Mietityttää miten monta orgasmia nainen voi saada,sain ohjastaa naapurin rouvan vibraa ja hän sai 4 kertaa vartissa kunnes koe keskeytyi
Voin kuvitella että paikat menee helläksi jossain vaiheessa eikä vaan pysty,onko jollain kokemusta moisesta
Löytyykö kokeilun haluista naista kysieseen juttuun
Vibralla orgasmeja
43
1467
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä kestää kyllä kauemmin ja viimeistään kolmannen jälkeen oon niin uupunut ettei vaan enää jaksa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18221153
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saan monta kertaa ja voimakkaita. Se on nautintoa ja kyllä sitä jaksaa aika kauan. 15min on vasta alkua..mitä kauemmin, sen voimakkaampia orgasmeja
- Anonyymi
Kyllä varmasti haluaisin olla testattavana!!!!!!!!
- Anonyymi
Mistä saan sinut kiinni
- Anonyymi
Mistäpäin olet
Voisin testata nuolemalla ja vibralla
Ehkä kalullakin
Gunnar - Anonyymi
Kauho sinä sillä paskas kitusiisi hinuri
- Anonyymi
Noista vibroista tiedä, mutta yhdelle vanhemmalle rouvalle annoin 5 orgasmia kalulla ja suulla ennen kuin paukutin lastini tussuun.
Ennemmän olisin helposti pystynyt antamaan orkkuja rouvalle, mutta alkoi rouva jo olemaan melkein tajuton ja ukko tulossa kotiin.- Anonyymi
No ei ole eukko paljon kestänyt...
Minä jaksan useamman tunnin nauttia lukemattomista orgasmeista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jaksan useamman tunnin nauttia lukemattomista orgasmeistaMinä panin aikoinaan 9 tuntia putkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jaksan useamman tunnin nauttia lukemattomista orgasmeistaEi kestänyt ei, minä pystyn naimaan juuri niin kauan, Kun nainen kestää.
Kalu pysyy kovana ja vaihdellen kullilla ja kielellä saa naimisen kestämään, yleensä menee niin, että nainen ei enään pysty.
Voisin hoidella sinua ja katsotaan montako orkkua kestät. - Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
Jaahas siinäpä taas vajakin ulosanti itsestään. Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kestänyt ei, minä pystyn naimaan juuri niin kauan, Kun nainen kestää.
Kalu pysyy kovana ja vaihdellen kullilla ja kielellä saa naimisen kestämään, yleensä menee niin, että nainen ei enään pysty.
Voisin hoidella sinua ja katsotaan montako orkkua kestät.Voi kun jostain saisin sinut kiinni..happypancake sivulla olen nimimerkillä outokumpu..
Kyllähän siinä tajunnan menetys välillä lähellä..mutta Ai että ois kivaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun jostain saisin sinut kiinni..happypancake sivulla olen nimimerkillä outokumpu..
Kyllähän siinä tajunnan menetys välillä lähellä..mutta Ai että ois kivaa!Koitan päästä sinne ja otan yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun jostain saisin sinut kiinni..happypancake sivulla olen nimimerkillä outokumpu..
Kyllähän siinä tajunnan menetys välillä lähellä..mutta Ai että ois kivaa!Olisin enemmän kuin halukas koittamaan kanssasi, kuinka kauan kestäisit antamaani täyshoitoa.
Haluan nussia naisia kalulla ja kielellä niin, että lopulta ovat yhtä jatkuvaa orgasmia ja sanovat, että eivät enään kestä, vasta sitten lataan lastin tulemaan minne nainen sitten haluakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitan päästä sinne ja otan yhteyttä
sinne on helppo mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitan päästä sinne ja otan yhteyttä
Laita alueeksi Joensuu.. 45-50v naiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kun Jussi kyselee niin se olen minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinne siis nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita löytää sieltä jussipoika ja laita viestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei ole tullut viestiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin just
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirjautunut mutta näyttää että aukeaminen kestää tovin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirjautunut mutta näyttää että aukeaminen kestää tovin
odotan edelleen...ei näy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odotan edelleen...ei näy
En tiedä missä vika sinun profiilin löydän ja laitoin sinne viestiä onko muuta konstia ottaa yhteyttä
Jussi - Anonyymi
Vibrajussi kirjoitti:
suomi24 treffit löydyn sieltä nimim vibrajussi
Mistäpäin suomea katson?
- Anonyymi
Vibrajussi kirjoitti:
Satakunta
No laitoin viestiä mutta et sit rohkene vastata..
- Anonyymi
Mä en jaksa käyttää tohon aikaa vaikka aina onki himokas. Mutta saan äkkiä ja helposti. En oo koittanut monta pystyisi. 7 kai joskus mutta se on aika turhaa Kube on toistaan aina laimeampia. Yleisimmin se menee nii et oon kauhees puuttees, otan pikku klitoriskiihottimeni, nopeasti otan 3-4 joihin menee yhteensä noin 2min ja sitten alan tekee taas jotain muita juttuja. Joskus voin käyttää muutaman minuutin mutta en kauemmin.
- Anonyymi
Heippa! Mitä jos kokeiltais, kielellä ja sormilla...ja jos haluat niin dildot lisäks..sais kerrankin nuolla tarpeeks. m52
- Anonyymi
Jos käsitin oikein niin tyydytät itseäsi joka päivä useita kertoja
Kumpi on parempi oma tyydytys vai mies joka panos sinua aina kun tarviit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käsitin oikein niin tyydytät itseäsi joka päivä useita kertoja
Kumpi on parempi oma tyydytys vai mies joka panos sinua aina kun tarviitJos tarkoitat mua tuota aiempaa naisen viestiä niin vastaan että en. Olen usein himokas mutta käytän lelua vain ehkä kerran kuukaudessa. Mieskään ei anna tarpeeksi ja kun antaa on aina nopea. Tottunut sietää panetusta. Kyllä aina ennemmin mies kun lelu. Siksi en jaksa paljon käyttöä lelua vaikka panettaa ku ei se oo sama asia. Saa helposti ja äkkiä ja monesti mutta se ei korvaa miestä. Miehen Kaa ei haittaa jäädä ilman orkkuakaan kun muuten tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat mua tuota aiempaa naisen viestiä niin vastaan että en. Olen usein himokas mutta käytän lelua vain ehkä kerran kuukaudessa. Mieskään ei anna tarpeeksi ja kun antaa on aina nopea. Tottunut sietää panetusta. Kyllä aina ennemmin mies kun lelu. Siksi en jaksa paljon käyttöä lelua vaikka panettaa ku ei se oo sama asia. Saa helposti ja äkkiä ja monesti mutta se ei korvaa miestä. Miehen Kaa ei haittaa jäädä ilman orkkuakaan kun muuten tuntuu hyvältä.
Minä miehenä en edes alkaisi naimaan, jos pitäisi olla joku parin minuutin pikapano, täysin turhaa.
Onneksi olen tilanteessa, että ei tarvi tuollaisiin pikapanoihin lähteä.
Toiselle nautinnon tuottaminen on se juttu ainakin minulle. Minulle seksissä on parasta, kun näkee ja tuntee nainen nauttii ja pääsee huipulle uudelleen ja uudelleen, kunnes nainen on pelkkää orgasmia.
Vasta tuon jälkeen annan naiselle vielä lopuksi lastini, mihin haluaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat mua tuota aiempaa naisen viestiä niin vastaan että en. Olen usein himokas mutta käytän lelua vain ehkä kerran kuukaudessa. Mieskään ei anna tarpeeksi ja kun antaa on aina nopea. Tottunut sietää panetusta. Kyllä aina ennemmin mies kun lelu. Siksi en jaksa paljon käyttöä lelua vaikka panettaa ku ei se oo sama asia. Saa helposti ja äkkiä ja monesti mutta se ei korvaa miestä. Miehen Kaa ei haittaa jäädä ilman orkkuakaan kun muuten tuntuu hyvältä.
Näin vähän aattelinkin,kyllä itsekkin naisen kanssa mieluummin kuin omin käsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä miehenä en edes alkaisi naimaan, jos pitäisi olla joku parin minuutin pikapano, täysin turhaa.
Onneksi olen tilanteessa, että ei tarvi tuollaisiin pikapanoihin lähteä.
Toiselle nautinnon tuottaminen on se juttu ainakin minulle. Minulle seksissä on parasta, kun näkee ja tuntee nainen nauttii ja pääsee huipulle uudelleen ja uudelleen, kunnes nainen on pelkkää orgasmia.
Vasta tuon jälkeen annan naiselle vielä lopuksi lastini, mihin haluaakaan.Siis mä itse haluisin vaikka joka päivä kunnolla. Mies on se kuka kykenee kahteen minuuttiin ilman kunnon esileikkiä niin eipä siitä apua ole panetukseen. Mutta aina ei saa kotona mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mä itse haluisin vaikka joka päivä kunnolla. Mies on se kuka kykenee kahteen minuuttiin ilman kunnon esileikkiä niin eipä siitä apua ole panetukseen. Mutta aina ei saa kotona mitä haluaa.
Kuten totesin, pikapanot ei ole mitään, en viitsisi edes vaivautua kalua ottamaan esille.
Se on pitkän kaavan mukaan tai ei lainkaan.
- Anonyymi
Oishan toi kivaa vaihtelua. Mut eipä viitti alkaa pihtaamaan vaikka mies ei kykene enempään. Sitä paitsi kaikki on aina tullut mun kanssa nopeasti. Vaikka on väittänyt ettei ole semmoisia ongelmia. Kaksi vain ikinä on ollut pitempää. Toinen jakso ehkä kymmenisen minuuttia ja yksi vain semmoinen kunnon panomies.
- Anonyymi
Jos sinulla on tiukka ja kimmoisa pillu jota osaat vielä käyttää
Niin imet raukoista heti mehut - Anonyymi
Kaikki viittaa siihen että olet tiukkapilluinen ei raukat vaan kestä mälli lentää heti,eli tunnut vaan liian hyvältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on tiukka ja kimmoisa pillu jota osaat vielä käyttää
Niin imet raukoista heti mehutmulla oli tän yhden kanssa seksisuhde vuoden.se ihmetteli että kuinka tuli aina niin äkkiä ekalla kertaa. Siis harvoin pantiin vaan yhden kerran. Mä sanoin että sehän on ihan normaalia jos on hetki aikaa. Se sanoo että ei sille. Muilla kerroilla se jaksoikin hyvin ja se pystyi monesti. Se sano että mun p**** tuntuu joka työnnöllä niin maagiselta, ja sanoo aina et mä imen sen ihan kuiviin. Ei ole toista samanlaista tullut ikinä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla oli tän yhden kanssa seksisuhde vuoden.se ihmetteli että kuinka tuli aina niin äkkiä ekalla kertaa. Siis harvoin pantiin vaan yhden kerran. Mä sanoin että sehän on ihan normaalia jos on hetki aikaa. Se sanoo että ei sille. Muilla kerroilla se jaksoikin hyvin ja se pystyi monesti. Se sano että mun p**** tuntuu joka työnnöllä niin maagiselta, ja sanoo aina et mä imen sen ihan kuiviin. Ei ole toista samanlaista tullut ikinä vastaan.
Niin arvelinkin saat olla tyytyväinen itseesi ja pilluusi,napakkaa pillua ilo naida
Väljän kanssa saa touhuta muttei tunnu oikein miltään
Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211