Muistatko, Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan, jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana

Anonyymi-ap

30

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun SDP:läinen Koivisto oli pressana, niin Se Tyrmäsi KarjaKeskustelut kokonaan, niistä Ei saanut edespua ! -
      - SDP:n Koivisto tuumasi ;
      " asia on loppuun käsitelty, Karjala on toisen Valtion alue " (Venäjä)

      SDP ja ÄäriVasemmisto on Aina olleet Venäjän "PerseenNuolijoita"

      --------------------------- TOSI ON !----------------------------

      • Anonyymi

        Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin, pohtii politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.


      • Siinä suhteessa annan Koivistolle arvoa, ettei ryhtynyt vonkaamaan tuota rummakkoa Suomelle.
        Pelkkä riesa ja valtava rahanreikä vähemmistöongelmineen.


      • Anonyymi

        HALLA-AHON EDUSKUNTA-AVUSTAJAT ON VENAKKOJA...

        Persut tukee putinismia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin, pohtii politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.

        Oli aika tuoreet puheet… vuodelta 2018.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on rehellisellä persulla ja joulupukilla no molemmat on tietenkin satuolentoja.

    • Anonyymi

      Enpä muista kun sellaista ei ole koskaan tapahtunut.Käyppä lukemassa historiaan niin näet ketkä siellä n-liiton/Venäjän/putinin kanssa on kaveerannu.Halonen oli niin Putinin ystävä että meinasi jo silloin oksennus lentää

    • Anonyymi

      En, mutta muistan kun sellaista valhetta ryhdyttiin levittämään. Ne todelliset venäjämieliset löytyy vasemmalta. Tutkikaapa vaikka miten punaMEPit ovat äänestäneet ja tukeneet Venäjää. Unohtamatta kaasuruplia rohmunnutta Heinäluomaa yms. :)

    • Anonyymi

      Persut saivat isosti rahoitusta Putinilta aikanaan, kuinkahan on nyt?
      Taitaa vieläkin tulla rahaa ja siksi Perut ovat tuhoamassa suomalaista yhteiskuntarauhaa jakamalla maatamme kahtia ja tämä on todella vaarallista.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen rahoitusta? Voisko saada todisteet vai onko taas vasureiden omasta päästä vedettyä juttua.Ymmärrän että teillä on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liittoon/venäjälle/putinille


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Valhe kannattaa aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valhe kannattaa aina!

        Aika äkkiä se demarien vappusanen huijaus on unohtunut joiltakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika äkkiä se demarien vappusanen huijaus on unohtunut joiltakin

        Demarit antoivat vappusatasen sijaan 150 euroa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa. Muistan hyvin sen 2019 kun Halla-aho ryntäsi perustamaan sitä I&D ryhmää Salvinin, le Penin porukan ja muiden hörhöjen kanssa Putin rahoituksen turvin. Julkinen salaisuus tuo, että Venäjä rahoittaa Euroopan äärioikeistoa. Ei Halla-aho malttanut osallisia meidän omiin valtiopäivien avajaisiin! Naurattaa aina, kun joku tollo täälläkin väittää persuja ja Halla-ajoa isänmaallisiksi. Asia on tasan päinvastoin!
      Halla-aho on pelkkää omaa etuaan ajava riidänkylväjä ja raukkamainen Nillittäjä.

      • Anonyymi

        Onpa taas niin valhetta koko teksti.Ymmärrän että teillä vasureilla on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liitolle/venäjälle/putinille,että yritätte pestä historianne puhtaaksi ja levitellä valheita muista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas niin valhetta koko teksti.Ymmärrän että teillä vasureilla on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liitolle/venäjälle/putinille,että yritätte pestä historianne puhtaaksi ja levitellä valheita muista

        Perussuomalaista rehellisyyttä VALEHTELU

        Purra se ei meille käy
        https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas niin valhetta koko teksti.Ymmärrän että teillä vasureilla on paha olla kun olette aina kumartaneet n-liitolle/venäjälle/putinille,että yritätte pestä historianne puhtaaksi ja levitellä valheita muista

        Missä se valhe muka on? Täyttä totta tuo kirjoitus! Persujen venäjämielisyys on jokaiselle tuttua ja tuo Huhtasaaren ja Hakkaraisen istuttaminen I &D ryhmään on kylmä fakta. Sitä ihmettelivät Ruotsia myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se valhe muka on? Täyttä totta tuo kirjoitus! Persujen venäjämielisyys on jokaiselle tuttua ja tuo Huhtasaaren ja Hakkaraisen istuttaminen I &D ryhmään on kylmä fakta. Sitä ihmettelivät Ruotsia myöten.

        👍👍


      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Kyllä muistetaan oikein hyvin tuokin persujen venäjän nuolenta.

    • Anonyymi

      Persuilla on myös Trollitehdas.

      • Anonyymi

        Perussuomalaisten trollitehdas toimii palstalla ahkerasti myös tänään 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisten trollitehdas toimii palstalla ahkerasti myös tänään 😨

        🫣🫣


    • Anonyymi

      Vasemmistolle koko Suomen menetys on hyvä asia, rajat auki ja kela edut, elanto, asunto ja ja julkiset palvelut koko maailmalle, kunnes ollaan konkurssissa ja täynnä raiskaavia ja murhaavia jengiläisiä 🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Persut ovat nyt hallitusvastuussa. Miksi he eivät tee mitään jengiläisille vaan ovat ottaneet lähi-idästä ja afrikasta ennätysmäärät matuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat nyt hallitusvastuussa. Miksi he eivät tee mitään jengiläisille vaan ovat ottaneet lähi-idästä ja afrikasta ennätysmäärät matuja.

        Juu oikeassa olet, ei olisi kannattanut mennä suvakkihallitukseen vähemmistöön. No eihän Persut enää ajakaan suomalaisten etua.


    • Anonyymi

      Ei persut ole koskaan ajaneet suomalaisten etua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe