Vibralla orgasmeja

Anonyymi-ap

Mietityttää miten monta orgasmia nainen voi saada,sain ohjastaa naapurin rouvan vibraa ja hän sai 4 kertaa vartissa kunnes koe keskeytyi
Voin kuvitella että paikat menee helläksi jossain vaiheessa eikä vaan pysty,onko jollain kokemusta moisesta
Löytyykö kokeilun haluista naista kysieseen juttuun

42

1369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä kestää kyllä kauemmin ja viimeistään kolmannen jälkeen oon niin uupunut ettei vaan enää jaksa.

    • Anonyymi

      Saan monta kertaa ja voimakkaita. Se on nautintoa ja kyllä sitä jaksaa aika kauan. 15min on vasta alkua..mitä kauemmin, sen voimakkaampia orgasmeja

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti haluaisin olla testattavana!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mistä saan sinut kiinni


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet
        Voisin testata nuolemalla ja vibralla
        Ehkä kalullakin

        Gunnar


      • Anonyymi

        Kauho sinä sillä paskas kitusiisi hinuri


    • Anonyymi

      Noista vibroista tiedä, mutta yhdelle vanhemmalle rouvalle annoin 5 orgasmia kalulla ja suulla ennen kuin paukutin lastini tussuun.
      Ennemmän olisin helposti pystynyt antamaan orkkuja rouvalle, mutta alkoi rouva jo olemaan melkein tajuton ja ukko tulossa kotiin.

      • Anonyymi

        No ei ole eukko paljon kestänyt...
        Minä jaksan useamman tunnin nauttia lukemattomista orgasmeista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole eukko paljon kestänyt...
        Minä jaksan useamman tunnin nauttia lukemattomista orgasmeista

        Minä panin aikoinaan 9 tuntia putkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole eukko paljon kestänyt...
        Minä jaksan useamman tunnin nauttia lukemattomista orgasmeista

        Ei kestänyt ei, minä pystyn naimaan juuri niin kauan, Kun nainen kestää.
        Kalu pysyy kovana ja vaihdellen kullilla ja kielellä saa naimisen kestämään, yleensä menee niin, että nainen ei enään pysty.
        Voisin hoidella sinua ja katsotaan montako orkkua kestät.


      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki

        Jaahas siinäpä taas vajakin ulosanti itsestään. Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestänyt ei, minä pystyn naimaan juuri niin kauan, Kun nainen kestää.
        Kalu pysyy kovana ja vaihdellen kullilla ja kielellä saa naimisen kestämään, yleensä menee niin, että nainen ei enään pysty.
        Voisin hoidella sinua ja katsotaan montako orkkua kestät.

        Voi kun jostain saisin sinut kiinni..happypancake sivulla olen nimimerkillä outokumpu..
        Kyllähän siinä tajunnan menetys välillä lähellä..mutta Ai että ois kivaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun jostain saisin sinut kiinni..happypancake sivulla olen nimimerkillä outokumpu..
        Kyllähän siinä tajunnan menetys välillä lähellä..mutta Ai että ois kivaa!

        Koitan päästä sinne ja otan yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun jostain saisin sinut kiinni..happypancake sivulla olen nimimerkillä outokumpu..
        Kyllähän siinä tajunnan menetys välillä lähellä..mutta Ai että ois kivaa!

        Olisin enemmän kuin halukas koittamaan kanssasi, kuinka kauan kestäisit antamaani täyshoitoa.
        Haluan nussia naisia kalulla ja kielellä niin, että lopulta ovat yhtä jatkuvaa orgasmia ja sanovat, että eivät enään kestä, vasta sitten lataan lastin tulemaan minne nainen sitten haluakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitan päästä sinne ja otan yhteyttä

        sinne on helppo mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitan päästä sinne ja otan yhteyttä

        Laita alueeksi Joensuu.. 45-50v naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita alueeksi Joensuu.. 45-50v naiset

        Ok kun Jussi kyselee niin se olen minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kun Jussi kyselee niin se olen minä

        sinne siis nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita alueeksi Joensuu.. 45-50v naiset

        Koita löytää sieltä jussipoika ja laita viestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kun Jussi kyselee niin se olen minä

        No, ei ole tullut viestiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei ole tullut viestiä!

        Laitoin just


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei ole tullut viestiä!

        Olen kirjautunut mutta näyttää että aukeaminen kestää tovin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjautunut mutta näyttää että aukeaminen kestää tovin

        odotan edelleen...ei näy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        odotan edelleen...ei näy

        En tiedä missä vika sinun profiilin löydän ja laitoin sinne viestiä onko muuta konstia ottaa yhteyttä

        Jussi


      • Anonyymi kirjoitti:

        odotan edelleen...ei näy

        suomi24 treffit löydyn sieltä nimim vibrajussi


      • Anonyymi
        Vibrajussi kirjoitti:

        suomi24 treffit löydyn sieltä nimim vibrajussi

        Mistäpäin suomea katson?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin suomea katson?

        Satakunta


      • Anonyymi
        Vibrajussi kirjoitti:

        Satakunta

        No laitoin viestiä mutta et sit rohkene vastata..


    • Anonyymi

      Mä en jaksa käyttää tohon aikaa vaikka aina onki himokas. Mutta saan äkkiä ja helposti. En oo koittanut monta pystyisi. 7 kai joskus mutta se on aika turhaa Kube on toistaan aina laimeampia. Yleisimmin se menee nii et oon kauhees puuttees, otan pikku klitoriskiihottimeni, nopeasti otan 3-4 joihin menee yhteensä noin 2min ja sitten alan tekee taas jotain muita juttuja. Joskus voin käyttää muutaman minuutin mutta en kauemmin.

      • Anonyymi

        Heippa! Mitä jos kokeiltais, kielellä ja sormilla...ja jos haluat niin dildot lisäks..sais kerrankin nuolla tarpeeks. m52


      • Anonyymi

        Jos käsitin oikein niin tyydytät itseäsi joka päivä useita kertoja
        Kumpi on parempi oma tyydytys vai mies joka panos sinua aina kun tarviit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käsitin oikein niin tyydytät itseäsi joka päivä useita kertoja
        Kumpi on parempi oma tyydytys vai mies joka panos sinua aina kun tarviit

        Jos tarkoitat mua tuota aiempaa naisen viestiä niin vastaan että en. Olen usein himokas mutta käytän lelua vain ehkä kerran kuukaudessa. Mieskään ei anna tarpeeksi ja kun antaa on aina nopea. Tottunut sietää panetusta. Kyllä aina ennemmin mies kun lelu. Siksi en jaksa paljon käyttöä lelua vaikka panettaa ku ei se oo sama asia. Saa helposti ja äkkiä ja monesti mutta se ei korvaa miestä. Miehen Kaa ei haittaa jäädä ilman orkkuakaan kun muuten tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat mua tuota aiempaa naisen viestiä niin vastaan että en. Olen usein himokas mutta käytän lelua vain ehkä kerran kuukaudessa. Mieskään ei anna tarpeeksi ja kun antaa on aina nopea. Tottunut sietää panetusta. Kyllä aina ennemmin mies kun lelu. Siksi en jaksa paljon käyttöä lelua vaikka panettaa ku ei se oo sama asia. Saa helposti ja äkkiä ja monesti mutta se ei korvaa miestä. Miehen Kaa ei haittaa jäädä ilman orkkuakaan kun muuten tuntuu hyvältä.

        Minä miehenä en edes alkaisi naimaan, jos pitäisi olla joku parin minuutin pikapano, täysin turhaa.
        Onneksi olen tilanteessa, että ei tarvi tuollaisiin pikapanoihin lähteä.
        Toiselle nautinnon tuottaminen on se juttu ainakin minulle. Minulle seksissä on parasta, kun näkee ja tuntee nainen nauttii ja pääsee huipulle uudelleen ja uudelleen, kunnes nainen on pelkkää orgasmia.
        Vasta tuon jälkeen annan naiselle vielä lopuksi lastini, mihin haluaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat mua tuota aiempaa naisen viestiä niin vastaan että en. Olen usein himokas mutta käytän lelua vain ehkä kerran kuukaudessa. Mieskään ei anna tarpeeksi ja kun antaa on aina nopea. Tottunut sietää panetusta. Kyllä aina ennemmin mies kun lelu. Siksi en jaksa paljon käyttöä lelua vaikka panettaa ku ei se oo sama asia. Saa helposti ja äkkiä ja monesti mutta se ei korvaa miestä. Miehen Kaa ei haittaa jäädä ilman orkkuakaan kun muuten tuntuu hyvältä.

        Näin vähän aattelinkin,kyllä itsekkin naisen kanssa mieluummin kuin omin käsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä miehenä en edes alkaisi naimaan, jos pitäisi olla joku parin minuutin pikapano, täysin turhaa.
        Onneksi olen tilanteessa, että ei tarvi tuollaisiin pikapanoihin lähteä.
        Toiselle nautinnon tuottaminen on se juttu ainakin minulle. Minulle seksissä on parasta, kun näkee ja tuntee nainen nauttii ja pääsee huipulle uudelleen ja uudelleen, kunnes nainen on pelkkää orgasmia.
        Vasta tuon jälkeen annan naiselle vielä lopuksi lastini, mihin haluaakaan.

        Siis mä itse haluisin vaikka joka päivä kunnolla. Mies on se kuka kykenee kahteen minuuttiin ilman kunnon esileikkiä niin eipä siitä apua ole panetukseen. Mutta aina ei saa kotona mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä itse haluisin vaikka joka päivä kunnolla. Mies on se kuka kykenee kahteen minuuttiin ilman kunnon esileikkiä niin eipä siitä apua ole panetukseen. Mutta aina ei saa kotona mitä haluaa.

        Kuten totesin, pikapanot ei ole mitään, en viitsisi edes vaivautua kalua ottamaan esille.
        Se on pitkän kaavan mukaan tai ei lainkaan.


    • Anonyymi

      Oishan toi kivaa vaihtelua. Mut eipä viitti alkaa pihtaamaan vaikka mies ei kykene enempään. Sitä paitsi kaikki on aina tullut mun kanssa nopeasti. Vaikka on väittänyt ettei ole semmoisia ongelmia. Kaksi vain ikinä on ollut pitempää. Toinen jakso ehkä kymmenisen minuuttia ja yksi vain semmoinen kunnon panomies.

      • Anonyymi

        Jos sinulla on tiukka ja kimmoisa pillu jota osaat vielä käyttää
        Niin imet raukoista heti mehut


      • Anonyymi

        Kaikki viittaa siihen että olet tiukkapilluinen ei raukat vaan kestä mälli lentää heti,eli tunnut vaan liian hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on tiukka ja kimmoisa pillu jota osaat vielä käyttää
        Niin imet raukoista heti mehut

        mulla oli tän yhden kanssa seksisuhde vuoden.se ihmetteli että kuinka tuli aina niin äkkiä ekalla kertaa. Siis harvoin pantiin vaan yhden kerran. Mä sanoin että sehän on ihan normaalia jos on hetki aikaa. Se sanoo että ei sille. Muilla kerroilla se jaksoikin hyvin ja se pystyi monesti. Se sano että mun p**** tuntuu joka työnnöllä niin maagiselta, ja sanoo aina et mä imen sen ihan kuiviin. Ei ole toista samanlaista tullut ikinä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla oli tän yhden kanssa seksisuhde vuoden.se ihmetteli että kuinka tuli aina niin äkkiä ekalla kertaa. Siis harvoin pantiin vaan yhden kerran. Mä sanoin että sehän on ihan normaalia jos on hetki aikaa. Se sanoo että ei sille. Muilla kerroilla se jaksoikin hyvin ja se pystyi monesti. Se sano että mun p**** tuntuu joka työnnöllä niin maagiselta, ja sanoo aina et mä imen sen ihan kuiviin. Ei ole toista samanlaista tullut ikinä vastaan.

        Niin arvelinkin saat olla tyytyväinen itseesi ja pilluusi,napakkaa pillua ilo naida
        Väljän kanssa saa touhuta muttei tunnu oikein miltään


    Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe