkurssipesän asioita laittaa kuntoon ja nämä konkurssin aiheuttivat yrittävät parhaansa mukaan hankaloittaa sitä.
        Normaalissa konkurssissa ei sen aiheuttajilla ole mitään sananvaltaa vaan pesänhoitajat hoitavat asiat , Niin pitäisi nytkin olla tässä valtiollisessa konkurssissa.,


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe