Olli presidentiksi

Anonyymi-ap

Nyt jos Savonlinnalaista huolettaa, että miten Savon käy, niin kannattaisi presidentin vaaleissa äänestää kotikylän mies voittoon. Kun katsotte noita ehdokkaita, niin onko siellä oikeasti yhtään parempaa vaihtoehtoa?

62

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näistä ehdokkaista olen minäkin päätynyt äänestämään tätä vaikka en mitenkään huippuehdokkaana pidä, mutta ehkä vähiten saa tuhottua meidän syrjäseutujen asukkaiden elämää.
      Nimittäin Savonlinna on syrjäseutua näissä vaaleissa.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olli on Mikkelistä niin ei ole kotikylän miehiä

      • Anonyymi

        Stubbiin ym muihin verrattuna on ihan naapurin poika


      • Anonyymi

        Sammaa Savoa se on. Ei tuossa nyt niin iso ero ole kun 100km välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammaa Savoa se on. Ei tuossa nyt niin iso ero ole kun 100km välissä.

        Ehe Ehe. Vaikka miten on välissä 100km niin ei se tee mitenkään "oman kylän" poikaa, mutta jokainen näkee asian omalla tavallaan


      • Anonyymi

        Savonlinnalaisena takaan, ette varmasti saa ääntäni Mikkelin ollikolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savonlinnalaisena takaan, ette varmasti saa ääntäni Mikkelin ollikolli.

        Sen takaan miekin satavarmasti että miun äänelläni ei nouse pressaks ykskään maalaisliitosta alkunsa saanut puoluelainen --- EI Rehn - EI Halla-aho - EI Essayh .


    • Anonyymi

      Paras vaihto olisi vasemmistoliitolle ollut arhinmäki,pressana pate olisi voinut spreijailla ihan rauhassa pressanlinnan seiniä kukaan ei olis tullut vittuilemaan.Tokmannin osakekurssi olisi noussut pilviin kun spraymaalia kuluu mielettömästi.

    • Anonyymi

      Jussia aion äänestää.

      • Anonyymi

        Jotenkin pelottava tapaus tämä jussi


      • Anonyymi

        Minä jätän sekä Ollin että Jussin ilman minun ääntäni ja pistän äänestyslippuuni numeron 10.
        Tarvitsemme ulkopolitiikan vankkaa asiantuntemusta ja niin sisäisesti kuin ulkoisesti rauhaa rakentavaa koko kansan presidenttiä
        KYMPPI on minun ehdokas presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jätän sekä Ollin että Jussin ilman minun ääntäni ja pistän äänestyslippuuni numeron 10.
        Tarvitsemme ulkopolitiikan vankkaa asiantuntemusta ja niin sisäisesti kuin ulkoisesti rauhaa rakentavaa koko kansan presidenttiä
        KYMPPI on minun ehdokas presidentiksi.

        Minä ennen arvostin kymppiä, mutta nykyään mennyt usko maahan muuton ym takia. Varsinkin kun järjesti kaapueukot Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ennen arvostin kymppiä, mutta nykyään mennyt usko maahan muuton ym takia. Varsinkin kun järjesti kaapueukot Suomeen.

        Sama juttu, kaapueukkojen vuoksi meni luottamus. Nyt kaipaan uutta, kansainvälistä ja kielitaitoista pressaa, siksipä nro 8 saa ääneni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin pelottava tapaus tämä jussi

        Samaa mieltä, on vähän sen oloinen että en ehkä suosittele edes käytetyn auton ostoa tältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, on vähän sen oloinen että en ehkä suosittele edes käytetyn auton ostoa tältä.

        Missähän ne "eukot" tällä hetkellä muuten ovat? Ovatko josssin ilmaisessa täyshoidossa? Mitähän ovat puuhailleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jätän sekä Ollin että Jussin ilman minun ääntäni ja pistän äänestyslippuuni numeron 10.
        Tarvitsemme ulkopolitiikan vankkaa asiantuntemusta ja niin sisäisesti kuin ulkoisesti rauhaa rakentavaa koko kansan presidenttiä
        KYMPPI on minun ehdokas presidentiksi.

        Olen samaa mieltä. Kävin jo äänestämässä ja piirsin 10.Osaamista rauhan rakentajana löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän ne "eukot" tällä hetkellä muuten ovat? Ovatko josssin ilmaisessa täyshoidossa? Mitähän ovat puuhailleet?

        Osa oli lähempänä meitä kuin arvaatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jätän sekä Ollin että Jussin ilman minun ääntäni ja pistän äänestyslippuuni numeron 10.
        Tarvitsemme ulkopolitiikan vankkaa asiantuntemusta ja niin sisäisesti kuin ulkoisesti rauhaa rakentavaa koko kansan presidenttiä
        KYMPPI on minun ehdokas presidentiksi.

        NUMERO 8
        MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ NUMEROA 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa oli lähempänä meitä kuin arvaatkaan.

        Tuossahan ne Punkaharjulla opistolla olivat täysihoidossa.
        al-Hol terroristit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan ne Punkaharjulla opistolla olivat täysihoidossa.
        al-Hol terroristit.

        Mitäs ne siellä terrorisoi ja missäs ne nyt sitten terrorisoivat muualla kuin sinun persumaisessa pollassasi? 🤯


    • Anonyymi

      Olli on paras, luotettavin, tasaisin ja arvostetuin ehdokas. (myös ulkomailla) Hän jatkaa Niinistön ja Suomen linjaa parhaiten. Se nyt vaan on niin. (nro:3)

    • Anonyymi

      Ei Savon juntia pressaksi!!Älykkyys ei riitä.

      Eikä homoa. Ei onnistu mikään ulkopoliittinen juttu eikä matkat moneen maahan.
      Minulla ei ole homo vastaisuutta mutta ei sovi pressaksi - täysi mahdottomuus hoitaa asioita!

      Jussi on paras kaikista, ja se ei tarkoita että olisi kovin hyvä, mutta paras noista.

      • Anonyymi

        Ai sinäkö et homovastainen?!!!!
        Ja kaiken lisäksi vielä persumaisen populistisen skeidan ulostaja.

        Tervetuloa nykyaikaan ja ottamaan asioista selvää, kun lukijoina on muitakin persuja.


      • Anonyymi

        Niin uusnatsipuolueesta presidentti...mieti nyt edes *aatana!!


    • Anonyymi

      PAHASTI PELKÄÄN, ETTÄ HÄVITÄÄN VAALIT.

    • Anonyymi

      Putinin hanketta pelastamassa.

      Iltalehti kertoo, miten valtionjohto pelasti Putinin lempihankkeen. Suomeen kaavailtu Rosatomin ydinvoimala olisi kaatunut jo kesällä 2015, elleivät elinkeinoministeri Olli Rehn ja pääministeri Juha Sipilä olisi puuttuneet peliin. Juttusarjassa käsitellään presidenttiehdokkaiden Venäjä-suhdetta.

      ............
      Kepulaiset ovat aina olleet venäläisten asialla Suomessa.
      Miettikää sitä.

      • Anonyymi

        "Rehn kiirehti Moskovaan keskellä kukkeinta lomakautta, eikä huolinut venäläisten kanssa käymiinsä keskusteluihin mukaan Suomen silloista Moskovan suurlähettilästä Hannu Himasta tai suurlähetystön muita korkeita diplomaatteja.

        Tämä herätti ulkoministeriössä kummastusta, koska tapana on, että ministeritason tapaamisissa on läsnä venäjää taitavia korkean tason suomalaisdiplomaatteja.

        Rehn tapasi Moskovassa Venäjän varapääministeri Arkadi Dvorkovitšin 23. heinäkuuta.

        Ylen mukaan Rehn ja Dvorkovitš totesivat, että "Fennovoima-hanke on kansallisesti tärkeä molemmille maille ja varmasti hallitukset tekevät kaiken sen onnistumisen eteen".


    • Anonyymi

      Naisten suosikki varmaan ollin kurjuutta nauttiva ehdokas....

    • Anonyymi

      Näitä "kotikylän mies" avauksia näkyy löytyvän sieltä sun täältä. Jos totta puhutaan, niin Olli oli nuorena Mikkelin mies, mutta siitäkin on jo montakymmmentä vuotta kun se muutti Mikkelistä pois.

      Totuushan ei ole koskaan kuulunut keskustalaisten vahvuuksiin. "Puhun niin totta kuin osaan", totesi kerran erän keskustalainen pääministeri eduskunnassa.

    • Anonyymi

      Presidentti on ulkopolitiikan hahmo ja hallitus päättää sisäpolitiikasta, että se miten Savon käy tai ylipäätään Itä-Suomen, niin presidentillä ei ole siihen mitään sanottavaa.

    • Anonyymi

      Presidentin pitää olla rauhallinen, harkitsevainen, uskottava, mutta myös päättäväinen joukkue pelaaja. Siksi tarvitsemme Ollin joukkueeseen. NRO: 3

    • Anonyymi

      Mieluummin Rehn kuin Stubb , Halla-aho tai Haavisto.

      • Anonyymi

        Stubb on nykyaikaa, kielitaitoinen, kansainvälistä kokemusta, fiksu ja tasapainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb on nykyaikaa, kielitaitoinen, kansainvälistä kokemusta, fiksu ja tasapainoinen.

        JUURI SEN TAKIA KAIKKI ÄÄNESTÄKÄÄ NUMEROA 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUURI SEN TAKIA KAIKKI ÄÄNESTÄKÄÄ NUMEROA 8

        Ei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUURI SEN TAKIA KAIKKI ÄÄNESTÄKÄÄ NUMEROA 8

        Niinistöä tulee ikävä, mutta on eläkepäivänsä hyvin ansainnut. Isot on saappaat täytettäviksi, energinen ja fiksu Stubb paras mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistöä tulee ikävä, mutta on eläkepäivänsä hyvin ansainnut. Isot on saappaat täytettäviksi, energinen ja fiksu Stubb paras mahdollinen.

        Kouhottaja on ja puhetyyli ärsyttää melko paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos!

        Kerro miksi ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouhottaja on ja puhetyyli ärsyttää melko paljon

        Pistä korvatulpat jos kerta ääni ärsyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistöä tulee ikävä, mutta on eläkepäivänsä hyvin ansainnut. Isot on saappaat täytettäviksi, energinen ja fiksu Stubb paras mahdollinen.

        Ylimieliselle tuuliviiri-Stubbille EN varmana ääntäni lahjota.


      • Anonyymi

        En jaksais enää kepulaista Rehniä, kun on aivan liikaa kestämistä jo kepulaisessa Laineessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb on nykyaikaa, kielitaitoinen, kansainvälistä kokemusta, fiksu ja tasapainoinen.

        Ossaa ollikin kieliä. Suomee ja savvoo, hiljoo ja kovvoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb on nykyaikaa, kielitaitoinen, kansainvälistä kokemusta, fiksu ja tasapainoinen.

        Stubbista on tasapainoisuus kaukana.
        Stubb on epävakaa, arvaamaton, ylimielinen suurvistelijä, joka malttamattomuuttaan pitkästyy ja epäonnistuu kaikissa pesteissään.

        Sopii varmaankin parhaiten italialaiseen yliopistoon opiskelijoiden naurattajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistöä tulee ikävä, mutta on eläkepäivänsä hyvin ansainnut. Isot on saappaat täytettäviksi, energinen ja fiksu Stubb paras mahdollinen.

        Niinistölle suotakoon jo vanhuuden lepo ja lapsen hoito.
        Stubbi sopii parhaiten ulkomaisen yliopiston opettajakaartiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb on nykyaikaa, kielitaitoinen, kansainvälistä kokemusta, fiksu ja tasapainoinen.

        Stubb on kohta 60v ukko joka yrittää esittää parikymppistä. Ikäkriisissä kärvistelevä puolueensa sätkyukko, joka sanoo just niinkuin on neuvottu ja pitää suun kiinni asioista joihin isot pojat ei ole antaneet oikeaa vastausta. Ei omista omia mielipiteitä.


    • Anonyymi

      On kyllä hyvä vaihtoehto!

    • Anonyymi

      Kympillä menen minäkin!

    • Anonyymi

      Mutta eiks ole hienoo, että jokainen saa äänestää ihan just sitä ehdokasta, jonka katsoo sopivan parhaiten Suomen presidentin tehtäviä hoitamaan tai sitten ihan mistä syystä tahansa.

      Minäkin aion äänestää ulkopolitiikkamme hyvin tuntevaa ja diplomaattista rauhan neuvottelijaa, jolla jo laajat ulkopoliittiset verkostot valmiina.
      Sen takia minunkin ehdokkaani on ehdottomasti numero 10 eli Pekka Haavisto.

      • Anonyymi

        Ei härkäparia Mäntyniemeen!
        Miettikääpä kun Suomen presidentti olisi edustamassa ulkomailla puolisonsa kanssa, vaikka Ruotsissa. Ruotsista olisi kunigas Kalle ja kaunis Silvia, ja Suomesta...
        kaksi karvaturpaa yhdessä... yök!


    • Anonyymi

      Ylpeenä piirsin miekin kympin lappuun.
      Rauhan ja vakaan Suomen puolesta.

      • Anonyymi

        Ei härkäparia Mäntyniemeen!


    • Anonyymi

      Olen kahden vaiheilla, Li tai Jutta. Kumman numeron raapustan ympyrään?

      • Anonyymi

        Laita molemmat.


