Miksei saa puhua eräästä kiuruvetisestä julkkiksesta?

Anonyymi-ap

Pottukoirasta 7 ketjua mutta eräästä väkivaltarikoksista tutusta kiuruvetisestä ei saa puhua?

25

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi täällä pitäisi ylipäänsä puhua kenestäkään? Jos on asiaa, niin mennä puhumaan ko.henkilölle kasvotusten.

• Anonyymi

ei voi kun se on linnassa, pitää vaa toivoo että cannonballssi antaa sille vähä opetusta

• Anonyymi

Ei onnistu kun pötkii pakoon. Ei uskalla kohdata ketään, kuka tahtoisi "keskustella". Näin olen facesta lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu kun pötkii pakoon. Ei uskalla kohdata ketään, kuka tahtoisi "keskustella". Näin olen facesta lukenut.

Parempi pysyäkin erossa muista,
        etteivät pahat tavat tartu...

• Anonyymi

Kiuruvesi rakastaa Kärkkäisiään, siksi.

• Anonyymi

Kiva juttu, kiva juttu,
        minähi oon Kärkkäisiä toiselta puolen!

• Anonyymi

Taitaa sitä pottaattia oottoo melkoinen rikosilmoitusten nippu, mikäli hengissä Suomeen edes piäsöö. Ja Paaspurontie 17 edessä oottaa kättelijöitä jonoksi asti. Sanovat että parraimmat ovat jo telttoja pystyttänneet sinne, että ovat jonossa ensimmäisinä.

• Anonyymi

miksi te köyhät kuuluisuutta kiusitte ja vainootte, menkee töihi rotat ja sitte ku 60 kilo € saatte kuukaudes liksaa ni tulkee uuvestaan huutelomaan, seon heippa!

• Anonyymi

Onko kerholaiset menossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kerholaiset menossa?

Kiuruveden kerhoko😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiuruveden kerhoko😂😂😂😂

Eikös ne oo hurjia?

• Anonyymi

Pottu kättelee teitä kaikkia ohimoon🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pottu kättelee teitä kaikkia ohimoon🤣🤣

Eihän se edes yllä aikamiestä ohimoon. Karkuun vintille juoksoo, jos miehen näköö vaatteet päällä. Jos ilman vaatteita, niin pyllistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi te köyhät kuuluisuutta kiusitte ja vainootte, menkee töihi rotat ja sitte ku 60 kilo € saatte kuukaudes liksaa ni tulkee uuvestaan huutelomaan, seon heippa!

Vähän on 60 kiloo. Pitää olla yli 100 kiloo ja sitä ei potulla koskaan tule olemaan. Ei ne vankilan päivärahat kummoisia ole.

• Anonyymi

ei maha näilä runk---eilla olla 60 kiloo lompaakossa😂

• Anonyymi

Hienoja nämä 😂 emojit. Kaikki tietää että hauska olet.
        Töppö p..is on sulla ja sileä😂 kyllä ne leidarit vielä joskus sinuakin laittaa. Saat vähän jostain rahaa ja rohkeutta eka.

• Anonyymi

Jätkällä hienot pyöreet silmälasit ja kikkaratukka niinku mamuilla😂 ei helevetti ne akkas kulmakarvat 😂 ja se sinun pikkuruinen pili😂

• Anonyymi

näillä r ynkköreillä ei oo ku tuulen huhtelema äässi😂

• Anonyymi

ja ee maha perakammarinpoijaat saaha nyksäyttää 17 eri muijaa 18 päivänsissää,vai miten se niiku meni?😂😂

• Anonyymi

36,
        yksi päiväseuraksi
        toinen uusi aina yöksi.

• Anonyymi

Joo ei kun ovat naimisissa eikä tarvi ostaa vinosilmiltä 😂
        Taitaa olla perheellisiä vielä kaikki 😂 taisivat esim. viime kesänä ajaa prätkillä ainakin yhdeksän eri maan läpi. Ei niinkuin sinunlainen runkku 😂 joka on nähnyt vain teeveessä mitä on kiuruveden ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei kun ovat naimisissa eikä tarvi ostaa vinosilmiltä 😂
        Taitaa olla perheellisiä vielä kaikki 😂 taisivat esim. viime kesänä ajaa prätkillä ainakin yhdeksän eri maan läpi. Ei niinkuin sinunlainen runkku 😂 joka on nähnyt vain teeveessä mitä on kiuruveden ulkopuolella.

Akkas käy vieraissa🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akkas käy vieraissa🤭🤭🤭

Ja sä tiedät mitä täällä Oulussa tapahtuu😂😂
        Tiedän kyllä sinut ja sinun akka on liian ruma käymään vieraissa 🤭🤭🤭 mut ilo on minun puolella kun tulen kiuruvedellä käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä tiedät mitä täällä Oulussa tapahtuu😂😂
        Tiedän kyllä sinut ja sinun akka on liian ruma käymään vieraissa 🤭🤭🤭 mut ilo on minun puolella kun tulen kiuruvedellä käymään.

Tuohon kikeroon Elä tuhlaa täällä aikaa. Ilmottele kun tulet tänne päin niin vien sinut sinne. Pidetään hauskaa sen kustannuksella niinkuin ennen amiskan pukuhuoneessa. Jätkät ei näitä lue eikä niitä kiinnosta, pari kertaa oon vinkannu kun tuolla on vähän yli mennyt. Jos oot facessa ni laita yv. Ei näitä taida muut lukee ku sinä ja minä enää.

• Anonyymi

Pete ja Jouko deathmatch torilla

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe