Häneltä on kysytty presidentti tentissä missä ja mistä asiasta hän on valehdellut viimeksi.
Vastaus ollut: "Sitä en voi valitettavasti kertoa"!
Urpilaisella on niin paljon selkärankaa että hän olisi kertonut tuossa tilanteessa.
Minusta Urpilainen on ehdottomasti paras pressaksi. Hyvin suoraselkäinen nainen ja sanoo asiat niin kuin ne on.
Uskon että ei edes Putinin edessä kiemurtelemaan vaan uskaltaa sanoa asiat Suomea puolustaen.
Minun mielestä tähän ei kykene muut ehdokkaat täysin ..jotkut ei lainkaan.
Onko Halla-Aho rehellinen
10
355
Vastaukset
- Anonyymi
Nro.5 !!! 🙏☀️🥰🍒👍👏🕺
- Anonyymi
Tuleeko Hallaaho vaalikiertueellaan Iisalmeen?
- Anonyymi
Hallalle lähtee ääni minulta.
- Anonyymi
Halla-aholle ääni!
- Anonyymi
Juntit äänestää junttia.
Kuinka kävikään eduskuntavaaleissa. Eipä taideta ollakaan tyytyväisiä Persujen äänestäjien joukossa🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juntit äänestää junttia.
Kuinka kävikään eduskuntavaaleissa. Eipä taideta ollakaan tyytyväisiä Persujen äänestäjien joukossa🤣Anna sinä ääni Jutalle, että hän saa edes yhden äänen.🤣
- Anonyymi
Halla-aho ei lähde mukaan tuohon toimittajajien jallitukseen.
Joskus kysymykset ovat todella lapsellisia ja typeriä.- Anonyymi
Millaisen kysymyksen sinä itse esittäisit Halla-aholle?
- Anonyymi
Vai vielä persu presidenttiksi. Persupuolueen vaalipuheet ja teot hallituksessa ovat jotain muuta kuin mitä tältä köyhien ystävä puolueelta odotettiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423