      • Anonyymi

        Mulla oli tarkotus antaa ääni Jutalle, mutta Jutan vaalikampanjoinnin alotus myöhästy auttamattomasti, eikä päässyt vaadittavaan vauhtiin.
        Sen takii äänestän Pekka Haavistoo. HAAVISTOLLA KYKY ja MALTTI hoitaa myös pressan tehtävät hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli tarkotus antaa ääni Jutalle, mutta Jutan vaalikampanjoinnin alotus myöhästy auttamattomasti, eikä päässyt vaadittavaan vauhtiin.
        Sen takii äänestän Pekka Haavistoo. HAAVISTOLLA KYKY ja MALTTI hoitaa myös pressan tehtävät hyvin.

        Näin aioin minäkin toimia. Harmittaa kovasti Jutan kampanjan kompurointi.
        Haaviston numeroon 10 minäkin vaihdoin.


    • Anonyymi

      "Olen kahden vaiheilla, Li tai Jutta. Kumman numeron raapustan ympyrään?"

      Li, tietysti! Vaikka onkin vasemmalle kallellaan.

      On paljon kauniimpi ja hoikka! Ja älykkäämpi.

      JUTTA VEI MEIDÄN VERORAHAT KREIKKAAN KÄTEISEN KANSSA.

      • Anonyymi

        Valtiovarainministeriön entisen kansliapäällikön Martti Hetemäen mukaan vakuudet olivat Suomelta merkittävä saavutus, koska niistä pystyttiin vastustuksesta huolimatta sopimaan.

         Se ei ollut mikään läpihuutojuttu. Suomi sai siinä tavoitteensa läpi.

        Hetemäki muistuttaa, ettei Slovakia lähtenyt rahoittamaan kahdenvälisiä lainoja aluksi ollenkaan. Lainojen rahoituspäätös oli vaikea, koska oli epävarmaa, saadaanko lainat takaisin.

        Kreikka on pystynyt lyhentämään lainojaan. Kreikan pankkien Suomelle antamat vakuudet lisäävät intressiä maksaa lainoja takaisin, Hetemäki arvioi.

        Valtiovarain­ministeriön Leena Mörttinen vertaa vakuuksia Urpilaisen lailla vakuutukseen tulipaloa vastaan. Hänen mukaansa on hyvä asia, että Kreikka on maksanut lainojaan pois.

        Kun otat vakuutuksen tulipaloa vastaan, jos ei käynyt mitään, olet varmaan tyytyväinen, että talo on pystyssä. Jos kävi jotain, niin oli ainakin vakuutus helpottamassa hieman tuskaa. Näin vakuudet toimivat.

        Myös kaikkien meidän asuntolainoissa pankki ajattelee näin. Se on niiden rooli.


    • Anonyymi

      Jos henkilö tunnetaan nimellä "Mustafa Olli", niin Turkin presidentti olisi sopivampi paikka kuin Suomen.

    • Anonyymi

      Nyt jos Savonlinnalaista huolettaa, että miten Savon käy, niin kannattaisi presidentinvaaleissa muistaa Ollin aikaansaanokset OKL:n lakkauttamisen aikoihin.

      Sipilä lupasi, että tulevien kompensaatioiden ansiosta asiat olisivat täällä paremmalla tolalla ja perusti kompensaatioryhmän jonka saavutusten ansiosta asiat ovat nyt sitten paremmalla tolalla. Kompensaatioryhmän kokoonpano:

      Anne Berner (kesk.) puheenjohtaja, liikenne- ja viestintäministeri
      Jari Lindström (sin.) työ- ja oikeusministeri
      Antti Häkkänen (kok.) kansanedustaja
      Hanna Kosonen (kesk.) kansanedustaja
      Kaj Turunen (sin.) kansanedustaja
      Heikki Kuutti Uusitalo (kok.) opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasosen (kok.) erityisavustaja
      Hannu Väänänen (kesk.) elinkeinoministeri Olli Rehnin (kesk.) erityisavustaja
      Janne Laine (kesk.) kaupunginjohtaja
      Matti-Pekka Parkkinen (kesk.) kaupunginhallituksen puheenjohtaja
      Jarkko Wuorinen (kesk.) maakuntahallituksen puheenjohtaja
      Heikki Hämäläinen, Etelä-Savon kauppakamarin puheenjohtaja

      Jos joku on unohtanut niin mainitsenpa vielä sen kompensaatioryhmän saavutuksen:
      30 puurakentamisen aloituspaikkaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän se Savonlinnalle olisi kaikista parasta jos Keskustapuolue kiellettäisiin lailla.

    • Anonyymi

      Ei se ole Puolueen vika vaan äänestäjien tyhmyyttä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe