Puheet ja teot ei kohtaa kyllä Jussin kanssa.
Iso osa puolueesta on erittäin Putin myönteisiä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/valpperi/perussuomalaisetko-venajamielisia/
Muistatko, Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan, jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana
30
283
Vastaukset
- Anonyymi
Kun SDP:läinen Koivisto oli pressana, niin Se Tyrmäsi KarjaKeskustelut kokonaan, niistä Ei saanut edespua ! -
- SDP:n Koivisto tuumasi ;
" asia on loppuun käsitelty, Karjala on toisen Valtion alue " (Venäjä)
SDP ja ÄäriVasemmisto on Aina olleet Venäjän "PerseenNuolijoita"
--------------------------- TOSI ON !----------------------------- Anonyymi
Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin, pohtii politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.
Siinä suhteessa annan Koivistolle arvoa, ettei ryhtynyt vonkaamaan tuota rummakkoa Suomelle.
Pelkkä riesa ja valtava rahanreikä vähemmistöongelmineen.- Anonyymi
HALLA-AHON EDUSKUNTA-AVUSTAJAT ON VENAKKOJA...
Persut tukee putinismia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin, pohtii politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.
Oli aika tuoreet puheet… vuodelta 2018.
- Anonyymi
Perussuomalaista rehellisyyttä
https://mega.nz/file/nL4mCQ6S#5nWWZMxcm29GkXk1T258WMxUp_G2Xgf_Vj87bD4G4Oo
Perussuomalaiset ei valehtele aina! - Anonyymi
Mitä yhteistä on rehellisellä persulla ja joulupukilla no molemmat on tietenkin satuolentoja.
- Anonyymi
Enpä muista kun sellaista ei ole koskaan tapahtunut.Käyppä lukemassa historiaan niin näet ketkä siellä n-liiton/Venäjän/putinin kanssa on kaveerannu.Halonen oli niin Putinin ystävä että meinasi jo silloin oksennus lentää
- Anonyymi
En, mutta muistan kun sellaista valhetta ryhdyttiin levittämään. Ne todelliset venäjämieliset löytyy vasemmalta. Tutkikaapa vaikka miten punaMEPit ovat äänestäneet ja tukeneet Venäjää. Unohtamatta kaasuruplia rohmunnutta Heinäluomaa yms. :)
- Anonyymi
Persut saivat isosti rahoitusta Putinilta aikanaan, kuinkahan on nyt?
Taitaa vieläkin tulla rahaa ja siksi Perut ovat tuhoamassa suomalaista yhteiskuntarauhaa jakamalla maatamme kahtia ja tämä on todella vaarallista.- Anonyymi
Mitä ihmeen rahoitusta? Voisko saada todisteet vai onko taas vasureiden omasta päästä vedettyä juttua.Ymmärrän että teillä on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liittoon/venäjälle/putinille
- Anonyymi
Perussuomalaiset saivat vahvan kannatuksen valehtelemalla pienituloisille eduskuntavaaleissa.
https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617
Onnistuuko se uudelleen Presidentin vaaleissa?- Anonyymi
Valhe kannattaa aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhe kannattaa aina!
Aika äkkiä se demarien vappusanen huijaus on unohtunut joiltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika äkkiä se demarien vappusanen huijaus on unohtunut joiltakin
Demarit antoivat vappusatasen sijaan 150 euroa.
- Anonyymi
Aloittaja on täysin oikeassa. Muistan hyvin sen 2019 kun Halla-aho ryntäsi perustamaan sitä I&D ryhmää Salvinin, le Penin porukan ja muiden hörhöjen kanssa Putin rahoituksen turvin. Julkinen salaisuus tuo, että Venäjä rahoittaa Euroopan äärioikeistoa. Ei Halla-aho malttanut osallisia meidän omiin valtiopäivien avajaisiin! Naurattaa aina, kun joku tollo täälläkin väittää persuja ja Halla-ajoa isänmaallisiksi. Asia on tasan päinvastoin!
Halla-aho on pelkkää omaa etuaan ajava riidänkylväjä ja raukkamainen Nillittäjä.- Anonyymi
Onpa taas niin valhetta koko teksti.Ymmärrän että teillä vasureilla on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liitolle/venäjälle/putinille,että yritätte pestä historianne puhtaaksi ja levitellä valheita muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa taas niin valhetta koko teksti.Ymmärrän että teillä vasureilla on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liitolle/venäjälle/putinille,että yritätte pestä historianne puhtaaksi ja levitellä valheita muista
Perussuomalaista rehellisyyttä VALEHTELU
Purra se ei meille käy
https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa taas niin valhetta koko teksti.Ymmärrän että teillä vasureilla on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liitolle/venäjälle/putinille,että yritätte pestä historianne puhtaaksi ja levitellä valheita muista
Missä se valhe muka on? Täyttä totta tuo kirjoitus! Persujen venäjämielisyys on jokaiselle tuttua ja tuo Huhtasaaren ja Hakkaraisen istuttaminen I &D ryhmään on kylmä fakta. Sitä ihmettelivät Ruotsia myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se valhe muka on? Täyttä totta tuo kirjoitus! Persujen venäjämielisyys on jokaiselle tuttua ja tuo Huhtasaaren ja Hakkaraisen istuttaminen I &D ryhmään on kylmä fakta. Sitä ihmettelivät Ruotsia myöten.
👍👍
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Kyllä muistetaan oikein hyvin tuokin persujen venäjän nuolenta.
- Anonyymi
Persuilla on myös Trollitehdas.
- Anonyymi
Perussuomalaisten trollitehdas toimii palstalla ahkerasti myös tänään 😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten trollitehdas toimii palstalla ahkerasti myös tänään 😨
🫣🫣
- Anonyymi
Vasemmistolle koko Suomen menetys on hyvä asia, rajat auki ja kela edut, elanto, asunto ja ja julkiset palvelut koko maailmalle, kunnes ollaan konkurssissa ja täynnä raiskaavia ja murhaavia jengiläisiä 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Persut ovat nyt hallitusvastuussa. Miksi he eivät tee mitään jengiläisille vaan ovat ottaneet lähi-idästä ja afrikasta ennätysmäärät matuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat nyt hallitusvastuussa. Miksi he eivät tee mitään jengiläisille vaan ovat ottaneet lähi-idästä ja afrikasta ennätysmäärät matuja.
Juu oikeassa olet, ei olisi kannattanut mennä suvakkihallitukseen vähemmistöön. No eihän Persut enää ajakaan suomalaisten etua.
- Anonyymi
Ei persut ole koskaan ajaneet suomalaisten etua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673