Muistutus Kepuleille

Anonyymi-ap

Muistakaa kaikki Kepulit että seuraavissa vaaleissa eli Presidentin vaaleissa ei voi äänestää Jukkaa !!! Tiedän että olette tottuneet Jukkaa aina äänestämään vaikka näytöt ovat aika laimeat . Mutta nyt ei voi äänestää kaivoksen uusiokäytön toteuttamisen puolesta . Ja vasurit eivät äänestä myöskään pontevaan lakkovahtia . Annetaan Jounin syödä rauhassa . Ja maski päähän äänestettäessä ettei viha kumpua tms….

52

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maski päähän persut. Yksinkertaista.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣 voi olla joillekin järkytys että Pyhäjärven Keskustan ylipappi ei ole ehdolla

    • Anonyymi

      Mutta voi häntä äänestää poikkeuksellisessa hädässä siten että kirjoittaa nimen. Mutta vain jos ei numeroa löydy äänestyskopin seinältä.
      Onko muuten vaalilaissa kielletty ettei saa äänestyslippuun tehdä merkintöjä kopin ulkopuolella?
      Äänestys on hoidettu joustavammin Pihtiputaalla ja Kiuruvedellä. Vaalivirkailijan palvelua käytetään vain äänestyslippua palautettaessa.

    • Anonyymi

      Moni muukin asia on Pyhäjärvellä vaikeimman kautta. Enempi saisi vertailla käytäntänteitä naapurikuntien kanssa.

    • Anonyymi

      Aurauksen taso laskenut. Missä syy?

      • Anonyymi

        Onhan tuo tasaantunut aika hyvin.
        Katsotaan nyt rauhassa, eikä pulikoida ämpärin kanssa.
        Nukkukaa rauhassa, herran huomassa, pojat tekee parhaansa.
        Lunta on riittänyt läpi Suomen, pipo vain näkyy Suomen pahimmissa nurkissa.


    • Anonyymi

      Jäänyt lääkkeet ottamatta

    • Anonyymi

      Naapurikunnassa eivät näy mainostavat miljoona investointeja. Miljardeista nyt puhumattakaan. Eikö ole kumma?

      Naapurikunnissa kuitenkin on touhua kovasti ihan maan päällä!

      • Anonyymi

        Niin täytää olla kiitollinen, että meillä on aikaan saavaa porukkaa.

        Ensi viikolla hallitus keskustelee säätövoiman lisäämisestä.
        Tuetaanko jo valmiita rakenteita kuten meidän kaivos vai tuhotaanko pohjoisen koskimaisemia. Otetaanko luoto huomioon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täytää olla kiitollinen, että meillä on aikaan saavaa porukkaa.

        Ensi viikolla hallitus keskustelee säätövoiman lisäämisestä.
        Tuetaanko jo valmiita rakenteita kuten meidän kaivos vai tuhotaanko pohjoisen koskimaisemia. Otetaanko luoto huomioon?

        Pitää louhia viereen uusi "kaivos" että pumppu ja turbiini tekisi sähköä. Ei ole valmista infraan. Valitettavasti.
        Siksi liian kallis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää louhia viereen uusi "kaivos" että pumppu ja turbiini tekisi sähköä. Ei ole valmista infraan. Valitettavasti.
        Siksi liian kallis

        Meillä vaan on valmista ifraa ei tarvitse tuhota koskimaisemaa. Tässä muuten nähdään, että tuulivoiman vastustajille luonto on vain tekosyy. Aitoa kiinnostusta ei ole.


      • Anonyymi

        Lieneekö sitten virettä virsuihin, meillä sitä vielä leikitään tuohivirsuilla.
        Sille asteelle Pyhäjärvi jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täytää olla kiitollinen, että meillä on aikaan saavaa porukkaa.

        Ensi viikolla hallitus keskustelee säätövoiman lisäämisestä.
        Tuetaanko jo valmiita rakenteita kuten meidän kaivos vai tuhotaanko pohjoisen koskimaisemia. Otetaanko luoto huomioon?

        ...vai lisätäänkö aatoksiin siipirattaita, taivaan tuliin.
        Voi meitä poloja, sote soutaa suohon niin, että tupasvillakin näivettyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaan on valmista ifraa ei tarvitse tuhota koskimaisemaa. Tässä muuten nähdään, että tuulivoiman vastustajille luonto on vain tekosyy. Aitoa kiinnostusta ei ole.

        IHRAA riittää, mitä tuota turhaan....


    • Anonyymi

      Joo mutta Jouni repäsee EU vaaleissa , sitten hymy hyytyy monelta kepulta ja persulta.

      • Anonyymi

        Ainakin minä olisin tyytyväinen, jos pääsisi läpi. Lie aika epätodennäköistä, mutta hänen kauttaa meillä on yhteys suomalaisiin päättäjiin.


      • Anonyymi

        Repäisee korkeintaan sipsi pussin auki kun on nälkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä olisin tyytyväinen, jos pääsisi läpi. Lie aika epätodennäköistä, mutta hänen kauttaa meillä on yhteys suomalaisiin päättäjiin.

        🤡🤡🤡päivän paras huumori pläjäys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minä olisin tyytyväinen, jos pääsisi läpi. Lie aika epätodennäköistä, mutta hänen kauttaa meillä on yhteys suomalaisiin päättäjiin.

        Taitaa ne "Yhteydet" olla vain Kepulaisten jorinoita. Jos niitä olisi, varmaan menisi PHJ:kin paremmin.


      • Anonyymi

        Esirippu revähtää, palkeet halkeaa, Suomi nousee jaloilleen. Halleluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repäisee korkeintaan sipsi pussin auki kun on nälkä

        Niiiih!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa ne "Yhteydet" olla vain Kepulaisten jorinoita. Jos niitä olisi, varmaan menisi PHJ:kin paremmin.

        Eihän vaalituvalle pyrkinytkään päässyt yhtymään.


    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista tietää, mitä aloittajapolo päässään kantaa.
      Antaa oivan kuvan eräästä paikkakunnan yhteisöstä.
      Jatkakoon vaan samaan malliin tämä järjen jättiläinen.

      • Anonyymi

        No täällähän on sellainen ongelma, että "kun muuta mahdollisuutta ei ole" ja sillä on ollut peruuttamattomia seurauksia kaupungille. Kuraportaan kepulit ovat olleet liian kauan päättävissä elimissä ja sen näkee.


      • Anonyymi

        Kommenteillasi sinä kerrot paljon itsestäsi . Kuusi vuotiaan tasoista argumentointia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteillasi sinä kerrot paljon itsestäsi . Kuusi vuotiaan tasoista argumentointia,

        Tottahan minä kirjoittelen. Taidat olla itse niitä apukoulussa luokalle jääneitä, eli tuplaaja. Toisaalta kannattaako sitä 10.1 %:in kannatuksella paljon elämöidä, puoluetuetkin karkasi persuille 8 miljoonaa euroa. Jos nyt vain pysyisitte siellä Kadonneen Kannatuksen Kaivolla ja säilöisitte vaikka lunta näin kovalla pakkasella. Hiukkanenkin karkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan minä kirjoittelen. Taidat olla itse niitä apukoulussa luokalle jääneitä, eli tuplaaja. Toisaalta kannattaako sitä 10.1 %:in kannatuksella paljon elämöidä, puoluetuetkin karkasi persuille 8 miljoonaa euroa. Jos nyt vain pysyisitte siellä Kadonneen Kannatuksen Kaivolla ja säilöisitte vaikka lunta näin kovalla pakkasella. Hiukkanenkin karkasi.

        Saapiko kaupungintalolla äänestää pieraisemalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saapiko kaupungintalolla äänestää pieraisemalla?

        No ei saa. Mutta pururadalla saa kävellä, Laki ei sitä kiellä. Hi Hi HIH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan minä kirjoittelen. Taidat olla itse niitä apukoulussa luokalle jääneitä, eli tuplaaja. Toisaalta kannattaako sitä 10.1 %:in kannatuksella paljon elämöidä, puoluetuetkin karkasi persuille 8 miljoonaa euroa. Jos nyt vain pysyisitte siellä Kadonneen Kannatuksen Kaivolla ja säilöisitte vaikka lunta näin kovalla pakkasella. Hiukkanenkin karkasi.

        Oletko sata vuotias ? Ei minun kouluaikana ollut mitään apukoulua . Ota tekohampaat lasista ha napostele kettukarkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sata vuotias ? Ei minun kouluaikana ollut mitään apukoulua . Ota tekohampaat lasista ha napostele kettukarkki

        Na mitäs koulua olet käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Na mitäs koulua olet käynyt?

        Kun olen seurannut aloittajan edesottamuksia
        Jo pidemmän aikaa, olen tullut siihen johtopäätökseen, että aloittajalta on jäänyt kesken ainoa koulu, jota hän on käynyt , joka on leikkikoulu.
        Tämä leikkikoulu on jäänyt kesken sen vuoksi, että aloittaja ei vilkkaan mielikuvituksen vuoksi täysin sopimaton muiden lasten leikkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen seurannut aloittajan edesottamuksia
        Jo pidemmän aikaa, olen tullut siihen johtopäätökseen, että aloittajalta on jäänyt kesken ainoa koulu, jota hän on käynyt , joka on leikkikoulu.
        Tämä leikkikoulu on jäänyt kesken sen vuoksi, että aloittaja ei vilkkaan mielikuvituksen vuoksi täysin sopimaton muiden lasten leikkeihin.

        Ethän sinä edes tiedä kuka aloittaja on ??? Jos tiedät niin sano vaikka nimikirjaimet. Sinä tampio vaan joriset omiasi ja arvailet . Voit tulla mihin johtopäätökseen tahansa ja olet edelleen väärässä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä edes tiedä kuka aloittaja on ??? Jos tiedät niin sano vaikka nimikirjaimet. Sinä tampio vaan joriset omiasi ja arvailet . Voit tulla mihin johtopäätökseen tahansa ja olet edelleen väärässä .

        Aloittajan suhteen ei voi olla väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan suhteen ei voi olla väärässä.

        Perustele älyttömät väitteesi!!klo 10.07.Sinustakin voidaan sanoa että et ole käynyt kuin leikkikoulun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele älyttömät väitteesi!!klo 10.07.Sinustakin voidaan sanoa että et ole käynyt kuin leikkikoulun.

        Minähän näen sinut joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele älyttömät väitteesi!!klo 10.07.Sinustakin voidaan sanoa että et ole käynyt kuin leikkikoulun.

        Huomenna nostan kättä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna nostan kättä sinulle.

        Paskannuskoulu on paras koulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskannuskoulu on paras koulu.

        On hienoa, että koulutetuimmat Perus-Suomalaiset ovat täällä antamassa elämänohjeita.


      • Anonyymi

        Siis vittuilukoulun käynyt HK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskannuskoulu on paras koulu.

        Taidat olla mainitsemasi koulun opettaja.
        Kai persuja pitää opettaa tuossakin asiassa.


    • Anonyymi

      Sain vain yhden äänen.

      • Anonyymi

        Ja joku muu tunnetaan tuhannen äänen erehdyksenä. Kaikkihan sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joku muu tunnetaan tuhannen äänen erehdyksenä. Kaikkihan sen tietää.

        Siinäpä luottamuksen ÄÄRIPÄÄT Pyhäjärvellä🤣


    • Anonyymi

      Sain yhden ääänen, mutta en miestä.

      • Anonyymi

        Heikki, et ollut edes ehdokkaana !! Valehtelit Jälleen kuten Keput aina tekee!!MOT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikki, et ollut edes ehdokkaana !! Valehtelit Jälleen kuten Keput aina tekee!!MOT

        Mitä valehteleeko joku? Sait siis miestä? hih hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä valehteleeko joku? Sait siis miestä? hih hih

        Komunrannan savusaunailloissa kannattaa suojata Gluteus Maximus.. hi hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komunrannan savusaunailloissa kannattaa suojata Gluteus Maximus.. hi hi

        Mistä tuo Maximus muutti meille. Ainakin vaalituvalta on heitetty pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo Maximus muutti meille. Ainakin vaalituvalta on heitetty pihalle.

        Sinä nyt et taida ymmärtää mitä kirjoitat. Gluteus Maximus tarkoittaa pakaralihasta.hih hih hihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt et taida ymmärtää mitä kirjoitat. Gluteus Maximus tarkoittaa pakaralihasta.hih hih hihh

        Peltihousut jalkaan,kun lähtee Isojen Poikien kanssa saunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt et taida ymmärtää mitä kirjoitat. Gluteus Maximus tarkoittaa pakaralihasta.hih hih hihh

        Sitä juuri kansankielellä persettä niin kuin kerroin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe